Päivän minkki

golf-4.jpg


Kyllähän minä hänelle mailapojaksi voisin lähteä.Paige Spiranac.



Paige-Spiranac-11.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hmm...ei hajuakaan onko tämäkin joku Paige, mutta laitoin minkkigeneraattoriin hakusanaksi "sexy paige" ja tällainen tuli. Ei paha, ei lainkaan paha.

Edit: Piti vähän pienentää tätiä, kun taisi olla kuva liian iso. Pamahti nimittäin tuo vosu sellaisen kokoisena tähän näyttöruutuun että HUH HUH ;) Kelpas mulle muttei foorumisoftalle...

axjnsp.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Surkea paparazzi kuvaamassa tyttöjen joogailua. Melkein kaikissa kuvissa kohteet ovat huomanneet, että heitä kuvataan.
 
Kaunis nainen, artisti kansallisvahemmistosta Suomessa josta rehellisesti sanottuna en tieda juuri mitaan... mutta kiehtova kappale, ei vaan noissa sanoissa ole mitaan mista saisi otetta. Jotenkin karjalaisen nakoinen, mutta on tuossa eksotiikkaakin ehka. Tulee uni-musana tata kuunneltua aika paljon... "nukktzaa, nukkztaa, nyt nukuttaa"... :rolleyes:

 
Minä niin tykkään katsella kun tytöt joogaa

Samoja näkymiä oli viime viikolla Helsingissä "Run Fest" tapahtumassa. Kyllä sinne moni daami tulee näkymään ja venyttelemään, mikä sopii minulle aivan mainiosti. Kireetä juoksutrikoota koko ilta ja muutama huurteinen siihen oheen. Kyllä juoksu on hienoa! :p
 
Kaunis nainen, artisti kansallisvahemmistosta Suomessa josta rehellisesti sanottuna en tieda juuri mitaan... mutta kiehtova kappale, ei vaan noissa sanoissa ole mitaan mista saisi otetta. Jotenkin karjalaisen nakoinen, mutta on tuossa eksotiikkaakin ehka. Tulee uni-musana tata kuunneltua aika paljon... "nukktzaa, nukkztaa, nyt nukuttaa"... :rolleyes:


Tykkään.

Kuten myös hänestä, Anni-Kristiina Juuso. Kaunis ja todella sympaattisen oloinen nainen.

MV5BMTU0NTUzMzgwOF5BMl5BanBnXkFtZTYwNDQ3NzY0._V1_.jpg


lbsMcGSiVwt5xR6zXsocDgxssKqSvNM0oKXyOcOB2Oow


image1.jpg


Tämä kuva olikin täällä jo, mutta antanette anteeksi...kun Anni vähän kiusoittelee kaula-aukollaan? :D

Anni-Kristiina-Juuso.jpg
 
UUUhhhhhhhhhhhhhhh! aim in lööw..... :):solthum:
Kyllä noin upean naisen perässä voisi ivaloon muuttaa vaikka heti. :facepalm::D

Jep, kyllä tuo vartalo/kasvotyyppi ja yleisilme on myös omaan makuun sitä tiukinta ihastuttavuuden kantavierrettä... :rolleyes:

Laittaa myös kummasti hyväksymään multikulturalismin saamelaisten kanssa :D Sitäpaitsi he olivat siellä ensin.

Leffasuosituksia: http://www.imdb.com/title/tt0308476/
 
Back
Top