Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katselin eilen loppuun Naissotilaat -sarjan 2. tuotantokauden. Täytyy sanoa että varusmiesjohtaja Henni Sinilaakso teki vaikutuksen. Nätti nuori nainen. Ja lisäksi alaisiaan tsemppaava ja kannustava johtaja. Jälki-RUK:n kävi myös ja jäi Rannikkoprikaatiin sopimussotilaaksi.
Katso liite: 34493
Katso liite: 34494
Lisäksi pari muutakin militaariminkkiä.
Katso liite: 34495
Katso liite: 34496
Tollasta 20v nuorempaa tsekkiä kun olen saanut monta kertaa nussia eri asennoissa, niin en voi kuin olla luojalle kiitollinen ja siitä että miten nää tsekkinaiset keksi tulla just tänne Suomeen myymään itseään? Aivan ihania tapauksia.Luci Angel. Tsekkiläinen hydrauliikkafilmien näyttelijätär.
Katso liite: 34500Katso liite: 34502
Katso liite: 34503
Tollasta 20v nuorempaa tsekkiä kun olen saanut monta kertaa nussia eri asennoissa, niin en voi kuin olla luojalle kiitollinen ja siitä että miten nää tsekkinaiset keksi tulla just tänne Suomeen myymään itseään? Aivan ihania tapauksia.
Mä kävin joskus lähemmäs neljäkymmentä kertaa sellaisella neidolla kuin Lily Tampereella. Se oli sellainen parikymppinen blondi yliopisto-opiskelija. Todella kaunis ja ihana.Toi Luci taitaa olla aika lailla meikäläisen ikäluokkaa, eli siinä 35v paikkeilla. Eipä silti, itsekin pidän kovasti tsekkinaisista. Ovat jotenkin pehmeällä tavalla slaaveja. Nättejä kuin mikä ja ennen kaikkea heillä ei ole sitä venakkojen tylyä koppavuutta.
No, kostoksi voisin näyttää sinulle perusyksikön arkea parin viikon ajan - pelkästään miespuolisia varusmiehiä. Ei muuten ole yhtään sen ylevämpää touhuaOttamatta kantaa kehenkään yksittäiseen taistelijattareen, kyseinen sarja ei kyllä tehnyt minusta yhtään aiempaa enempää naisten asevelvollisuuden kannattajaa.
Tekisi mieleni pakottaa jäsen @Kapiainen katsomaan kyseistä sarjaa toistolla 10 kertaa putkeen liittyen aiheesta käymäämme keskusteluun.
No, kostoksi voisin näyttää sinulle perusyksikön arkea parin viikon ajan - pelkästään miespuolisia varusmiehiä. Ei muuten ole yhtään sen ylevämpää touhua
Sekin voi monipäiväisellä olla vähän vaarallista.Aamun eka kohde, joten uskalsin.