Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PV tuskin hakee leipäpappeja palvelukseensa. En usko kenenkään PV:lla töissä olevan motivoidun rahan takia.
Itse muistan varusmiesajoilta minua seuraavan saapumiserän johtajan ulostulon. "On se kumma ,että vastuu sadasta miehestä on palkaltaan sama kuin siivoojan palkka. (KR I/94)
Jos palataan aiheeseen, niin mitä olette mieltä sotilasurasta? Ei siis siviiliammatin harjoittamisesta pv:n riveissä.
Jos olisitte parikymppisiä niin lähtisittekö ainakin yrittämään sotilasuraa? Minä voisin yrittää, vaikka vajaat 20 vuotta sitten en olisi ******kaan siihen suuntaan - enkä hakenut.
Noh voin sanoa miehen tavanneena etta hyvin olisit parjannyt... ja olet parjannyt!Kyllä lähtisin!
Lähdin aikanaan sillä mielellä, että voisin hakeutua, mutta muutin mieltäni palveluksen alussa. Silloin ajattelin, että varmaan vittumainen työpaikkana, mutta kokemus on osoittanut, että eipä se juhlaa ole aina siviilissäkään.
Kova kiinnostus maanpuolustukseen yhdistettynä siihen, että kertauksissa olen aina menestynyt vertaisteni joukossa hyvin, niin onhan siinä hyvä ajatella, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
Antaisin parikymppiselle itseleni vakavan neuvon, että hae poika kadikseen. Tosin, enhän minä olisi hakenut.
Puolustusvoimien rekrytointi
6 hrs ·
Ootko käyny intin Hoikankankaalla? -Kaipaatko takas Kajjjaaniin?
Haemme neljää opetusaliupseeria määräaikaisiin aliupseerin virkoihin (5 v) Kainuun prikaatiin. Tehtävissä osallistutaan kouluttamiseen joukkueiden varajohtajana.
Jos oot tolkku kaveri ja pärjäät porukassa niin pistä hakemus
- Tulenjohto- ja viestipatteri http://bit.ly/29Z0ReI
- Esikuntakomppania http://bit.ly/2aaYdVs
- 1. tuliasemapatteriin http://bit.ly/29Z1apV
- Kranaatinheitinkomppania http://bit.ly/29UiM9L
…viimeistään 8.8.16
Hainpa viime vuonna omaa siviiliammattiani vastaavaa pestiä sotavaltion leivistä Tampereelta PVLOGLE:stä. Ei oikein luottamusta herättävä prosessi ollut, enkä varmaan toistamiseen tosimielellä tornihommiin hae.
Hakuilmoituksessa jo lyötiin kovat vaatimukset erinomaisesta englanninkielestä ja haetun osa-alueen suvereenista osaamisesta höystettynä vuosien kovalla työkokemuksella. Haussa siis selvästi vanhempi asiantuntija ja todellinen osaaja, jonka perässä head hunterit ovat jo muutoinkin ja halutessaan pääsee jo sanelemaan omia ehtoja työsopimukseenkin.
Täydellinen vastakohta oli sitten palkka, jotka ilmoituksen mukaan luvattiin maksaa 3500 euroa!
Noilla vaatimuksilla palkka olisi nafti, vaikka se maksettaisiin kaksi kertaa kuukaudessa, josta ei tietenkään ollut kysymys. Tuollaisella harjoittelijan palkalla pv joutuu käytännössä luopumaan kaikista hakuilmoituksessa asettamistaan vaatimuksista. Bonuksena vielä asettaa itsensä työnantajana pelleluokkaan.
No, sinne valittiin 3 kuukautta sitten valmistunut maisteri vailla yhtään minkäänlaista suurempia meriittejä. Eikä taatusti ollut mikään huippuosaaja alallaan.
No, sinne valittiin 3 kuukautta sitten valmistunut maisteri vailla yhtään minkäänlaista suurempia meriittejä. Eikä taatusti ollut mikään huippuosaaja alallaan
Sama minulla, paitsi että muutin mieltäni vasta palveluksen lopussa. Kasarmirutiinit ja tietyt ääliömäisyydet alkoivat tuolloin jurppia.Kyllä lähtisin!
Lähdin aikanaan sillä mielellä, että voisin hakeutua, mutta muutin mieltäni palveluksen alussa. Silloin ajattelin, että varmaan vittumainen työpaikkana, mutta kokemus on osoittanut, että eipä se juhlaa ole aina siviilissäkään.
Kova kiinnostus maanpuolustukseen yhdistettynä siihen, että kertauksissa olen aina menestynyt vertaisteni joukossa hyvin, niin onhan siinä hyvä ajatella, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
Hainpa viime vuonna omaa siviiliammattiani vastaavaa pestiä sotavaltion leivistä Tampereelta PVLOGLE:stä. Ei oikein luottamusta herättävä prosessi ollut, enkä varmaan toistamiseen tosimielellä tornihommiin hae.
Hakuilmoituksessa jo lyötiin kovat vaatimukset erinomaisesta englanninkielestä ja haetun osa-alueen suvereenista osaamisesta höystettynä vuosien kovalla työkokemuksella. Haussa siis selvästi vanhempi asiantuntija ja todellinen osaaja, jonka perässä head hunterit ovat jo muutoinkin ja halutessaan pääsee jo sanelemaan omia ehtoja työsopimukseenkin.
Täydellinen vastakohta oli sitten palkka, jotka ilmoituksen mukaan luvattiin maksaa 3500 euroa!
Noilla vaatimuksilla palkka olisi nafti, vaikka se maksettaisiin kaksi kertaa kuukaudessa, josta ei tietenkään ollut kysymys. Tuollaisella harjoittelijan palkalla pv joutuu käytännössä luopumaan kaikista hakuilmoituksessa asettamistaan vaatimuksista. Bonuksena vielä asettaa itsensä työnantajana pelleluokkaan.
No, sinne valittiin 3 kuukautta sitten valmistunut maisteri vailla yhtään minkäänlaista suurempia meriittejä. Eikä taatusti ollut mikään huippuosaaja alallaan.
Korkein palkka mitä minulla koskan ollut on 1700 brutto.Tehän olette ihan imperialistisia riistoporvareita. Missäs se punalippu olikaan että pääsee liehuttamaan?
Korkein palkka mitä minulla koskan ollut on 1700 brutto.