Toivottavasti ei. Muitakin nimiä tulee varmasti.SDP saattaa hyvinkin laittaa Sanna Marinin ehdokkaaksi hätäpäissään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei. Muitakin nimiä tulee varmasti.SDP saattaa hyvinkin laittaa Sanna Marinin ehdokkaaksi hätäpäissään.
Arkkipiispa Kari Mäkinen: Kirkon tehtävä ei ole puolustaa Suomen etua
Nimenomaan. Tämä on ainoa kriteeri nykyisessä järjestelmässä.Itse en ajattele ollenkaan ehdokkaan puoluetaustaa vaan kokemusta kansainvälisistä asioista ja asiallista käytöstä.
Niinistö voi hyvin olla nimi, mutta etunimi on Ville.Jatketaan Niinistöllä, eli Jussi Niinistöllä. Olisi ainakin uskottava ylipäällikkö.
Vaalijärjestelmä on tosiaan sellainen että laajaa kannatusta tärkeämpää on vähäinen vastustus.Niinistö voi hyvin olla nimi, mutta etunimi on Ville.
Jussilla ei riitä poliittinen uskottavuus. Vihervasemmisto pitää natsina ja persut heittivät jo petturina pihalle.
Trans sukupuolinen henkilö jolla juuret Afrikassa.Turhanpäiten näitä pohditaan, unioni sitten nimittää meille kenraalikuvernöörin, hoituu militaria ja politiikka samalla ukolla
Kekkosen tapauksesta opittiin, ja presidentin terveyttä seurataan nyt ihan eri tavalla. Itse välttäisin ikärasismia, koska viisaalle ihmiselle ikä ja elämänkokemus tuo lisää näkemystä asioista.Tyhmä pysyy vähintään yhtä tyhmänä myös vanhetessaan.Minä pistäisin säännön että yli 70-vuotiaat ei saa olla presidenttiehdokkaana. Että olisi kunnossa vielä kuusivuotiskauden lopullakin.
Aika rankkaa matkustella. No jos Kultaranta on se ainoa määränpää, niin sitten.Kehittyneen terveydenhuollon myötä presidentiksi voitaisiin valita vaikka 90-vuotias.
Ihminen kuluu biologisesti iän myötä vaikka olisi aiemmin ollut kuinka viisas tahansa. Kuten nähdään esim. koronaan kuolleisuudessa - vähintään 70-vuotiaita kuolee selvästi suuremmalla prosentilla kuin 60-69 vuotiaita. Tuossa minun ikärajaideassa oli tästä kyse. Tilastollisesti alle 70-vuotiaat ovat paremmassa kunnossa kun yli 70-vuotiaat.Kekkosen tapauksesta opittiin, ja presidentin terveyttä seurataan nyt ihan eri tavalla. Itse välttäisin ikärasismia, koska viisaalle ihmiselle ikä ja elämänkokemus tuo lisää näkemystä asioista.Tyhmä pysyy vähintään yhtä tyhmänä myös vanhetessaan.