Päivän minkki

Suhtauduin aiheeseen kuin miesporukassa normaalisti heitettyyn läppään, mutta näköjään epäonnistuin.

Ymmärrän täysin tuon ”miesporukanjuttelun”, siinä voidaan laskea karkeatakin pilaa/tekstiä aivan avoimesti.
Vaikka joku saattaa ”vähän suutahtaakin” (riippuen luonteesta).
Ainoa asia mitä voi olla varmam, että itsekin saat takaisin samalla mitalla ennemmin tai myöhemmin (yleensä ennemmin (y) ).
Yleensä kyräilevä/”hiljainen” yhteisö on merkkinä siitä, ettei asiat yhteisössä/porukassa ole kohdallaan.


Asiassa on vain yksi ”mutta”. :unsure:
Minä olen täällä ”vieraan” joka ei kuulu, eikä ole koskaan kuulunutkaan porukkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minä olen täällä ”vieraan” joka ei kuulu, eikä ole koskaan kuulunutkaan porukkaa.
Lähes parhaat kuvat sulla kuitenkin aina on. Täällä vähän sama homma kun metsästyksessäkin; porukkaan pääsee kun tuo maat mukanaan. Jatka samaa linjaa.
.
ai niin, se kuva kans piti laittaa. No edelleen Emmanuelle Chriqui.

1576017426204.png
 
Viimeksi muokattu:
porukkaan pääsee kun tuo maat mukanaan.


Tärkeitä on olla samaa mieltä asioista ja muistaa opastaa myös muut oikealle tielle.
Tuo ”maan tuominen mukanaan” että mustaa piikitellä samoja henkilöitä kuin muutkin.

Ja muista tehdä ilmiannon, että kuva puuttuu (ainakin kolmesta viestistä), kuten ennen vanhaan.:devilish:

Niin statuksesi nousee taas.
 
Nathalie Holmes poseeraamassa Josephine Bakerin hengessä. Bakerista mielenkiintoisen tekee hänen osallisuutensa saksan kukistamisessa: "Toisen maailmansodan aikana Baker esiintyi viihdytyskiertueilla ja toimi myös vastarintaliikkeen kuriirina kuljettaen salasanomia nuottiensa mukana. Hän sai toiminnastaan kaksi ranskalaista kunniamerkkiä."
Nathalie0043-DONE2.jpgNathalie0031-DONE2.jpg

 
Danica Patric, ei ehkä muodokkain leidi, mutta syy sille löytyy leipätyöstä:35616_4_800.jpegDanica_Patrick_Wallpaper_05.jpg
Voisi isompi pyrstö ottaa ikkunanpokaan tai turvakaariin kiinni kun äheltää itseään tuohon kuppipenkkiin.
image.jpg
 
1576249184592.png

Kesää odotellen...
 
Back
Top