Optimismi - asiat ovat myös päin muuta kuin elintä

Pihkakoski

Ylipäällikkö
Tässä muutaman päivän säteellä, olen molemmat poikani tavannut ja heidän kanssaan elämästä, kuolemasta ja väliin jäävästä keskustellut. Ajatustenvaihto on ollut molemminpuolista ja mielenkiintoista. Nyt nuo ryökäleet ovat yhdessä stadia kiertämässä ja olutta ottamassa.

Näin isänä on jopa hieman hankalaa ulkopuoliselle ulosantaa sitä, kuinka tyytyväinen olen poikieni löytämään yhteiseen säveleen. Tämä ehkä jopa hieman romantiikan puolelle menevä paasaamiseni verenperinnöstä ja luovuttamattomasta vastuusta toiseen. Keskellä minkä tahansa myllerryksen. Vaikuttaisi kaikupohjaa saaneen.

Nyt on oikein hyvä päivä.

Asun ns. siistillä alueella. Lähellä kuitenkin piritori stadissa. Tämän kesän saldo; 2x vähäisen euromäärän maksaminen edessä oleville eläkeläisille, kun heillä rahat kassalla loppuivat.
Tuosta tuli kiva olo.

Säännöllisesti avaan oven naisille. Tosin ajoittaisista katseista päätellen, tämä on hieman riskaabelia. Laitetaan kuitenkin kiva-sarakkeeseen.

Ylipäätään, näin kaupungissa ikäni asuneena. Olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että vähäisistä puroista virrat syntyvät jos syntyvät. Ts. pieniä, mitättömän suuruisia tekoja per/vko. On ollut tavoite. Joskus toteutuu joskus ei.

Back