Päivän minkki

tumblr_p8ih9pjxvL1wsbodno1_640.jpg
tumblr_p7hofcBsbg1w3r7jxo1_640.jpg
tumblr_p9g185Z32i1wsbodno1_1280.jpg
tumblr_p7dyvkPUhJ1wsbodno1_1280.jpg
tumblr_p936o2jruN1wsbodno1_1280.jpg
tumblr_p3j71l9Hb21wsbodno1_1280.jpg
tumblr_p9al67mbEU1wsbodno1_1280.jpg
tumblr_p32gv5mYO61wsbodno1_640.png
tumblr_p4lmmmcdqo1wsbodno1_1280.jpg
 
Bollywoodista en tiedä skeidaakaan, mutta on aika nostattava minkki tämä Sherlyn Chopra. Vähän samoja piirteitä kuin siinä meidän yhdessä ylivuotisessa mississä, mutta tämä kyllä kuumempi. Vaikka siis itse kyllä tykkään siitä kurkkusalaatissa poseeranneesta Sarastakin.

On poseerannut Playboyssa. Ja näemmä myös esitellyt avujaan aika auliisti myös täysin ilman vaatetuksen tuomia ahdistuksia. En voi rikkoa ketjun sääntöjä, joten sallittuja kuvia alla.

Sherlyn-Chopra-sizzles-posing-in-nothing-but-a-rose-322x322[1].jpg

Sherlyn-Chopra-5-1[1].jpg

Sherlyn-Chopra-Posts-Her-Bold-And-Sensual-Photographs-On-Instagram-And-Her-Followers-Are-Going...jpg

sherlyn-story_650_081414011448[1].jpg
 
Miksi kummassa minulla näkyi kaksi Ottovillen laittamaa kuvaa kahden ekan inkkaritytön kuvan tilalla? :whistle:

E: Ei näy toisella laitteella, vaan ihan OK.
 
Viimeksi muokattu:
Ladatkaa sivu uudelleen chromella painamalla Shift-F5. Tämän tekemällä sivu latautuu serveriltä eikä omasta temp-muistista.

E. Riippuen näppäimistöstä edellämainittuun operaatioon tarvitaan kahta kättä. :)
 
Miksi täällä ketjussa pitäisi varoa tisuliinien ja pimppiliinien näyttöä. Nehän ne niitä parhaita osia ovat. Eikö voisi relata ja sopia vaan, että myös pimpit ja tisut käy. :confused::p
 
Miksi täällä ketjussa pitäisi varoa tisuliinien ja pimppiliinien näyttöä. Nehän ne niitä parhaita osia ovat. Eikö voisi relata ja sopia vaan, että myös pimpit ja tisut käy. :confused::p

Ei. Tomppa perustaa tähän sitten sen toisen foorumin. Täällä me olemme vaatimattomia ja siveitä Isänmaan miehiä (ja naisia) jotka eivät sekundäärisiä (saati primäärisiä) sukupuoliominaisuuksia katsele ilman vaatteiden tuomaa häveliäisyyden verhoa :sneaky:

Se toiselle foorumille aikanaan kirjautuva Honcho on sitten joku ulkopaikkakuntalainen pervo. Ei minä.
 
Back
Top