Pahkasikaan verrattavat uutiset

Kaikenlaisia friikkejä. Sori että sanon noin, oikeastihan minä olen genderblenderfriendly :D
Mutta tosiasia on se, että JK Rowling oli oikeassa... jos trans-miehet (naiset) päästetään kilpailemaan naisten sarjoissa esim. Olympialaisissa, niin. kuinka monta varsinaista naista, jolla on siis munasarjat ja kohtu, voittavat ikinä yhtäkään mitalia yhtään missään? Mieleen tulee ehkä haulikko-trap -ammunta, jossa naishuippujen tulokset ovat hyvin lähellä miesten top-kolmea...

Jumankauta että mä vihaan sosialismia ja sen älyllisesti laiskoja lieveilmiöitä.

Mutta tosiasia on se, että JK Rowling oli oikeassa... jos trans-miehet (naiset) päästetään kilpailemaan naisten sarjoissa esim. Olympialaisissa, niin. kuinka monta varsinaista naista, jolla on siis munasarjat ja kohtu, voittavat ikinä yhtäkään mitalia yhtään missään? Mieleen tulee ehkä haulikko-trap -ammunta, jossa naishuippujen tulokset ovat hyvin lähellä miesten top-kolmea...

Jumankauta että mä vihaan sosialismia ja sen älyllisesti laiskoja lieveilmiöitä.

Kylmästi kysyttynä:

Mitä sitten jos naiset ei urheilussa pärjää sukupuolikorjatuille eivätkä pääse palkintopaikoille?

Nykyisessä (huippu)urheilussa on vedetty ja vedetään roinaa ja kaikkea muuta mitä keho vaan kestää niin pitkään kuin vaan kiinni jäämättä pystytään, ja usein käy siitäkin huolimatta niin että jotkut geneettiset kummajaiset vetää niistä ohi.

Joku vanhempi saattaa ehkä muistaa sellaisen vanhan meemin kuin itä-saksalaiset naisurheilijat.

Tai joku Teresa Johaug joka itku kurkussa selittää kuinka hän on hiihtänyt aina ja ikuisesti kaurapuuron voimalla ja kuinka joku fall guy - lääkäri sitten selittelee että vahingossa antoi väärää vitun huulirasvaa vähän liikaa käytettäväksi.

Eli toistaen: Mitä sitten jos siirrytään siitä kuka douppaa parhaiten siihen että kuka korjaa sukupuoltaan vähimmällä estrogeenimäärällä?

Kylmästi kysyttynä:

Mitä sitten jos naiset ei urheilussa pärjää sukupuolikorjatuille eivätkä pääse palkintopaikoille?

Nykyisessä (huippu)urheilussa on vedetty ja vedetään roinaa ja kaikkea muuta mitä keho vaan kestää niin pitkään kuin vaan kiinni jäämättä pystytään, ja usein käy siitäkin huolimatta niin että jotkut geneettiset kummajaiset vetää niistä ohi.

Joku vanhempi saattaa ehkä muistaa sellaisen vanhan meemin kuin itä-saksalaiset naisurheilijat.

Tai joku Teresa Johaug joka itku kurkussa selittää kuinka hän on hiihtänyt aina ja ikuisesti kaurapuuron voimalla ja kuinka joku fall guy - lääkäri sitten selittelee että vahingossa antoi väärää vitun huulirasvaa vähän liikaa käytettäväksi.

Eli toistaen: Mitä sitten jos siirrytään siitä kuka douppaa parhaiten siihen että kuka korjaa sukupuoltaan vähimmällä estrogeenimäärällä?
Mitäs jos miehet eivät hakkaa naisia ottelu-lajeissa, jotka ovat sydäntäni lähellä. Hiihto ei kiinnosta minua. Ja olet oikeassa norjalaisista, ja astma-pumpuistaan ja luonnolle myrkyllisistä fluori-voiteistaan... sellaista se tuntuu olevan, valitettavasti. Ja täällä jo juniori-tasolla, ja suksien voitelu maksaa 25 euroa per kisa. Ja kaikilla on nasse päällä koska sitä ei voi vetää keuhkoihin...
ja noilla voiteilla se ero on 11 sekuntia per kilometri. Game over, jollet maksa.

Mitäs jos miehet eivät hakkaa naisia ottelu-lajeissa, jotka ovat sydäntäni lähellä. Hiihto ei kiinnosta minua. Ja olet oikeassa norjalaisista, ja astma-pumpuistaan ja luonnolle myrkyllisistä fluori-voiteistaan... sellaista se tuntuu olevan, valitettavasti. Ja täällä jo juniori-tasolla, ja suksien voitelu maksaa 25 euroa per kisa. Ja kaikilla on nasse päällä koska sitä ei voi vetää keuhkoihin...
ja noilla voiteilla se ero on 11 sekuntia per kilometri. Game over, jollet maksa.

Jos naisten nyrkkeily on omaa sydäntä lähellä ja olettaa että se on kaurapuurolla vedettyä puhdasta urheilua niin mikäs siinä.

Oma mielipiteeni on että jo nyt se urheilu on lähinnä vain sivustakatsomista siitä kuinka paljon keho kestää epoa, testopiikkejä, efediiniä, happileiriviritelmiä, optimoitua syömistä yms yms. Ero jonkun pk-alan kemikaalifirman ja mm-kisojen valmistautumistiimien välillä on mun silmissä lähinnä siinä että kemikaalipuolella kokeillaan ensin eläimillä, kisapuolella ensin parikymppisillä nuorilla.

Edesmennyttä maradoonaakin moni fanittaa vaikka kaveri jäi 90-luvulla kiinni vähintään viiden eri mömmön samanaikaisesta vetämisestä. Minä kyynisempänä sanon että pitäisi diegon sijaan fanittaa sen diileriä

Siitä ei ole kovin pitkä hyppy siihen että skipataan se piikittämisen piilottelu ja valitaan avoimempi lähestymistapa

2de871005a85b0a279c87f5f10824b77.jpg

UFC ilmoitti että tää jätkä ei ikinä hakkaa naisia heidän bannerinsa alla... eli syntynyt mieheksi, ja luusto (erityisesti hartiat jne.) on miehen, lihaksisto miehen, mutta vaihtoi sukupuolta, kuvasta päätellen all the way.... mutta se että hän tyrmää naisia nyrkin iskuilla ihan kuusinolla, on aivan perseestä. Koska se on väärin.

Kun saksalainen Steffi Graf oli naistenniksen voittamaton kuningatar, Andre Agassi totesi että hän ei voittaisi miesten APG-listan top-100 miehiltä keneltäkään yhtä ainoata peliä, erästä puhumattakaan.

Semmoinen on ero. Enkä pelaa tennistä.
Mutta olen otellut miehiä vastaan.

Tää on yksi isoimmista Suomen ongelmista. Ehdottomasti lisäresursseja tähän ja eduskunta valjastettava lainsäädäntötyöhön välittömästi!!!

Pienen kapinan aion nostaa, kun seuraavan kerran mökille pääsen. Teen tulet saunan pesään sekä takkaan. Nopeutan tuota lopullista tuhoa, ettei jäädä kitumaan... :LOL:

Tää on yksi isoimmista Suomen ongelmista. Ehdottomasti lisäresursseja tähän ja eduskunta valjastettava lainsäädäntötyöhön välittömästi!!!

Pienen kapinan aion nostaa, kun seuraavan kerran mökille pääsen. Teen tulet saunan pesään sekä takkaan. Nopeutan tuota lopullista tuhoa, ettei jäädä kitumaan... :LOL:

Puusaunat tottakai kiellettävä. Varmuuden vuoksi myös sähkösaunat. Minä laitan YouTubesta takan päälle telkkariin.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, puukiukaisiin täytyy laittaa katalysaattorit. Kiukaat täytyy katsastaa joka vuosi ja mitata päästöt. Voi viddu:mad:

Ou jee, kiuaskortti(lupa käyttää) ja kiuaslupa(lupa omistaa), väliaikainen polttomaksu kiinteälle polttoaineelle, arviomaksu pienhiukkaspäästöistä...
Tästähän saa aikaiseksi uuden ministeriön.:devilish:

Ollaan jo hyvin lähellä että hengittäminen on päästö. Sittenhän sitä voidaan verottaa. Mitenkäs lemmikit? Oikeasti kaikki lemmikkieläimet ovat aivan turhia jos ajatellaan tylysti. Olisi varmaan helppoa osoittaa että lemmikit saastuttavat todella paljon. Taitaa monella ilmastouskovaisella olla enemmän lemmikkejä kuin lapsia. Itse en kyllä tietenkään rupeaisi kissoja ja koiria ampumaan.

Kyllähän meistä iso osa tuottaa pelkästään hiilidioksidia ja metaani-butaaniseoksia. Verolle vaan.

Vittuun sertifikaatit. Ensin päästöluokitukset ja sitten EU alkaa niitä kieltää. Puita ei sais kaataa, haulikolla ei saa kiekkoja ampua, vitun vihreät ja vitun EU :D

Onhan ne kiukaat saatanasta, ei siitä mihinkään pääse :D

1612476103392.png

Ja aivan selvä asia sekin, että ilmastokin tuossa saunan lämmityksessä lämpenee, kun kuivilla puilla eltataan.

Ollaan jo hyvin lähellä että hengittäminen on päästö. Sittenhän sitä voidaan verottaa. Mitenkäs lemmikit? Oikeasti kaikki lemmikkieläimet ovat aivan turhia jos ajatellaan tylysti. Olisi varmaan helppoa osoittaa että lemmikit saastuttavat todella paljon. Taitaa monella ilmastouskovaisella olla enemmän lemmikkejä kuin lapsia. Itse en kyllä tietenkään rupeaisi kissoja ja koiria ampumaan.
Paitsi tietysti naapurin kissat js koirat vois ampua. Ainakin sosialistisessa maailmassa jota nämä ympäristö-överit edustaa. Kaikki kiellettävä mitä ei itse halua/tarvitse/kykene saavuttamaan.

Ympäristöasiat on minulle oikeasti tärkeitä, mutta koko aihe on kokenut inflaation kun kaiken maailman kommarit, homot, lesbot, sivarit, ateistit, narkkarit, globalistit, työn vieroksujat yms. oudot oliot ovat omineet luonnonsuojelun itselleen.

Tämä kuuluu tänne. Olen halolla päähän lyöty. Muistelen, että Saksan kaasuputkea markkinoitiin aikoinaan sillä, että Saksa voi aina sen sulkea, jos ongelmia tulee.

No nyt annetaan ymmärtää, että siellä ei ole olemassakaan mitään mahdollisuutta sulkea. Että siellä on suora, esteetön putki. Mutta nou hätä! Biden vaatii, että putkeen asennetaan sulkumekanismi........

En ole kaasuputkien aasintuntija, mutta jokin tässä uutisessa haisee, ja se ei ole nestekaasuun lisätty lisäaine.

Washingtonin uusi hallinto tarjoaa Berliinille kompromissia kaasuputkikiistassa.

Nord Stream 2 on Saksalle yhä pahempi rasite – USA vaatii kaasuputkeen sulkumekanismia.

Tämän uutisen perusteella voisin tehdä rohkean salaliittoteorian: USAn ja Saksan välille saadaan aikaan kompromissi. Kaasuputkeen rakennetaan aivan just äskön kehitetty sulkumekanismi ja sitten ollaan Venäjän kanssa kaasukavereita.

Back