Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
14592193_1624330117869870_7279027968154796032_n.jpg
Perskuleen Saruman! Käynyt läpsimässä mun vaimoa! :mad:

"Formulalääkäri"-vainaan tytär ja Lotan sisko, Annastiina Hintsa. Lotta on erittäin sievä mutta tämä leidi iskee enemmän omaan kypsään ja kultivoituneeseen makuhermooni (voi sitä siksikin kutsua :D ).
rajattu_nettiin-534x428.jpg

tWkPaZj4.jpg

Ei vaan tahdo "bikinikuvia" löytyä, kun ei ole ammatikseen oman maallisen majansa esittelija :) Hänen "talliinsa" kuuluu muuten myös über-milffi-kissa Pippa Laukka.

Kasvuyrityksiä ja pelialaa seuraava taloustoimittaja Elina Lappalainen on ollut täällä aiemminkin esillä minun toimesta.

Kun täällä on muitakin näyttävän muotoilun ystäviä niin väitän tietäväni missä katsekontakti viipyilee allaolevassa kuvassa... Kyllä Elinan paras puoli taitaa olla ihan molemminpuoleinen :D

Edit: Tarvitseeko sanoa että on siis kuvassa vasemmalla...

Yle-Aamu-tv.jpg

Tietenkin pitää muistaa, että tietyt piirit ovat kohtuu pienet, mutta en silti ole ihan varma onko se hyvä asia, että JLH, J-Lo, Jessica Alba ja pari muuta ovat edelleenkin tuon kaltaisilla listoilla. Siis eikö uutta löydy? Tietenkin tuo oli MILF lista, joten se osaltaan selittää. Mutta kaikki kunnia heille, kun ovat kyenneet pysyttelemään listoilla.

Ihana. :) Löytyykö tytsylle nimeä ?

Ei valitettavasti. Piti itse asiassa selata kuvia aihepiirinä "naiset & kirjat" (älä edes kysy) ja tuo leidi pisti silmään hakusanalla "librarian lady".

Jos olisi aikuisviihdealalla niin olisi jo viisi videota latautumassa :D

Edit: Tulee muuten tuolla hakusanalla aivan jumalattomasti nimenomaan seksikkäitä kuvia...

desktop-1443746619.jpg

Back