Päivän minkki

1fF1T+

Vasemmalla Miss Ukraina, oikealla Miss Moskova
 
...eeh....en löydä sitä äänestyspainiketta...?


no toisaalta tarvitseeko edes, kun lopputulos näyttää ihan selvältä.

.

Kyllä. Vaikka en epäile että Ukrainan missi olisi myös saunapuhtaana paremman näköinen, niin toisaalta ihmetyttää myös tuon Moskovan missin heikko meikkaus - oliko tuossa joku luomukierros jossa piti näyttää tavalliselta?

Ettei totuus unohtuisi - Mila Kunis meikillä ja ilman:
Mila%20Kunis%20no%20makeup%202.jpg
 
Kyllä. Vaikka en epäile että Ukrainan missi olisi myös saunapuhtaana paremman näköinen, niin toisaalta ihmetyttää myös tuon Moskovan missin heikko meikkaus - oliko tuossa joku luomukierros jossa piti näyttää tavalliselta?

Ettei totuus unohtuisi - Mila Kunis meikillä ja ilman:
Mila%20Kunis%20no%20makeup%202.jpg
Suksi vi... Mokoma totuudenmuistuttaja. Ei tässä ketjussa vierailla totuuksien takia! :D Vakavasti puhuen tuo on onneksi vielä mieto esimerkki siitä kauheudesta ja hirveydestä mikä meikin alta voi paljastua, joten olen huojentunut osoittamastasi armosta ettet postannut mitään oikeaa järkytystä. "Shock & awww shit, she's hideous." :D
 
Suksi vi... Mokoma totuudenmuistuttaja. Ei tässä ketjussa vierailla totuuksien takia! :D Vakavasti puhuen tuo on onneksi vielä mieto esimerkki siitä kauheudesta ja hirveydestä mikä meikin alta voi paljastua, joten olen huojentunut osoittamastasi armosta ettet postannut mitään oikeaa järkytystä. "Shock & awww shit, she's hideous." :D

Tuksu meikattuna on jo paljon paljon PALJON pahempaa kuin Mila Kuniksen kaltainen beibe ilman meikkiä, tukka sekaisin jne.

Toinen "demoni" jonka olisin voinut manata jopa meikillisenä tähän ketjuun (ja rikkonut sääntöjä) on vaikkapa Tiina Jylhä... hurjan näköinen täti :D
 
Amy Smart meikillä:
amy-smart-braids.jpg


Amy Smart ilman meikkiä:
amysmart.jpg


Enkä edelleenkään riko ketjun sääntöjä, koska pidän hyvännäköisenä luomunakin...hah haa ;)
 
Sitä luomusta, ajatelkaa joskus naiset meni jopa juhliin eivätkä ajaneet kainalot:
4atH+


Nyt loppu tämä ajaelu! :D Luomu kunniaan!
Kk0d+
 
Viimeksi muokattu:
Tuksu meikattuna on jo paljon paljon PALJON pahempaa kuin Mila Kuniksen kaltainen beibe ilman meikkiä, tukka sekaisin jne.

Toinen "demoni" jonka olisin voinut manata jopa meikillisenä tähän ketjuun (ja rikkonut sääntöjä) on vaikkapa Tiina Jylhä... hurjan näköinen täti :D

Ei ole olemassa rumia naisia - on vain liian vähän vodkaa. Hyvä sananlasku vaikka onkin r*ssien kynästä.
 
Minä pidän hybridiratkaisuista - kainalot voi ajella mutta... :D
Olen kuullut sellaisia juttuja vuonna 90 Saksaan Hampuriin muuttanelta ystävättäreltä, että maksullisista naisista erottumiseksi ns kunnon naiset lakkasi ajamasta karvat..sieltä :oops: ja jopa kuulemma miehet eivät katsoneet vaimoa hyvältä, jos karvat oli ajettu (sieltä) :cool:Olivat jopa sitä jyrkästi vastaan.
Myös kuulemma oikein rikkaat naiset haistattelee karvaajelulle, kun ei tarvitse miellyttä ketään,Paul McCartny vaimo ei suostunut meikkamaankaan. Onhan se tietysti vapauttava, kun ei tarvitse ikuisesti trimmata ja paranella itseään kun jotain näyttely puutelia.
:D
 
Viimeksi muokattu:
Olen kuullut sellaisia juttuja vuonna 90 Saksaan Hampuriin muuttanelta ystävättäreltä, että maksullisista naisista erottumiseksi ns kunnon naiset lakkasi ajamasta karvat..sieltä :oops: ja jopa kuulemma miehet eivät katsoneet vaimoa hyvältä, jos karvat oli ajettu (sieltä) :cool:Olivat jopa sitä jyrkästi vastaan.
Myös kuulemma oikein rikkaat naiset haistattelee karvaajelulle, kun ei tarvitse miellyttä ketään,Paul McCartny vaimo ei suostunut meikkamaankaan. Onhan se tietysti vapauttava, kun ei tarvitse olla ikuisesti trimmata ja paranella itseään kun jotain näyttely puutelia.
:D

Niin, taitaa olla vähän itseään toteuttavaa että romantiikkajulkaisuissa on niin vallitseva normi että kaikki pitää ottaa pois. Voisin lukea lehtiä ajalta kun olin nippa nappa oppinut pois vaipoista ja playmateillakin oli vielä hienot puudelit kynittyjen pakastekanafileiden tilalla :D

Makuasioita, mutta itselleni tuo täysi kyniminen on kuin jotain puuttuisi. Luonnollinen joskaan ei holtiton tilanne on naisellista ja itselle taas tulee lievä pikkutyttö (tai epävarma teini) -mielleyhtymä siitä yleisestä preferenssistä.

En voi laittaa mitään riittävän demonstratiivista kuvaa, joten tyydytään laittamaan kiltti kuva syntymäkuukauteni ja -vuoteni leikkikaverista Susie Scottista...googlen kuvahaku osoittaa että on kaikella tapaa mieluinen :D

susie-scott_503f8d09d15e9.jpg
 
Back
Top