Päivän minkki

Kuvittelen että näytätte tältä: CLINT

Äh, ei äkäinen ilmeily tehoa. Parempi on kättelyn yhteydessä siirtää yks patruuna uuden poikaystävän käteen samalla kun tervehtii:

" Hauska tavata. Luotan siihen että mun tyttärelläni on hyvä olla sun seurassasi. Hän on mun silmäteräni ja kalleinta maailmassa." :cool:
 
Äh, ei äkäinen ilmeily tehoa. Parempi on kättelyn yhteydessä siirtää yks patruuna uuden poikaystävän käteen samalla kun tervehtii:

" Hauska tavata. Luotan siihen että mun tyttärelläni on hyvä olla sun seurassasi. Hän on mun silmäteräni ja kalleinta maailmassa." :cool:

Kiitti vinkistä, ei paha :D
 
(15v myöhemmin)
"Iskä, mulla on poikaystävä. Mahmud on tosi mukava tyyppi. Me ollaan seurusteltu pari kuukautta."
... :D

"No niin, Mahmud, sinähän olet taistellut siellä Syyriassa ISISiä VASTAAN, eikös niin...?"

Muuten voidaan miettiä tämän sarjakuvan viimeisiä kahta ruutua:
648011700.jpg


:D

Ja minkki:

%255BFREEHD.BLOGSPOT.COM+-+Over+10000+hd+wallpapers+%252825%2529.jpg
 
Opinion my own, mutta tuossa kuvassa Rosie ei (ainakaan kasvoiltaan) paljonkaan eroa meidän 15-vuotiaasta joten menee jo selvästi riman ali ainakin tällaisen wanhan kaartin jäsenen mielestä.
Nopea googlaus osasi kertoa minkin iäksi 28 vuotta. Mutta voinen siirtyä pääasiallisesti milf-linjalle.

Ja se minkki melkein unohtui.

nicole-aniston-138-water-bikini-032014-1.jpg

BrihqWUCAAE2PM9.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Nopea googlaus osasi kertoa minkin iäksi 28 vuotta. Mutta voinen siirtyä pääasiallisesti milf-linjalle.

Älä nyt, joillakin aikuisilla naisilla on vaan luonnostaan nuorekkaan oloiset kasvot (kts. Outi alla). Laajalla näkö- ja ikähaarukalla vaan :D

9133.jpg


Edit: Outilla on myös todella erikoinen ääni, tuttu meille lapsirasitteisille mm. Seikkailija Doran Nuuti-apinan äänenä... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Minä hankin sen nälän minkkiketjusta, ei tarvi liata kenkiään ulkona :D

Mutta arvon Honcho, mikäli teillä perhekoko tuosta vielä kasvaa niin voi jo heittää ilmoille kysymyksen: Teettekö te sitä koskaan ihan vaan huviksenne? ;)
 
Teillä kun alkaa olla itselläkin jo haulikonhankintaiät käsillä tyttärien suhteen, niin alkaa nämä <20v tai nuorekkaan näköiset minkit tökkiä :D

Pari löytyy jo varuiksi :cool:
 
Mutta arvon Honcho, mikäli teillä perhekoko tuosta vielä kasvaa niin voi jo heittää ilmoille kysymyksen: Teettekö te sitä koskaan ihan vaan huviksenne? ;)

Toivottavasti mahdollisimman paljon. Ei muuten myöskään kasva. Moni luulee että tämä määrä tuloksia on saavutettu suurella ammusmäärällä, mutta valitettavasti olen vaan sellanen snaipperi että vähän kun sinnepäin on piippua osoittanut niin jo on lisäjoukkoja tulossa, mikä tietty ainakin jonkin verran haittaa noita huvinäkökulmia.

Nyt olisi kuitenkin tarkoitus hylätä m82 Barrett -tyyppinen tarkkuustyö ja siirtyä paukkupanoksiin mg-42:lla (vauhdikasta pistetulta ja ryskettä ilman näkyvää vaikutusta). Tuskinpa sentään paluuta on suhteen alun Maxim-meininkiin, kun taistelukosketukset olivat tuntikausien pituisia, vyö toisensa perään pistettiin menemään ja piipunvaihdon jälkeen taas uutta vyötä menemään. Mutta ei kyllä taisteluväsymys vaivaa vieläkään yhtään, moraali olisi jälleen korkealla kunnon pusikkotetsaukseen... :D

Woman-in-Red-Dress-with-Machine-Gun.jpg


Edut: Vaihdettu kuva oikeaan minkkiin, mikä lie koulutyttö oli tuo aiempi.
 
Viimeksi muokattu:
Lupasin aikoinani viedä eräälle stripparille sa-kangasta, että saisi tehdä kunnon minihameen...plikalla oli RYSSÄN kuosista tehty minihame päällä! Typy oli ihka oikea kotimainen strippari.;)
134_1000.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kaikkee sitä kännipäissään tuli luvattua.. Seuraavan kerran kun poikkesin sinne luolaan, se oli suljettu jostain syystä?:)
 
Strippareista puheen ollen, tämä virolaispimu vetäisi hyvän shown eräässä tallinnalaisessa alan ravintolassa parisen vuotta sitten. Eksyin kyseiseen eksoottiseen tanssiravintolaan Tallinnaan suuntautuneen kesälomareissuni yhteydessä. Eurot kelpasivat virottarelle ja vastineeksi tuli sitten ihan laadukasta privaatisti esitettyä eksoottista kansantanssia. Tarkemmat yksityiskohdat sekä paikan sijainti ovat jääneet unhoksiin (Tallinnan keskusta ?) ja tähän illan mittaan nautitulla alkoholilla oli oma osuutensa. Ei jäänyt edes mimmin nimi taikka taitelijanimi mieleen. :oops:

1.jpg
 
Back
Top