Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Montakohan tuntia viikossa tuokin muija treenaa noita pakaroitansa. Mahtaa olla melkoinen työmaa. Eipä siinä, en valita.Kattokaapa videota kohdasta 0:35 alkaen. En tiä..pitäiskö olla jokin laki,jokakieltää tuollaiset videot?
Montakohan tuntia viikossa tuokin muija treenaa noita pakaroitansa. Mahtaa olla melkoinen työmaa. Eipä siinä, en valita.
Ei taida olla vasta kuin kolmas kerta kun kuva linkitetään ketjuun. Mutta ei haittaa ! IDF:n tyttöjä katselee ilokseen. Olen kateellinen tuolle univormukankaalle.
No jos muutaman tunnin tuohon uhraa viikossa, se takaa hänelle hyvän elintason. Ymmärrättehän, että löytyy miehiä, jotka kyllä tuollaiselle misulle kustantaa aivan kaiken.
No ei ainakaan tuohon aseeseen vasemmalla. Vasta tovin jälkeen huomasin sen
Minne katse lukittui ensiksi...?
Oon ainakin kerran laittanut itse,eikä ollut edes mitään pieruvitsiä...mutta katsokaapa veljet kotimaista (töissä saatanalla mutta jätetään se nyt sivuun...) eli kohdasta 1:22 nuori insinööri Aino Koukku. Uskoni Suomen nuorisoon palautuu hetkittäin:Ei taida olla vasta kuin kolmas kerta kun kuva linkitetään ketjuun. Mutta ei haittaa ! IDF:n tyttöjä katselee ilokseen. Olen kateellinen tuolle univormukankaalle.
Samaa teemaa tässäkin:
Katso liite: 14319
Oon ainakin kerran laittanut itse,eikä ollut edes mitään pieruvitsiä...mutta katsokaapa veljet kotimaista (töissä saatanalla mutta jätetään se nyt sivuun...) eli kohdasta 1:22 nuori insinööri Aino Koukku. Uskoni Suomen nuorisoon palautuu hetkittäin: