Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Coyotak-Photography-14-672x450.jpg

Hmm... Tälläisiä säilötään burkhan alla?

:salut: Kyllä. Tämä ketju on kaivannut naisen näkökulmaa. Aivan selvästi :D
No miksei :D?
Joku väitti että hän nukkui rintaliiveissa. Toisaalta Maryli väitti nukkuvansa alasti vain Chanel 5 päällä. Toki hän olisi voinut kertoa vaikka mitää, shokeraakseen konservatiiveja, ja siihen aikaan se oli huippurohkea, provosoiva. Jos joku keroisi nyt nukkuvansa alasti niin so what, ei ylittää uutiskynnystä, kukaan ei välitä, nukkuu vaan, jos tykkät, vai olenko väärässä?

Mutta rintaliiveissa nukkuminen on kidutusta. Sitten vilahti jossain marmorikuulat rintojen alla. Kynätestista kuulin, sillä testataan riippuvatko rinnat, mutta että marmorikuulat, nyt olen ihan pihalla :rolleyes:

No miksei :D?
Joku väitti että hän nukkui rintaliiveissa. Toisaalta Maryli väitti nukkuvansa alasti vain Chanel 5 päällä. Toki hän olisi voinut kertoa vaikka mitää, shokeraakseen konservatiiveja, ja siihen aikaan se oli huippurohkea, provosoiva. Jos joku keroisi nyt nukkuvansa alasti niin so what, ei ylittää uutiskynnystä, kukaan ei välitä, nukkuu vaan, jos tykkät, vai olenko väärässä?

Mutta rintaliiveissa nukkuminen on kidutusta. Sitten vilahti jossain marmorikuulat rintojen alla. Kynätestista kuulin, sillä testataan riippuvatko rinnat, mutta että marmorikuulat, nyt olen ihan pihalla :rolleyes:
Tähän eksaktiin aiheeseen ei voi postata mitää, modet poistaa. :)
Hmm, marmorikuulat voisivat pysyä kyllin isojen rintojen alla, jos se liittyikin siihen. :D
No, vakavasti puhuen, jos ei synnytä eikä imetä, niin pysyväthän ne ryhdissä.

Tähän eksaktiin aiheeseen ei voi postata mitää, modet poistaa. :)
Hmm, marmorikuulat voisivat pysyä kyllin isojen rintojen alla, jos se liittyikin siihen. :D
No, vakavasti puhuen, jos ei synnytä eikä imetä, niin pysyväthän ne ryhdissä.
Toki imetys vaikuttaa rintoihin, mutta on imettäneitäkin pystyrintaisia.
Mutta marmorikuuliin vielä kerran (marbles) niitä eri kokoisia, minä en saanut pointia, miksi hän käytti niitä rinnoissa. Alapään lihanvoiman pitämiseksi on juttu erikseen..niitähän kuulia on:rolleyes:

Ei se voi tarkoittaa kaariruellisia rintaliivejakaan, tietääkseni.

Mikä ihmeen marbles??
Katsokaa tätä kuva:
199YH+

En näe tässä mitään kaariruellisia rintaliiveja.

Jotain hämärä tässä. Tämä pitää selvittää :D

Viimeksi muokattu:
Mutta marmorikuuliin vielä kerran (marbles) niitä eri kokoisia, minä en saanut pointia, miksi hän käytti niitä rinnoissa. Alapään lihanvoiman pitämiseksi on juttu erikseen..niitähän kuulia on:rolleyes:

Mikä ihmeen marbles??
Katsokaa tätä kuva:
199YH+

Nännit? Saahan ne törölleen puvun alle, jos tuo nänni onkin ihoon liimattu marmorikuula.;)

Pakollinen kuva, ei marmorikuulia :)
img_2506.jpg

Viimeksi muokattu:

Mikä ihmeen marbles??
Katsokaa tätä kuva:
199YH+

Tämä mysteeri on jo niin mielenkiintoinen, että se piti selvittää! Näin kertoo Marilyn-näyttelystä löytämäni sivu:
"Her heaving bosom was no less a focus. “She always wore a bra to bed because she didn’t want her breasts to sag,” says London. “Marilyn took to placing marbles in her bras, or she’d take three buttons… and sew the buttons together and place those inside her dress.” Looking at the pert-nippled footage, one imagines this technique in action." Eli tämän mukaan tavoitteena oli saada kuviin terhakkaat nännit!

Toinen legendahan kertoo myös, että hiusten lisäksi Marilyn värjäsi alapään karvoituksen, koska halusi olla todellinen blondi... Foorumin säännöt eivät taida antaa myöten todistusaineiston julkaisemiseen! :cool::cool::cool:

Tällainen kiltti kuva tosin löytyi:
Marilyn2.webp

Nännit? Saahan ne törölleen puvun alle, jos tuo nännin onkin ihoon liimattu marmorikuula.;)

Pakollinen kuva, ei marmorikuulia :)
img_2506.jpg
Se kävi mielessä, että olivat tötteröt napit pikemmiten, ja liimattu suoraan kankaaseen/pukuun sisäpuolelle tai mistä sitä tietää. Mutta ihmellinen arpi hänellä, mistähän tälläinen tulee?

Tämä mysteeri on jo niin mielenkiintoinen, että se piti selvittää! Näin kertoo Marilyn-näyttelystä löytämäni sivu:
"Her heaving bosom was no less a focus. “She always wore a bra to bed because she didn’t want her breasts to sag,” says London. “Marilyn took to placing marbles in her bras, or she’d take three buttons… and sew the buttons together and place those inside her dress.” Looking at the pert-nippled footage, one imagines this technique in action." Eli tämän mukaan tavoitteena oli saada kuviin terhakkaat nännit!

Toinen legendahan kertoo myös, että hiusten lisäksi Marilyn värjäsi alapään karvoituksen, koska halusi olla todellinen blondi... Foorumin säännöt eivät taida antaa myöten todistusaineiston julkaisemiseen! :cool::cool::cool:
Edelleen vaikea kuvitella miten ne napit teknisesti toimii. Jos hän laittaisi ne in bra, niin minä en kyllä näe mitään BRA:ta hänen päällä, siinä se pulma onkin. Tai sitten hänen päällä olivat uskomattomalla tavalla tehdyt rintaliivit tai itse leningin leikkaukset olivat nerokkaita?

Pinterestilla on hänen kuva jossa alapää on värjämätön. Mutta uskon että sinulla todistusaineistoa :D

Tässä on hyvä rintaliivi. Tuon mallisen on vaikea lyötää nykyisin. Ne ovat kaikki epämukavia kaarituellisia hirvityksia. Mummon merkeista vain, vaikka ne ovatkin juuri mukavimmat ja rinnatkin näyttävät niissä luonnollisilta eikä tiskilla olevilta.

Tarkoittanet tällaisia?
Juuri tällaiset kunnon Minkillä pitääkin olla :D.

increase-breast-size.jpg
Ymmärrän :D
Mutta ei kukaan minkki vitsi pitää näitä kauan:

Minusta hyvä minkki voi käyttää tälläistäkin joskus :cool: niitä voi pitää pitämpäänkin. Tai, no, makuasioita..
Luulen että Marylinilla olivat juuri tälläiset, jotka ovat videon alussa:

Pinterestilla on hänen kuva jossa alapää on värjämätön. Mutta uskon että sinulla todistusaineistoa :D
Laita linkki tähän kuvaan, todistus- ja tutkimusaineistoa ei ole tästä aiheesta koskaan liikaa!

Katsotaan, näkyykö..tämä ei ole se missä Marylinin karvoitus, vaan toinen. Mutta nyt ymmärrän mitä hän laittoi "marblena" ja nappeina :)Aika fiksu muuten.

http://pin.it/B2RJrXy

Viimeksi muokattu:
Mieskaverini mielestä olen ainoa hänen tuntemansa nainen joka sano ääneen että Marylin on häikäisevän kaunis ja unikki.

Minä joskus vaimon kanssa juttelin, että Marilyn on kaunis, mutta en silti ymmärrä miksi hän on NIIN legendaarinen. Vaimo sitten luetteli ominaisuuksia tyyliin, että olihan se muodokas jne :D

Toivottavasti joku kysyy töissä huomenna, että mitä tein illalla :D.
- Noo, tuijottelin Marilyn Monroen tissejä ja yritin bongata hänen alapäätään. Normihomma.
:D
Minullakin vilisee silmissä Marilynin nännejä ja huulia. Alapään missasin, sorry, mutta löytyi raidalliset kalsarit Marilynin päällä:
http://pin.it/lrkWTvh
Jatketaan..Hyvää yötä! :)

Tarkoittanet tällaisia?
Juuri tällaiset kunnon Minkillä pitääkin olla :D.

increase-breast-size.jpg

Annoin kerran tuollaiset synttärilahjaksi, tosin kuppia oli vähemmän strategisten materiaalien säästämiseksi :D Siis lähinnä pelkkä kaari, se riittää.

Pidän Marilynistä siinä(kin) asiassa että hänen alapäästään voi ylipäänsä keskustella värjäyksestä, kun on jotain värjättävää. Toiset ne pyytää porsliinia, minä olen puolestani opastanut että ei pidä kuluttaa teriä kynimiseen, pelkästään sellainen asianmukainen rajaus riittää (en ole sentään rajat auki -linjalla tässäkään :D )

Edit: Siltikin...jos olisi Marilyn ja Kaisa tarjolla niin valinta kohdistuisi Joensuun leidiin.

821423478b69a1b7_org.jpg

Edit2: Onkohan Kaisalla majava vai posliini? Nyt nukkumaan :D

Viimeksi muokattu:
Back