Presidentinvaalit 2024

Millä perusteella noin epätodennäköinen? Uusia galluppeja ei ole juuri näkynyt. Molemmille tuo on paras skenaario toisen kierroksen kannalta kun Stubb on asemoitunut keskelle äänestäjäkuntaa.
Ihan perstuntumalla. Tämähän on keskustelupalsta ja kaikkeen ei tarvitse olla galluppeja. Voit olla myös eri mieltä enkä vaadi excel taulukkoja siitä. Sehän nähdään jo vajaan viikon päästä.
 
Et ole vissiin lukenut yhtään viestiä tästä keskustelusta täällä? Tyypillinen persu.
Minua ei Halla-ahon presidenttiys vituta pätkääkään, en vaan usko että hänellä on mitään mahdollisuuksia mahdollisella toisella kierroksella. Näin se on taas yhdelle väännetty rautalangasta.
Tietenkin on mahollisuuksia, vaikka halla-aho kuinka nyppis, niin ei se kunnolla vasemmalle kallella oleva kokoomusta sentään periaatteestaan voi äänestää.

Siinä vaan tuudittaudutaan, että eipä Halla-aholla kuitenkaan ole mahdollisuuksia.
 
Tietenkin on mahollisuuksia, vaikka halla-aho kuinka nyppis, niin ei se kunnolla vasemmalle kallella oleva kokoomusta sentään periaatteestaan voi äänestää.

Siinä vaan tuudittaudutaan, että eipä Halla-aholla kuitenkaan ole mahdollisuuksia.
Halla-aho on sellainen hahmo että häntä vastustavat äänestävät vaikka Putinia ennemmin. Ainahan toki on mahdollisuuksia. Itse en vaan usko siihen. Kun en tällä perusteella usko Jussin mahdollisuuksiin toisella kierroksella niin ihmiset täällä luulee että vastustan jotenkin häntä. Mikä ei pidä paikkaansa.
Itse saatan äänestää Halla-ahoa jos hän pääsee toiselle kierrokselle ja Rehn ei. Siis Rehniä äänestin nyt.
 
Halla-aho on sellainen hahmo että häntä vastustavat äänestävät vaikka Putinia ennemmin. Ainahan toki on mahdollisuuksia. Itse en vaan usko siihen. Kun en tällä perusteella usko Jussin mahdollisuuksiin toisella kierroksella niin ihmiset täällä luulee että vastustan joten häntä. Mikä ei pidä paikkaansa.
Itse saatan äänestää Halla-ahoa jos hän pääsee toiselle kierrokselle ja Rehn ei. Siis Rehniä äänestin nyt.
JHAn viimeisimmät gallupkannatukset on olleet 11 -15 %, PS:n viimeisin gallupkannatus on ollut 17,6 %. Aika kovaan kiriin pitää Jussin päästä että kannatus on edes PS:n kannatuksen luokkaa.
 
Halla-aho on sellainen hahmo että häntä vastustavat äänestävät vaikka Putinia ennemmin. Ainahan toki on mahdollisuuksia. Itse en vaan usko siihen. Kun en tällä perusteella usko Jussin mahdollisuuksiin toisella kierroksella niin ihmiset täällä luulee että vastustan jotenkin häntä. Mikä ei pidä paikkaansa.
Itse saatan äänestää Halla-ahoa jos hän pääsee toiselle kierrokselle ja Rehn ei. Siis Rehniä äänestin nyt.
Tuon on vain mielipide, se pitäisi saada vielä äänestyslippuun asti vietyä ja kun ei ookkaa mahdollisuutta sielä äänestää suoraan ketään vastaan.


Kyllä se monen käsi menee vaikka akuankka- kramppiin, jos on koppiin asti vaivautunut ja yrittää piirtää kokoomuslaisen numeroa.
 
Tuon on vain mielipide, se pitäisi saada vielä äänestyslippuun asti vietyä ja kun ei ookkaa mahdollisuutta sielä äänestää suoraan ketään vastaan.


Kyllä se monen käsi menee vaikka akuankka- kramppiin, jos on koppiin asti vaivautunut ja yrittää piirtää kokoomuslaisen numeroa.
Onhan siellä mahdollisuus äänestää sitä Halla-ahon vastustajaa. Ja tietyille ihmisille sillä ei ole väliä kuka se on, kunhan ei Jussi. Kokoomus ei ole niin suuri mörkö koska nämä ovat enemmän henkilövaalit.
Mielipiteitähän nämä kaikki on, sinunkin.
 
Mikä vittu siinä on ettei voi asiallisesti keskustella, vituttaa lukea tätä napoleon-kompleksista pätemistä

Ainahan voit itse tehdä asialle jotakin, klikkaat tuolla yläpalkissa olevaa Jäsenet kohtaa, etsit Mansteinin ja täppäät Älä huomioi. Avot, et enää näe jäsenen Mansteinin kommentteja.

Tähän tyyliin:
Manstein.png
 
Tänään Hesarissa gallup.

Melkoista nousua Halla-ahon osalta näyttää olevan.


Katso liite: 92086
Mielenkiintoisia lukemia kun Uutissuomalainen antaa viikon sisällä Urpilaiselle 4% ja HS 12%. Halla-Aho näyttää tavoittavan puolueensa kannatuksen mikä voi kantaa jo pitkälle.

Tässähän voi vielä tulla vaikka Haavisto vs. Halla-Aho kakkoskierroksella.

Edit - eipäs ollukkaan vaan allekirjoittaneella silmät ristissä
 
JHAn viimeisimmät gallupkannatukset on olleet 11 -15 %, PS:n viimeisin gallupkannatus on ollut 17,6 %. Aika kovaan kiriin pitää Jussin päästä että kannatus on edes PS:n kannatuksen luokkaa.

Jussi meni jo PS:n kannatuksen ohi että heilahti!

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010089002.html

Ja vieläpä HS:n gallupissa, jonka julkaisemista koitettiin ilmeisesti, ilmeisistä syistä, vähän viivyttää:


 
Viimeksi muokattu:
Back
Top