Päivän minkki

Menee kyllä liian nuorennäköisiksi tällaisen vanhan puumanmetsästäjän mielestä. Aamutelkkarissa oli tällainen kohtuu edustava nelivitonen, Pauliina Laitinen :salut:

laitinenlaihoetu061114HA_503_vi.jpg

Kyllä myös puumat menee :D Olen aika suvaitsevainen...hyvin monenlaiset naiset audiovisuaalisena elämyksenä toimii. Vähän kuin yhtiö jonka toimiala on "kaikki laillinen toiminta". :D
 
princess_madeleine_swedish_princess_madeleine_bernadotte_01_tgn7rhF.sized.jpg

Prinsessat ne vasta nättejä on. Madde. Harmi kun meilä ei ole, ellei entisien presidenttien tyttäriä lasketa..
Tuolla suumaskilla (yllä) on kyllä puolensa, sattuu paremmalle puoliskolle liian paljon ja liian kovaäänistä asiaa, ei muuta kun maski kiinni:)
 
Taustaltaan kaikkea muuta kuin prinsessa, mutta Mette-Marit on kiva 'mamma', saa tosin multa vähän Norja-lisäpisteitä kun olen jonkinasteinen Norjan ystävä. Norjalaiset kuninkaalliset ovat muutenkin ihan Tier 1:stä.

princess-mette-marit-weight.jpg


5c92179b2dc22fd5ac1883a26450e240.jpg


15n90tg.jpg


Tanskalaiset v**tuilee ettei Mette-Marit ole bikinikunnossa (kuva uutisesta "Mette marit ikke i bikini form) mutta nätti se minun silmiini luomunakin on, kun kauneusihanne on muutakin kuin binäärinen barbinukke / Tuksu -jaottelu.

Mette-500.jpg
 
Minä en ole seurannut sarjaa vaan näköjään pitää ryhtyä seuraamaan..

Minä olen joutunut seuraamaan vääriä kausia vaimon olan yli. Nyt se ohjelma on kyllä mennyt niin höyryäväksi läjäksi p-aa ettei vaimokaan jaksa seurata.

Edit: Voisipa tuolle mimmille lisätä ajatuskuplan, ilme oikein huutaa jotain nokkelaa. Esim. makuukammarissa - "Noin pienikö sillä on??" :D
 
Back
Top