Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@Honcho Jos Susanna on kerran sinivalkoinen, niin miksi hän tuossakin kuvassa pukeutuu sinimustaan? Kuvatekstin soisi olevan "punavihreä ja sinimusta". Jälkimmäinen on aina arvostettava piirre ennenkaikkea nuoressa naisessa. Heitä on liian vähän.

Alla oleva daami on sen näköinen, että olen jopa harkinnut Azov pataljoonaan värväytymistä ja hänen hakemista vangiksi. Minnekään vankileirille hän ei joutuisi, mutta edessä olisi kuitenkin kova sanktio...

JU16BeF.jpg

pic-1-so-ukraine-put-a-cute-girl-in-charge-of-attorney-general-natalia-poklonskaya-and-ja-apparently-96349.jpg

babes17.jpg

Ei kyllä Sinnemäki tai Li miellytä, kai sitä suomalaisesta politiikasta muitakin löytyy..
jaana_pelkonen_ohjelmanaiset_01.jpg

picture-2262-99ec8da792f1cde491cf7800c9a6049f.jpg

ja varauksin:
Guze2901LS_tr.jpg

Kyllä mä mieluummin Susanna Kosken kanssa olisin "sillai" kun Elina Lepomäen. Onhan se sexyä että on rehellinen pohojalaanen Kokkari, Suomen Margaret Thatcher, eikö? Lepomäki taas on Wahlroosin "think tankin" pankkityttö, joka sanoo mitä Nalle haluaa. Mutta Jaana Pelkonen on kyllä ehdottomasti huippua.

Iltatyttökään ei ole tällä viikolla hassumpi, vaikka mutristaa suutaan joka kuvassa ja on pilannut ihonsa jollain turhalla töherryksellä. Mutta minä olenkin todistetusti kallellaan hieman "persjalkaisiin" blondeihin, puolet varallisuudestakin on kiinni sentyyppisissä kuvioissa.

201503_03_itm.jpg

13671307.jpg

13671306.jpg

13671305.jpg

Kyllä mä mieluummin Susanna Kosken kanssa olisin "sillai" kun Elina Lepomäen. Onhan se sexyä että on rehellinen pohojalaanen Kokkari, Suomen Margaret Thatcher, eikö? Lepomäki taas on Wahlroosin "think tankin" pankkityttö, joka sanoo mitä Nalle haluaa. Mutta Jaana Pelkonen on kyllä ehdottomasti huippua.
Kyllä noista kahdesta Lepomäki on minut paremmin vakuuttanut henkisestä kyvykkyydestään. Älykkyys on seksikästä. :)

Kyllä noista kahdesta Lepomäki on minut paremmin vakuuttanut henkisestä kyvykkyydestään. Älykkyys on seksikästä. :)

Muuten ihan OK näkemys...mutta miksi laitoit myös Guzeninan listaasi yllä? :D No, makuasioita, sanoi musti kun...

Yleensä en noille photoshopatuille ja tod. näk. kirurgin MLU-päivityksiä läpikäyneille naisille oikein lämpene, mutta onhan tuo Mariah kyllä aika leidi...

mariah_carey_visits_terry_richardsons_studio_1.jpg

nina-mercedez-sitting-bar-looks-bartender-hot-pants-tank-top-stockings-184554_thumb_585x795.jpeg

Mustaa pitsiä kelpaa katsella..

Pistetään vaihteeksi Kate Mara (katsellut tässä sarjaa House of Cards, jossa pääosissa Kevin Spaceyn kanssa...ja Israelissa on tullut katsantokanta, että nainen ja ase on seksikästä)

kate-mara-wallpaper-with-another-gun-photo-u1.jpg

Ja pakollinen israelilainen, Magavista eli rajavartiostosta:

10386270_965031443511576_437034968504734914_n.jpg

Heh, mulla on siis israelilainen katsantokanta naisiin ja aseisiin, vaikken itse ensimmäistäkään tuliasetta omista. Rajavartija on herkumpi kuin näyttelijä, IMHO :)

Laitan tähän kuvaksi kotosuomesta hyvin kenttäkelpoisen oloisen kersantin. Näyttää kyllä siltä, että pärjäisi sekä taistelukentällä että iltapukukierroksella...pärjäisikö riittävän hyvin että jopa PST-sialle kelpaisi? Taistelukentällä, meinaan? :D
3277223562_5f37f646c0_m.jpg

@Honcho Näyttää ihan pantavalta, mutta tuohan onkin promokuva. Aika monella naisella kenttäkelpoisuus eräiden tehtävien osalta jää vajaaksi voiman puutteen takia, vaikka muuten olisikin hyväkuntoinen. Sellainen 165/60 mimmi on ihan väärässä paikassa jos se laitetaan vaikka sinkomieheksi. Ei se ole sovinismia vaan realismia, kun sanon, että henkilö ei pääsääntöisesti suoridu tehtävistä, mikäli taistelukentällä kannettava varustus on 2/3 kantajan painosta, kuten se olisi 60 kiloisella naispuoleisella sinkomiehellä. Vastaa prosenteissa samaa, kuin 90 kiloinen mies joutuisi kantamaan 60 kiloa taistelussa... Harvassa on ne, joilta onnistuu ja ainakin minulla on ihan yllinkyllin siinä karvan yli 40 kiloisen kamamäärän roudaamisessakin.

tumblr_lbzs8lWBN81qc4dkho1_500.jpg

Tämä kelpaisi myös.

@pstsika on täysin oikeassa. Löytyyhän niitä sitten muitakin kuin 165/60, kerran oli oikein sukupuolet vaihtoon -momentti kun olin vielä pk-seudun aikoinani liikkeellä penska rattaissa ja menossa metroon, mutta hissi oli rikki. Siinä oli sitten sellainen ehkä 175cm vartijanainen joka kantoi kärryt alas minulta (ja oli jo varmaan kymmeniltä muiltakin). Varsin kenttäkelpoisen oloinen ja kauniskin vielä, ei huono.

U208P41T8D24294F231DT20110218191642_maxw808.jpg

Tera_Patrick_3499_Wallpaper.jpg

Viikonloppu tulossa...päivitetäänpäs tyttö galleriaa. Hän on päivän kissa (ei minkki)! Ehdottomasti!

Viimeksi muokattu:
Yvonne Strahovski. Puolalaista naiskauneutta suoraan Australiasta. Jos joukossa on pelimiehiä, niin saattaa olla mimmin naamataulu tuttu myös eräästä melkoisen suositusta pelisarjasta, joskin mustatukkaisena...

yvonne-strahovski.jpg

Ehehe, varmaan aika nätisti uppoaa tuohon kurapaskaan nuo gepardisaappaat ja tähtäyskin näyttää siltä ettei ole välttämättä montaakaan kuulaa oikeasti ampunut. Hieman luulen että 5 min niin on valmis antautumaan... ;)

Tässä kanssa sotamaalaukset vimpan päälle kuosissa. Ja noilla perillä voi istua pakkiruokailussa vähän kovemmallakin maaperällä. Toimii.
feb3ddfe218614577931becb9f863226.jpg

Back