Päivän minkki

Minä en käsitä millä te saatte nämä kuvat näin paskoiksi, mutta tässä nyt vähän silmäystävällisemmällä laadulla:

CI3Oq72.jpg
 
Kappas viimeisessä kuvassa itse entinen aikuiselokuva TÄHTI ! Lana ! Tämäkii tyttö vaan vankilassa nuorempana kävi sit teki muutamia vuosia elokuvia ja sit jätti elokuvat varmasti monen fanin harmistukseksi. Yleensähän noi jotka lopettaa noi hommat ovat nopeasti rahattomina kaduilla mut tämä tyttö on ollut fiksu ja osannut käyttää rahojaan oikein. Onko sillä 24v ikää nyt jos en ihan väärässä ole. Jo 16-vuotiaana muistaakseni toimi stripparina vaikka eihän sen ikäinen moista hommaa saisi tehdä edes jenkkilässä. Mut ihan fiksun oloinen tyttö mitä olen muutamassa popcastissa kuunellut kun hän on kertonut elämästään. Ei todellakaan sellainen mitä voisi kuvitella näiden olevan. Ja se määrä monenko kanssa on elokuvien ulkopuolella seksiä harranut ni sitä ei varmasti moni uskoisi mut itse uskon kyllä sen jälkeen kun olen kuunellut hänen tarinoitaan elämästään. Sillä oli tovi sitten erittäin soppari tarjolla takaisin kameran eteen aikuisten elokuviin mut tyttö sanoi ei, mitä on pakko arvostaa. Tekee rahaa kyllä muutenkii aika isoja summia eikä tarvii ottaa viittä eri ukkoa 30 senttisillä varustetuilla samaan aikaan...
 
1608571053026.png
1608571091030.png
1608571201176.png
 
Back
Top