Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vasemmalla Miss Ukraina, oikealla Miss Moskova
...eeh....en löydä sitä äänestyspainiketta...?
no toisaalta tarvitseeko edes, kun lopputulos näyttää ihan selvältä.
.
Suksi vi... Mokoma totuudenmuistuttaja. Ei tässä ketjussa vierailla totuuksien takia! Vakavasti puhuen tuo on onneksi vielä mieto esimerkki siitä kauheudesta ja hirveydestä mikä meikin alta voi paljastua, joten olen huojentunut osoittamastasi armosta ettet postannut mitään oikeaa järkytystä. "Shock & awww shit, she's hideous."Kyllä. Vaikka en epäile että Ukrainan missi olisi myös saunapuhtaana paremman näköinen, niin toisaalta ihmetyttää myös tuon Moskovan missin heikko meikkaus - oliko tuossa joku luomukierros jossa piti näyttää tavalliselta?
Ettei totuus unohtuisi - Mila Kunis meikillä ja ilman:
Suksi vi... Mokoma totuudenmuistuttaja. Ei tässä ketjussa vierailla totuuksien takia! Vakavasti puhuen tuo on onneksi vielä mieto esimerkki siitä kauheudesta ja hirveydestä mikä meikin alta voi paljastua, joten olen huojentunut osoittamastasi armosta ettet postannut mitään oikeaa järkytystä. "Shock & awww shit, she's hideous."
Ettei totuus unohtuisi - Mila Kunis meikillä ja ilman.......
Tuksu meikattuna on jo paljon paljon PALJON pahempaa kuin Mila Kuniksen kaltainen beibe ilman meikkiä, tukka sekaisin jne.
Toinen "demoni" jonka olisin voinut manata jopa meikillisenä tähän ketjuun (ja rikkonut sääntöjä) on vaikkapa Tiina Jylhä... hurjan näköinen täti
Sitä luomusta, ajatelkaa joskus naiset meni jopa juhliin eivätkä ajaneet kainalot:
Nyt loppu tämä ajaelu! Luomu kunniaan!
Ei ole olemassa rumia naisia - on vain liian vähän vodkaa. Hyvä sananlasku vaikka onkin r*ssien kynästä.
Olen kuullut sellaisia juttuja vuonna 90 Saksaan Hampuriin muuttanelta ystävättäreltä, että maksullisista naisista erottumiseksi ns kunnon naiset lakkasi ajamasta karvat..sieltä ja jopa kuulemma miehet eivät katsoneet vaimoa hyvältä, jos karvat oli ajettu (sieltä) Olivat jopa sitä jyrkästi vastaan.Minä pidän hybridiratkaisuista - kainalot voi ajella mutta...
Olen kuullut sellaisia juttuja vuonna 90 Saksaan Hampuriin muuttanelta ystävättäreltä, että maksullisista naisista erottumiseksi ns kunnon naiset lakkasi ajamasta karvat..sieltä ja jopa kuulemma miehet eivät katsoneet vaimoa hyvältä, jos karvat oli ajettu (sieltä) Olivat jopa sitä jyrkästi vastaan.
Myös kuulemma oikein rikkaat naiset haistattelee karvaajelulle, kun ei tarvitse miellyttä ketään,Paul McCartny vaimo ei suostunut meikkamaankaan. Onhan se tietysti vapauttava, kun ei tarvitse olla ikuisesti trimmata ja paranella itseään kun jotain näyttely puutelia.
Nipponin tyttö Ai Sayama esiintyy aikuisväestölle suunnatuissa tuhmissa elokuvissa.
Katso liite: 5785
Katso liite: 5786
Katso liite: 5787
Katso liite: 5788
Näyttää moskovalaista taistelustressi jo painavan...
Vasemmalla Miss Ukraina, oikealla Miss Moskova
Näyttää moskovalaista taistelustressi jo painavan...