Päivän minkki

Edellisellä tätillä hieman alikehittynyt "notkoselkä".. Tässä luomua..

Anastasiya_Kvitko_Bellazon_72.jpg
 
Tutkijat selvittivät millaiset rinnat ovat miesten mielestä ideaaliset

Perjantai 30.12.2016 klo 19.25 http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/201612302200047337_se.shtml

Eri kulttuureissa tehdyn tutkimuksen tulokset yllättivät.

(AOP)" style="color: rgb(0, 0, 0); font-weight: bold;">
Terhakat, keskikokoiset ja kauniin muotoiset ovat miesten mielestä houkuttelevimmat rinnat. (AOP)
Prahan Kaarlen yliopiston tutkijat selvittivät neljässä eri kulttuurissa minkä muotoiset rinnat ovat miesten mielestä kaikkein houkuttelevimmat.

Tutkimus tehtiin Tsekissä, Brasiliassa, Namibiassa ja Kamerunissa. Tulokset on julkaistu Evolution and Human Behavior -tiedelehdessä.

Tutkijoiden alkuoletus oli, että suuret rinnat ovat miesten mieleen, johtuen evoluutiosta.

Naisilla, joilla on suuret rinnat on yleensä korkeampi estrogeenitaso. Rintojen koko on siis tarjonnut viitteen naisen hedelmällisyydestä.

Miehet eivät ajattele tällaisia asioita välttämättä tietoisesti, vaan käytöstä ohjaa biologia.

(AOP)" style="color: rgb(0, 0, 0); font-weight: bold;">
Kim Kardashianin kaltaiset povipommit eivät olekaan suurimman osan miehistä mieleen. (AOP)
Keskikoko on paras

Tutkimuksessa miehille näytettiin useita kuvasarjoja rinnoista, jotka vaihtelivat kooltaan ja muodoltaan suurestikin.

Niistä piti valita itseään eniten houkutteleva.

Tulokset yllättivät. Kävi ilmi, että koko ei ollut merkittävin tekijä. Kaikissa kulttuureissa ideaalisiksi rinnoiksi valittiin kauniin muotoiset ja terhakat rinnat, koosta riippumatta.

Tälle tutkijat löysivät myös selityksen. Naisen hedelmällisyys jaettiin kahteen osaan, nykyiseen hedelmällisyyteen ja tulevaan, "jäljellä olevaan" hedelmällisyyteen.

Vaikka miesten mieltymykset eivät oletettavasti ole tietoista, tällä "jäljellä olevalla" hedelmällisyydellä tuntui olevan suuri merkitys.

Miehet ymmärtävät, että rinnat eivät ole enää yhtä kiinteät naisen iän karttuessa ja lasten synnyttämisen jälkeen.

Niinpä terhakat ja muodoltaan sopusuhtaiset rinnat olivat kulttuurista riippumatta kaikkein haluttavimmat miesten mielestä.

Alitajuisesti sellaisten rintojen kantajan oletetaan olevan hedelmällinen vielä pitkään.

- Yksilöllisiä eroja oli sen mukaan, minkä kokoisista rinnoista miehet pitävät. Mutta enemmistö piti keskikokoisista rinnoista, kirjoittavat tutkijat.



(AOP)" style="color: rgb(0, 0, 0); font-weight: bold;">
Keira Knightley edustaa useimpien miesten mielestä runsaita naisia kiinnostavampaa naistyyppiä. (AOP)
 
Breast bounce tai tissien hytkyminen vai mikä tässä on oikea termi? Tämä kiinnittää meikäläisen huomion nyt ja iänkaikkisesti. Ei niin viatonta TV-ohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei rintojen hytkyminen kiinnittäisi minun huomiota fantasioineen.

E. Saako nykyaikaiset silikoonit hytkymään samalla tavalla luomujen kanssa?
 
Breast bounce tai tissien hytkyminen vai mikä tässä on oikea termi? Tämä kiinnittää meikäläisen huomion nyt ja iänkaikkisesti. Ei niin viatonta TV-ohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei rintojen hytkyminen kiinnittäisi minun huomiota fantasioineen.

E. Saako nykyaikaiset silikoonit hytkymään samalla tavalla luomujen kanssa?

Tässä on luomuja.

Tässä feikit.
 
Sorry että tulee video, mutta edelleen toi suu ja huulet... ja saksankieli, jota aikoinaan opiskelin just näiden musavideoiden avulla VIVA-kanavan kautta:

Mainittakoon, että Nena oli jo aikaisemmin tässä ketjussa. Tuolloin kommentoin että hän on hyvin säilynyt ikäisekseen, mutta nykyään pitää muuten myöntää että aika on saanut hänetkin kiinni.
 
Suurimmalle osalle päivän minkki on "vantasiaa" ja sellaista tuossa yllä tarjottiin hieman todellisuutta laajentaen. Samaan aikaan tuli töllöstä Myytinmurtajat ja outoa kyllä kaikki silmien sauva- ja tappisolut vinkuivat yhtä huutoa Karia katsellessa näkemisen esteitä vähemmäksi hieman esille laitetun kuvan tapaan. Optisten harhojen häivyttämiseksi tein testin, joka antaa varman tuloksen: http://www.testaa.net .

Aitoudesta: Lieneekö itse Karinkaan maito enää aitoa? Minulle kelpaisi kyllä originalenakin, mutta en valita.

Katso liite: 12860

Katso liite: 12858

Katso liite: 12859

Edit: Niin, sellainen jäi sanomatta että tällaisen kanssa olisi mukava rakennella ja rassata verstaassakin.

Eiköhän tuollaisiin tuloksiin pääse ihan sillä, että ensiksi saa lapsen ja sitten käyttää sopivia rintaliivejä. Mahdollisesti laittaa jotakin muutakin tavaraa liivien väliin, mutta tuskin hänen on tarvinnut implantteja hankkia. Keinot on monet, jos ei ole tarvetta mennä tissit paljaana ja tuon luokan starana ne on vielä käytettävissäkin.
 
Vasemmanpuoleinen ylhäällä on Milena Velba, ja todella, todella, hän on luomu!:D

Itse kun olen enemmän peppumiehiä niin ymmärsin viimeisträän tästä kuvasta että miksi ne isot hinkit toisia niin kiinnostavat.
No katsokaa nyt vaikka itse, täydellinen peppu :p

upload_2016-12-31_22-35-14.png
 
Uuh... P-47D Thunderbolt... :cool:

Eikös se ollut lempinimeltään "Jug" eli "kannu" ? :D

Täällä oli naisten kuvien sijaan jotain rengas-asiaa aiemmin, en nyt jaksa minkkikuvia laittaa joten jutellaan lisää renkaista. Itsehän suosin 9-paikkaisessa "pussy wagonissani" Bridgestonen nakkeja (=aikaisempi omistaja on hankkinut sellaiset eivätkä ne vielä ole kovin kuluneet).

Mikä lienee renkaan kostean kelin pitävyys?
stina-bridgestonen-pc3a4c3a4llc3a4.jpg


Nyt on kyllä potenss...Potenza kohillaan. Kuvan neitokainen edustaa omaa ihanaa maatiaisrotuamme kuten ylemmässäkin.

racing-girl-tiina-with-f1-tyre.jpg


Tiedättekö muuten mistä maasta Bridgestonet ovat kotoisin? Sieltä ei ehkä niitä runsaimpia etu- ja takapuskureita löydy, mutta olen ihan varma että sielläkin on tarjolla hyvät kyydit, kunhan ensin ahtautuu sisään :D

sgt_bridgestone_girls_01.jpg
 
Back
Top