JOKO kirjoitti:Heikkilä kirjoitti:Noinhan se on, mutta onko siinä mitään uutta? Paristojen ja akkujen kanssa oli kauhea rumba jo 90-luvulla, kun panssaritiedustelujoukkueen kalustoon kuului noin seitsemää eri lajia akkua, akkulipasta ja paristoa, joista kaikista oli joku aina tyhjänä.
Onko akkujen osalta ollut pyrkimystä mahdollisimman suppeaan määrään tyyppejä? Vai onko juttu ollut täysin tuuliajolla?
Ihan samaa mietin. Meillä on työautossa muuten kolme navigaattoria ja JOKAISESSA ON HALVATTU erilainen virtalähde. Ihan pirun kätevää, kun neljä ukkoa istuu pakussa ja jumalaton vyyhti erilaisia latureita on piuhat vyyhdellä kuin mustekalojen ryhmäseksikohtauksessa. Kun tietysti pitää ne kännytkin ladata ainakin kahdella eri laturilla. Paristoja romisee ovien sivukotelot ja konsolit puolillaan ja Melgisedetkään ei ota selvää mikä on käytetty ja mikä lievästi ladattu.
Jos sotaväen folkkarissa on samat meiningit niin ymmärrän erittäin hyvin tuskan virtalähteiden kirotusta erikantaisuudesta.