Presidentinvaalit 2024

No nyt Pekka teki hattutempun mutta suunnitelmat ovat valmiina jo tuohon 2030 vuoteen. Jos kansa ei kerran homosta tykkää niin pärkkeles musta tulee Petunia, Petunia Haavisto!
Ensimmäinen ransu presidentti? Päästäisiin ainakin historian kirjoihin.
 
Olivat Alexander ja Pekka sopineet viimesen tentin jälkeen, että voittaja menee häviäjän vaalivalvojaisiin puhumaan. Hienoa ja vähän pientä ylpeyttä pistää kokemaan tämä, että tylsää tämä Suomen meininki, kun häviäjä ei kehota kansaa valtaamaan eduskuntataloa..
 
Tasavallan presidentin kanslia näyttäisi olevan Niinistön nimittämä. Mikähän mahtaisi olla jatkuvuus jos Haavisto tulisi isännäksi?
Nyt tuli jonkinlainen vastaus tähän. Ulkoministeriön poliittisen osaston päällikkö Petri Hakkarainen kertoi Ylelle, että presidentti kokoaa itselleen kabinetin ja määrittää itse lähipiirinsä siellä.

Samassa jutussa oli, että Stubbille tulee henkilösuojaus todennäköisesti jo tänään. Hänen yksityisyytensä alkaa haihtua.
 
Nyt tuli jonkinlainen vastaus tähän. Ulkoministeriön poliittisen osaston päällikkö Petri Hakkarainen kertoi Ylelle, että presidentti kokoaa itselleen kabinetin ja määrittää itse lähipiirinsä siellä.

Samassa jutussa oli, että Stubbille tulee henkilösuojaus todennäköisesti jo tänään. Hänen yksityisyytensä alkaa haihtua.
Kuulostaa ihan luonnikkaalle että presidentti voi ottaa lähipiiriinsä omia ihmisiä.
 
Samassa jutussa oli, että Stubbille tulee henkilösuojaus todennäköisesti jo tänään. Hänen yksityisyytensä alkaa haihtua.
Ainakin kakkoskierroksella ehdokkailla oli jo henkilösuojaus päällä.

Siitä saatiin lukea lehdistä kuinka ilmaantui lisäväkeä kiertuetapahtumiin ja kerrottiin mistä johtui. Muun muassa jokin koululuokka oli hommannut Stubbin vieraakseen ja siellä lukiolaiset ihmettelevät mukana tulevia korvanappimiehiä. Eivät olleet varanneet tiloja heille ja kertoivat luovineensa tilanteen kuntoon.

Mutta varmasti presidentillinen suojaus on vielä astetta tai paria jäykempää.
 
Nyt tuli jonkinlainen vastaus tähän. Ulkoministeriön poliittisen osaston päällikkö Petri Hakkarainen kertoi Ylelle, että presidentti kokoaa itselleen kabinetin ja määrittää itse lähipiirinsä siellä.

Samassa jutussa oli, että Stubbille tulee henkilösuojaus todennäköisesti jo tänään. Hänen yksityisyytensä alkaa haihtua.
Joo,en ollut perillä käytännöstä. Tämän päivän Hesarissa oli aiheesta juttu. Todennäköisesti edelleen on Kokoomus-taustaisia mukana.
 
Nyt tuli jonkinlainen vastaus tähän. Ulkoministeriön poliittisen osaston päällikkö Petri Hakkarainen kertoi Ylelle, että presidentti kokoaa itselleen kabinetin ja määrittää itse lähipiirinsä siellä.

Samassa jutussa oli, että Stubbille tulee henkilösuojaus todennäköisesti jo tänään. Hänen yksityisyytensä alkaa haihtua.
Toivottavasti ensimmäisenä haihtuu Twitter/X-tunnukset ja jatkossa sitten kaikki viserrykset tasavallan presidentin kanslian kautta, minkä pitäisi karsia ne kaikista pahimmat älyttömyydet.
 
Back
Top