Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tuli mieleen että olisko tässä heidän seuraava Norjan suurlähettiläs? Vois olla että nimitys tulee hieman ennekuin "Okkupert" alkaa.
.
Kaunotar. Häiritsee kylläkin tuo Putlerin kuva mimmin toimiston seinällä.
Tämän söpön avaruus- ja ilmailunörtin olen esitellytkin jo aikaisemmin. Likan nimi on Amy Shira Teitel - ja olen totaalisen ihastunut häneen.
Katso liite: 8529
Katso liite: 8530
Katso liite: 8531
Herrasmies tuossa vierellä epäonnisen Apollo 13 kuulennon komentaja Jim Lovell.
Katso liite: 8532
Ihana.
Tässä joku ameriikan "rentosotamies", joka 19-vuotiaana tipautti pitkältä etäisyydeltä jonkun Taliban-pommimiehen A-maan lentotukikohdan ulkopuolelta. Näin siis nettitarinan mukaan, ja nehän ovat aina tosia
Näpit irti ! Amy on minun, joten älä edes kuvittele...
Tämä kuva jättää paljon varaa mielikuvitukselle, mutta naama on nätti ja onhan m/85 ja lumipukukin seksikästä katsottavaa. Ensi kerralla sysäri pois kuvauksen ajaksi niin näyttää rajummalta
On muuten vanha sysäri... miltä vuodelta kuva mahtaapi olla?
En tiedä...varmaan vähän vintagea. Mutta nainen on varmaan vaan parantunut vanhetessaan
Jöö..niiku jotku juustotkin
Tässä pätkässäkin näkyy tuo mimmi olevan. Hornet-lentäjä Inka Niskanenkin näkyy aivan vilaukselta. Mutta oikeesti...kohta 0:45 mitä helvettiä???