Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
ja niin edelleen... tama ja parhaaksi, joten haastan teidat reservilaisveljet torstain kunniaksi - massukuvia! Kiitos. Yst. Terv. Aavikkomies

Vai sellainen haaste? No arvatkaa minkälaista massua minä olen joutunut pitämään seksikkäänä viimeiset 100 vuotta... :rolleyes:

hotmilk-lingerie.jpg

Sinkuillehan tällainen massu on merkki että tavara on jo kokeiltu ja hyväksi havaittu, mutta jokin yhteensopivuusongelma noin niinku muuten ilmennyt jos nainen on ns. liikekannalla... :rolleyes:

Joutunee massun osalta tottumaan taas normisettiin...

Elania-Raye-Teasing-003.jpg

Mutta kun nyt on esim. viiden lapsen äitiä Susanna Tannia läähätetty, niin lähipiiristäkin täytyy todeta että viisi raskautta tekee omiin silmiin ihan miellyttäviä muutoksia: pysyvästi vähän isompi kuppikoko, painoindeksi normaalitasoille lievästä alipainosta niin ettei tarvi enää pelätä rikkovansa "ampiaisvyötäröä" ...peräsimessä ei muutoksia muttei muutostarvettakaan. Ei paha. Mutta 5 pientä häirikköä pitää kylläkin jatkuvan tarjontapulan päällä kysyntään nähden (Ja vaimo ei katso tätä selän takaa tai en ainakaan myönnä. Yritän tässä härkkiä porukkaa lisääntymään... :rolleyes: )

Brasiliasta tulikin mieleen, että tämä on nyt yhtä peppujen ilotulitusta. "Bunda gostosa" tai "bunda bonita", kuten asia portugaliksi ilmaistaan :p

Katso liite: 7245

Katso liite: 7246 Katso liite: 7247

Katso liite: 7248 Katso liite: 7249

Katso liite: 7250 Katso liite: 7251

Paikallisen television ohjelmatarjontakin on kerrassaan verratonta ja häpeilemättömän seksististä ! :)

Latinot kai teettävät rintojen PIENENNYKSIÄ ja peppujen silikonihommia... :-o

Joutunee massun osalta tottumaan taas normisettiin...

Elania-Raye-Teasing-003.jpg

Mutta kun nyt on esim. viiden lapsen äitiä Susanna Tannia läähätetty, niin lähipiiristäkin täytyy todeta että viisi raskautta tekee omiin silmiin ihan miellyttäviä muutoksia: pysyvästi vähän isompi kuppikoko, painoindeksi normaalitasoille lievästä alipainosta niin ettei tarvi enää pelätä rikkovansa "ampiaisvyötäröä" ...peräsimessä ei muutoksia muttei muutostarvettakaan. Ei paha. Mutta 5 pientä häirikköä pitää kylläkin jatkuvan tarjontapulan päällä kysyntään nähden (Ja vaimo ei katso tätä selän takaa tai en ainakaan myönnä. Yritän tässä härkkiä porukkaa lisääntymään... :rolleyes: )
Hitto vai lisääntymään :confused:!
Just kun on tottunut siihen voimme käydä vaimon vaikka yhdessä lenkillä, ettei tarvii kytätä koko ajan. Tai ottavat ruoan itsenäisesti, tai... Tuhat syytä olla lisääntymättä (kolme on jo).
Ei millään pahalla, mutta nämä edut valkenevat sinulle about 2030-luvulla :D.

Just kun on tottunut siihen voimme käydä vaimon vaikka yhdessä lenkillä, ettei tarvii kytätä koko ajan. Tai ottavat ruoan itsenäisesti, tai... Tuhat syytä olla lisääntymättä (kolme on jo).

Tarkoitinkin että narrataan uusia hyväuskoisia lisääntymään. Nimittäin tässä kaaoksen keskellä juuri sitä odotellessa, että ehtii tehdä edes JOTAIN. Minä olen jo virheet tehnyt :D

Mitens vanha vitsi menikään.
Katolinen pappi, protenstanttinen pappi ja rabbi keskustelivat koska elämä alkaa.
Katolinen pappi lausui, elämä alkaa hedelmöittämisestä.
Protenstanttinen pappi lausui, elämä alkaa syntymästä.
Tähän rabbi tokaisi turhautuneena, pojat, elämä alkaa kun lapset muuttavat pois ja vievät koiran mennessään.
Viisas mies tuo rabbi:cool:

Tarkoitinkin että narrataan uusia hyväuskoisia lisääntymään. Nimittäin tässä kaaoksen keskellä juuri sitä odotellessa, että ehtii tehdä edes JOTAIN. Minä olen jo virheet tehnyt :D
No sitten, ymmärsin väärin. Totta kai nuorempienkin on saatava osansa unettomista öistä ja kakkavaipoista.
Postaan siksi epätavallisen nuoren, mutta selvästi lisääntymiskykyisen typyn kuvan. Yleensähän suosin MILF-osastoa.
Huomatkaa kuitenkin, kuinka kannan joka tapauksessa huolta maidontuotannon riittävyydestä. Noihin kun nousee maito, niin kuppikoko kasvaa kahdella, ja ai ai ai, kyllä siitä nuori isäkin kröhm...

LiYtr6S.jpg

Katolinen pappi, protenstanttinen pappi ja rabbi keskustelivat koska elämä alkaa.
Tähän rabbi tokaisi turhautuneena, pojat, elämä alkaa kun lapset muuttavat pois ja vievät koiran mennessään.
:D:D:D:D

Rabbi on oikeassa. Mutta onhan se KOMIAA kun on kersoja...sitten joskus :D

Eiko teilla ole Joulurauhaa julistettu?? Tuodaan isillekin jo(i)tain... :)??

EDIT: RAKOVALKEA... oli vaan pakko lisata...

Eiko teilla ole Joulurauhaa julistettu?? Tuodaan isillekin jo(i)tain... :)??

EDIT: RAKOVALKEA... oli vaan pakko lisata...

Onpas siinä pari maittavan näköistä Tiina-tonttua...melkein voin jo haistaa joulupiparin tuoksun :D

Ilman tonttulakkiakin voi tonttuilla, kun käyttää sopivasti punaista väriä pukeutumisessa...

98886_dm_bike13_122_103lo.jpg

Ettet Aseveli @Honcho turhaan hairahu, tassa on se mita jatit meille muille jaljelle joulukakusta, kuorittuasi kermat paalta:

ps. huom. nainen omistaa flatscreen-telkkarin. Pyydan ottamaan taman huomioon ennen kuin arvostelette maun puutetta... ja hapanta reitta meinaan riittaa!!!

pps. Ainakin toivon etta han on nainen...

Pakko vielä viljellä tätä lisääntymispropagandaa
Vai sellainen haaste? No arvatkaa minkälaista massua minä olen joutunut pitämään seksikkäänä viimeiset 100 vuotta... :rolleyes:

hotmilk-lingerie.jpg

Sinkuillehan tällainen massu on merkki että tavara on jo kokeiltu ja hyväksi havaittu, mutta jokin yhteensopivuusongelma noin niinku muuten ilmennyt jos nainen on ns. liikekannalla... :rolleyes:

Tästä on muuten näköjään videokin :D

Valehtelisin jos väittäisin ettei odotusaika ole lähtökohtaisesti ihan p...seestä, etenkin jos edelliset hedelmät pyörii häiriköimässä joka paikassa, mutta sen jokusen ohikiitävän hetken se on kyllä ihan hienoa aikaa...noihin hotmilkeihin panostaminen on kyllä etenkin niiden uhriksi joutuvan näkökulmasta ihan hyvä sijoitus :rolleyes:

2cf189608a5ccf4ab05a9968c35efa50.jpg

P.S. Harkitkaa silti vielä ;)

(Tätä postausta tuki: Väestöliitto, Hotmilk -raskausvaatteiden valmistaja, Pampers)

Back