Bwana
Kenraali
En minä noin sanonut.Nostetaan kädet ylös ja annetaan terrorin jatkua, sehän se on ratkaisu. Rättipäät jatkaa niin kauan kun niillä riittää resurssit. Kun nämä resurssit tuhotaan terrori loppuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En minä noin sanonut.Nostetaan kädet ylös ja annetaan terrorin jatkua, sehän se on ratkaisu. Rättipäät jatkaa niin kauan kun niillä riittää resurssit. Kun nämä resurssit tuhotaan terrori loppuu.
Tottakai noin näinä aikoina käy. Yllättyneet käsi pystyyn.Huomatkaa minkälainen trolli armeija alkoi tukemaan heti terroristeja mm. X palvelussa. Ei löydy kun ylistystä Yemen haulla. Kaikki järkevä hukkuu paskaan.
Luulen, että eivät nosta sormeaan ennen kuin heitä vastaan hyökätään suoraan.Eniten ihmetyttää kuinka uuvattia Saudi-Arabian touhu on tuolla. Maa laittanut armeijaansa järjettömästi rahaa vuosikymmeniä ja nuo hiekkasankarit eivät ole saaneet aikaan mitään hyödyllistä kymmenen vuoden aikana. Anglosaksien pitää sitten tulla tuokin homma hoitamaan ikävine sivuvaikutuksineen.
Se alue on iso. Ihan tun iso. Siellä ei ole mitään, paitsi kaikki minkä ihminen elääkseen tarvitsee.Eniten ihmetyttää kuinka uuvattia Saudi-Arabian touhu on tuolla. Maa laittanut armeijaansa järjettömästi rahaa vuosikymmeniä ja nuo hiekkasankarit eivät ole saaneet aikaan mitään hyödyllistä kymmenen vuoden aikana. Anglosaksien pitää sitten tulla tuokin homma hoitamaan ikävine sivuvaikutuksineen.
Onhan ne yrittäneet, mutta ovat ottaneet rumasti pataan Houthimilitialta.Lisäksi Saundi-Arabialla on valmiiksi kireät välit Iraniin, joka pitää huthien puolta, niin voipi olla että matolaatikko aukeaa, jos oikein äityvät rellestämään Jemenissä.
Nuo ählyt eivät ole niin uunoja kuin luullaan. Juuri äsken Hamas piti kaikkia pilkkanaan.Ja näiden iskujen jäljessä SIGINT käy kuumana, koska varmasti Houthi johtoportaassa liikkuu viestiä, joita seulotaan, maalitetaan ja jossain vaiheessa taphtuu iskut johtoa kohtaan.
Osuma rahtilaivaan
En yleensä linkkaa tänne sellaisia URL:eja joissa sisältö päivittyy koko ajan. Yksittäistä uutista ei saa eriteltyä.Huthit iskivät ohjuksella yhdysvaltalaiseen rahtilaivaan