Ootteko ikinä joutuneet intin valokuviin tai videoihin?

Tää otti kerran yhteyden ja tiedusteli jos olisi jäänyt kuvamateriaalia ottaisin yhden otoksen itsestäni vastaan. Vastaus tuli suurpiirtein seuraavasti. Hei! Oletetaan että jos kuvamateriaalia olisi niin se olisi puollustusvoimien omaisuutta ja hänelläkään ei ole enää niiden pääsyyn valtuuksia.ect,,, Toki "bongasin itseni yhdestä artikkelista aikanaan ja tunnistin itseni oikein muhevasti siitä että olin kyseisenä aikana "siellä jossain" and the muuallakin:cool:
 
Viimeksi muokattu:
No kappas vaan, niimpäs onkin. Jos minusta löytyy kuva, jossa seison 14-kuutioisen lietevaunun päällä, olenko minäkin tankkimies=:rolleyes:
Tankkimies on sitteen kaikkien kaveri oli siinä rungon päällä veden siirtoon tarvittava härpäke tai siihen itteensä tarkoitettu. Ei niin pientä hätää etteikö se elämän neste pelastanut monien päivää tuodessa tai viedessä :D
 
No en ole joutunut. Korkeintaan tutkintaosaston naamalistalle. Taisin käydä intin ennen selluloidifilmin keksimistä. Ja kertauksissa olin aina jossain umpiossa, siis kontissa tai vast, jonne ei kameroita "eksy". Luontokuvia Lapista minulla on, Rovajärvellä riittää myös muita kuin kurkkusalaattikohteita!
 
Back
Top