Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@Umkhonto , ihailtavan Minkki-kuvasarjan postaajana osaat varmasti kertoa mita noi vihreat 'pampulat' keskimmaisen Minkin keskivaiheilla ovat?? Asia kiinnostaa minua suunnattomasti :D! Onko kyseessa 'mekaniikassa' oleva 'lisakoje', ovatko nama japanilaisten suunnittelemat katevat 'mini' -kahvat kyseiseen harveliin??? Mista on kyse? Vastatkaa toki!

@Umkhonto , ihailtavan Minkki-kuvasarjan postaajana osaat varmasti kertoa mita noi vihreat 'pampulat' keskimmaisen Minkin keskivaiheilla ovat?? Asia kiinnostaa minua suunnattomasti :D! Onko kyseessa 'mekaniikassa' oleva 'lisakoje', ovatko nama japanilaisten suunnittelemat katevat 'mini' -kahvat kyseiseen harveliin??? Mista on kyse? Vastatkaa toki!

Valitettavasti minulta on kokonaan jäänyt väliin tutustuminen japanialaiseen alaosastokalustoon, mutta tuo Herman30:n esittämä skenaario vaikuttaa olevan kaikessa yksinkertaisuudessaan oikea. Vai että vielä bajonettikiinnitteinen p**lu :confused: Anna mun kaikki kestää :rolleyes:

Dom brata venska pra...

post-109235-1299486096.jpg

Dom brata venska pra...

post-109235-1299486096.jpg

Juu. Kyllähän se stereotypia vaaleista ruotsittarista pitänee paikkansa. Esim. tätähän voisi käyttää mamuille suunnatussa matkailumainoksessa aivan huoletta.

Nimetön.webp

Itselläni ei valitettavasti ole kovin kummoisia kokemuksia länsinaapurin naikkosista, mitä nyt vain pienoista syljenvaihtoa tukholmalaisessa yökerhossa parin vuoden takaa. Mutta kyllähän sitä ihan mielellään voisi tämmöisten kanssa antautua vällyjen alla käytävään kiihkeään Suomi-Ruotsi maaotteluun.

dhgirls.webp

Sitten pitää vielä muistaa, että ruotsalaiset eivät ole kovin ahdasmielisiä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

World-Cup-Hot-Swedish-Girls.webp

Back