Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tuli mieleen että olisko tässä heidän seuraava Norjan suurlähettiläs? Vois olla että nimitys tulee hieman ennekuin "Okkupert" alkaa.
.
Kaunotar. Häiritsee kylläkin tuo Putlerin kuva mimmin toimiston seinällä.
Tämän söpön avaruus- ja ilmailunörtin olen esitellytkin jo aikaisemmin. Likan nimi on Amy Shira Teitel - ja olen totaalisen ihastunut häneen.
Katso liite: 8529
Katso liite: 8530
Katso liite: 8531
Herrasmies tuossa vierellä epäonnisen Apollo 13 kuulennon komentaja Jim Lovell.
Katso liite: 8532
Ihana.
Tässä joku ameriikan "rentosotamies", joka 19-vuotiaana tipautti pitkältä etäisyydeltä jonkun Taliban-pommimiehen A-maan lentotukikohdan ulkopuolelta. Näin siis nettitarinan mukaan, ja nehän ovat aina tosia
![]()
Näpit irti !Amy on minun, joten älä edes kuvittele...
![]()
Tämä kuva jättää paljon varaa mielikuvitukselle, mutta naama on nätti ja onhan m/85 ja lumipukukin seksikästä katsottavaa. Ensi kerralla sysäri pois kuvauksen ajaksi niin näyttää rajummalta
![]()
On muuten vanha sysäri...miltä vuodelta kuva mahtaapi olla?
En tiedä...varmaan vähän vintagea. Mutta nainen on varmaan vaan parantunut vanhetessaan![]()
Jöö..niiku jotku juustotkin![]()
Tässä pätkässäkin näkyy tuo mimmi olevan. Hornet-lentäjä Inka Niskanenkin näkyy aivan vilaukselta. Mutta oikeesti...kohta 0:45 mitä helvettiä???