Putinistia vastaan tehty rikosilmoitus.

Maidan

Respected Leader
Yksi putinisti ryssä käski minua painumaan Suomesta Ukrainaan. Minä olen ihan oikeasti pelossa.
Yksi ihan pimeä nainen syytti minua russofobiasta, johon hän kyllästyi, ja ryhtyi ahdistelemaan minua tosissaan. Naisella on vankilatuomio Venäjällä, josta hän kertonut itse. Ja tietenkin hän istui "syyttömänä", vaikka mainitsi toimineensa kriminaalien koplassa, siis rosvoili. Suomessa hän jatkoi rötöstelyt, vuosia kestäneet KELA hujaukset, josta tulikin muhkeat ulosotot, sakot varkaudesta, työpaikoista 20 vuodessa muutama työviikkoa kokonaisuudessa. Työharjoittelupaikoista hän sai potkut kaikkien normien rikkomisesta, riidanhakuisuudesta, solvaamisesta, ja vaikka mistä, siis tyypillinen vatnikki sosiopaatti. Hän on siis venäjän kansalainen ja mielestäni täysin pumeä sosiopaatti.

Yritti kahdesti käydä päälle. Ainoa toivo että ahdistelu ja viimeinen uhkaava käytös tallentunut kameralle. Rikosilmoitus on tehty. Löysin toista kymmentä putinistin lähettämiä tekstiviestiä, en suurelta osin edes lukenut niitä, estoon meni kauan sitten, kuten toistakymmentä puhelinsoittoa, nyt tutustuin paremmin sisältöön ja tukka alkoi liikkua päässäni. Minua huoritellaan, pelotellaan ammattilaisella, jolle en pärjää, eikä" kukaan tule minua auttamaan". Mutta kirjotti monta vahva kunnialoukkaus viestia, jotkut ovat erittäinkin pahoja.
En jutellut vielä lainoppineen kanssa, mutta etnisen vihan lietsomiseen liittyvät lauseet, sama Kremlista käsin lietsottu paska, joka oli yksi syy Ukrainan sotaan. Kun Kremlista ennen v.2014 lietsottu tarkoituksella russobiaa, kuka ja mitä kieltä saa puhua Ukrainassa, niin tämän putinisti ahdistelijan teksti on kopio sitä. Nainen putinistina kannattaa tietenkin Ukraina sotaa ja natsistien, eli ukrainalaisten tappamista.
Kun tämä ja koko hänen rikollinen tausta selvisi minulle,alkanut kaartaa häntä kun ruttoa. Ongelmat alkaneet viime kesänä, jotain on tapahtunut, tai paikallisten ryssien aivopesu koveni, niin kaikki vanuaivoiset vatnikki sosiopaatit tulivat vielä agressivisemmaksi. Monet ukrainalaiset laittaneet varmuuden vuoksi nollatoleranssi ryssille. Kun ei heistä tiedä enää mikä paska heidän päihin iskee.
Hän kirjoitti mm "Olen kyllästynyt sinun russofobiaan, poliittinen juonittelija".

"Ukrainalaiset kukkoilevat omalla äidinkielellä, puhuu ukrainaa, kun olet heidän puolella ja seisot heidän rinnalla, mitä tänne (Suomeen) ramppasit, mene pois täältä omaan Ukrainaasi".
Hän ei tietenkään puhuu ukrainaa, eikä ole Ukrainasta, mutta heitä näköjään opastettu olemaan jo pomoja täällä. Hän vihjasi siis että Ukraina tukevat henkilöt, jotka puhuu venäjää, eivät saa käyttää venäjän kieltä, sitä saavat puhua vain Putleria ja hänen kloaka ja terrorismia tukevat, he ovat siis "aitoja ja oikeita venäläisiä", muut ovat russofobit. Sana russofobi on keksitty Kremlissa, jos joku ei ole tietoinen. Se on yksi syistä Putlerin aloittamaan sotaan Ukrainassa.

Ts Venäjän kansalainen käskee minua, Suomen kansalaista, painua pois Suomesta Ukrainan tukemisesta ja sitä että autan omaisia.

Sairasta menoa, se on selvä, ja inhoan edessä oleva oleva prosessia, on niin paljon parempaa tekemistä. Mutta putinisti ääliö on mennyt liian pitkälle, näyttää siltä ettei ajo lopettaa ja alkanut jo itse vetää foolohattua, onko heitä joku ohjaamassa täällä.
Jotenkin tuntuu että paikalliset ryssät tulevat yhä hullummaksi.

Hän kirjoitta mm "ei olisi pahitteeksi lähettää sinua zonaan (vankilaan Venäjälle), tulet järkiisi siellä venäläisessä vankilassa".💩
Minä muistan vastaavan uhkauksen internetin syvyyksistä jo vuonna 2008. Silloin minulle luvattu vessojen siivojan paikka Suomessa, vankilan sjasta, kun Suomi liitetään ryssälään.

Nainen tekstaili minulle niin sairasta tekstia tämän lisäksi, toistakymmentä tekstiviestia, en laittaa sisältöä tänne, ehkä myöhemmin..pelkästään näyttöä varten mikä on putinistin sairaassa päässä liikkuu ylipäänsä, mutta pakko sanoa että näin ilkeätä ja sairasta tekstia en ole eläessäni lukenut. Saman totesivat kaikki, jolle näytin. Saako tämä konna ja hullu kunnialoukkaussyytettä? Onko kellä kokemusta?
 
Viimeksi muokattu:
Kunniam_petoksesta joutuu käräjille, jos solvaa toista julkisesti. (Älä kysy mistä tiedän... :rolleyes:) Kahdenkeskeiset viestit ei taida olla sitä. Laiton uhkaus voisi olla lähempänä, jos henkeä ja terveyttä on uhattu. Vainoaminen voisi päteä tässä myös, jos on jatkunut/jatkuu pidempään.
Ryssät voisi kyllä viedä päiväretkelle huvipuisto Birkenauhun.
 
Kunniam_petoksesta joutuu käräjille, jos solvaa toista julkisesti. (Älä kysy mistä tiedän... :rolleyes:) Kahdenkeskeiset viestit ei taida olla sitä. Laiton uhkaus voisi olla lähempänä, jos henkeä ja terveyttä on uhattu. Vainoaminen voisi päteä tässä myös, jos on jatkunut/jatkuu pidempään.
Ryssät voisi kyllä viedä päiväretkelle huvipuisto Birkenauhun.
Mikä on julkisesti solvaaminen? Mediassa? Tietääkseni julkisuuden henkilön pitää kestää palautetta, ei tietenkään ihan kohtuutonta, mutta jos yksityistä henkilöä pommitetaan loukkaavilla viesteilla, jossa on myös uhkaava sävy?
Entä jos tarkoituksella sepittellaan vahingoittamis tarkoituksessa valheellset tiedot muille? Onko tämä julkista kunnialoukkausta? Onko valheelisten tietojen muille levittäminen vainoamista?


Ryssät ovat monesti niin typeriä (ja kieroja), mutta jos putinisti ja psykopaatti/sosiopaatti samassa, niin se on todella paha asia.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä on julkisesti solvaaminen? Mediassa? Tietääkseni julkisuuden henkilön pitää kestää palautetta, ei tietenkään ihan kohtuutonta,
Somessa, keskustelusivuilla, väkijoukossa, paikoissa missä muut voivat nähdä/kuulla solvauksen.
mutta jos yksityistä henkilöä pommitetaan loukkaavilla viesteilla, jossa on myös uhkaava sävy?
Jos uhkailua, laiton uhkaus. Jos jatkuvaa, vainoamista.
Entä jos tarkoituksella sepittellaan vahingoittamis tarkoituksessa valheellset tiedot muille? Onko tämä julkista kunnialoukkausta? Onko valheelisten tietojen muille levittäminen vainoamista?
On kunnianloukkaus.

9 § (13.12.2013/879)

Kunnianloukkaus​


Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista, on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

10 § (13.12.2013/879)

Törkeä kunnianloukkaus​

Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa aiheutetaan suurta kärsimystä tai erityisen suurta vahinkoa ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

7 a § (13.12.2013/879)

Vainoaminen​

Joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vainoamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

7 § (21.4.1995/578)

Laiton uhkaus​

Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
 
Ryssä on aina ryssä vaikka voissa paistaisi. Ei ne siitä miksikään muutu. Kun katselee ryssän yhteiskuntaa ja sen rakenteita, niin aina ja kaikkialla on paska päällimmäisenä. Kyllähän ryssä ja sen kätyrit nillitää joka asiasta, mutta ei ne tosiasiat muuksi muutu. Isovanhemat jo aikoinaan (evakkoja Viipurista) totesivat viisaasti: "Kyllä paras venäläinen on kuollut venäläinen". Kyllä tässäkin maassa löytyy paskahousuja ja isänmaan vihollisia, jotka itkevät jokaisesta ryssän kokemasta "vääryydestä".
 
Kunniam_petoksesta joutuu käräjille, jos solvaa toista julkisesti. (Älä kysy mistä tiedän... :rolleyes:) Kahdenkeskeiset viestit ei taida olla sitä. Laiton uhkaus voisi olla lähempänä, jos henkeä ja terveyttä on uhattu. Vainoaminen voisi päteä tässä myös, jos on jatkunut/jatkuu pidempään.
Ryssät voisi kyllä viedä päiväretkelle huvipuisto Birkenauhun.
Hae sille ryssän kalkkunalle lähestymiskieltoa, näin alkajaiseksi!
 
Psyykkinen, henkinen väkivalta on kriminalisoitu muutamassa Euroopan maassa. Puhutaan enimmäkseen perheen sisäisestä henkisestä väkivallasta, johon kuuluu jatkuva nimittelyä, haukkumista esim.huoraksi, surkimukseksi jne. Mutta ei tämä jää ainoastaan perheen/parisuhteen kesken. On käsittämätöntä että toiseen voi henkisesti pahoinpidellä ihan mt oireiluun saakka, ihan diagnoosiin ja lääkitykseen, tuloksena vuosia terapiassa. Mutta se ei ole kriminalisoitu.
En koskaan elänyt itse tälläisessä suhteessa, kun ykkösedellytyksenä parisuhteelle on keskinäinen kunnioitus. Jos sitä ei ole, niin ero ja mahdollisimman pian.
Jotenkin minun on vaikea uskos että muualla kun parisuhteessa tai työpaikalla henk.väkivalta on laillinen.
Miten on Suomessa? Fyysinen väkivalta näkyy, sitä voi todentaa, kuvata,saada lääkärin todistus, henkinen -ei. Vaikka sen jäljet ovat yhtä kamalat ellei pahempi.

Jos joku ääliö alkaa kirjoitella esim.tietoisena sitä että joku menettänyt lasta, tekstia "sinä lapseton tyhjä täynnä arvotottomuus". Niin jokaisella sivistysvaltiossa järjellisellä ihmisellä että se on rajuinta henkistä väkivalta. Samoin jos sadistisesti pilkataan esim.toisen sairautta tai invaliditeettia. Kirjoitetaan vaikka esim."jumala rangaissut sut diabeteksellä/syöpällä/sydämen vajatoiminnalla/reumalla..tai "jumala rangaistanut lastasi autismilla/leukemialla..koko maapallo halua jo päästää sinusta (teistä) eroon".

Mihin luokkaan tälläistä viestittelyä voi luokitella?

Entäs jos tämän päälle tulee vielä yli 20 toinen toista rajumpa loukkava nimitystä.

Luulisi että tuon kaltaiselle teksteille olisi joku lain ylittävä raja? Sehän on henkistä pahoinpitelyä raaaimillaan.
 
Ryssä on aina ryssä vaikka voissa paistaisi. Ei ne siitä miksikään muutu. Kun katselee ryssän yhteiskuntaa ja sen rakenteita, niin aina ja kaikkialla on paska päällimmäisenä. Kyllähän ryssä ja sen kätyrit nillitää joka asiasta, mutta ei ne tosiasiat muuksi muutu. Isovanhemat jo aikoinaan (evakkoja Viipurista) totesivat viisaasti: "Kyllä paras venäläinen on kuollut venäläinen". Kyllä tässäkin maassa löytyy paskahousuja ja isänmaan vihollisia, jotka itkevät jokaisesta ryssän kokemasta "vääryydestä".
Mutta äärivasemmistolaisuus turmelee aivoja pahasti, tai fanaattiseksi vassariksi voi tulla jo valmiiksi turmentuneilla aivoilla. Olin kerran ihan äimänä kun kuulin yhtä Suomessa syntynyttä evakkojen poika, keski-ikää ylittänyt mies, joka kerran kuultuaan etten ymmärtänyt koskaan Suomessa tapahtunutta NL:n, kommareiden ja boltsujen ihailua.
Mies kiteytti takaisin että hänen äiti oli aina suurella kunnioituksella puhunut NL:sta. Minulla melkein meni kahvi väärään kurkkuun. Mieleeni tuli jostain syystä keskitysleiristä selviytyneet juutalaiset, jos puhuisivat "me suurella kunnioituksella puhutaan Hitlerin Saksasta". Ilmeisesti äiti oli yhtä aivoton kun hänkin..kertoi kuinka äiti suri kaunista menetettyä taloa ja pihaa, ja....ihaili ryssien kommareita 💩 joiden takia hän omaisuutensa menetti..
 
Viimeksi muokattu:
Kuvaavaa Suomelle ettei tuotakaan "kultamunaa" karkoteta vaan verorahojen lokittelu jatkuu hautaan asti.
 
Kuvaavaa Suomelle ettei tuotakaan "kultamunaa" karkoteta vaan verorahojen lokittelu jatkuu hautaan asti.
Joskus heitetty huumerikosten takia. Vielä 2000 alusta ja pitkälle.vankilasta suoraan rajalle. .Nyt joka sosiopaatti, kuten tämä ihan pimeä mutta umpikiero taganrogilainen rollatori-varas saa rötöstellä rauhassa hautaan asti.
Viimeksi minulle kerrottu että ostanut toisen jääkapinkin, eivät mahdu varastetut elintarvikkeet yhteen. Vaikka taloudessa 2 ihmistä.
Nainen asuu Kontulan metroaseman vieressä, käy ostamassa jonkun tuotteen esim.valmiiksi pakatun juuston, makkaran yms vie kotiin,juoksee saman tien takaisin hakemaan samat elintarvikkeet uudestaan toisesta kaupasta. Raava edes takaisin.
Varas kantaa mukanaan pussillinen vanhoja kauppakuiteja, koko vuodelta, kun jää kiinni, niin hän heittää koko muovipussillinen kuitteja vartioiden eteen huudoilla "etsi itse, siinä sen pitää olla", ja työntää heille myös todistuksen psykiatrilta. Että hänellä ahdistushäiriö ja agarofobia. Viimeista keksinyt rollatoria varten. Osti kalleinta rollattoria, mitä netista löytyy. Työvälineksi. Siinä korissa on kaksoispohja. Hän teki sen tialustyönä. Elintarvikkeet jota hän taitavasti laittaa jonnekin, häviävät jonnekin, ja mustassa pohjassa ei ole mitään.
Eli tämä on se hirviö joka näytti minulle nyrkit kaupassa kun olen nähnyt häntä varastelevan.
Eka diagnoosia urkinut yhdeltä tutulta, oireet, kaikki, sitten kertonut että hänellä on samat oireet, tämä naiivi henkilö uskoi että tämä totta, auttoi häntä varamaan aika mt-puolelle..sitten haistattanut hänelle. Nainen oli shokissa kun kuuli miten helppoa oli hujata lääkärin. Tähän huijariin tuhlattu varat ja tulkkiakin maksettu. Mutta eläkettä hujausta yrittänelle ei herunut.
Hän varmaan kuvitteli että Suomessa noin vain rollattorin ostanut saa työttömyyseläkettä, mutta ei tajunnut ettei sitä anneta fobioista.

Mitään agarofobiakaan hänellä ei ole. Agarofobiaan liittyy aina kova ahdistus, eikä agarofobikko koskaan kykenisi varastaa. Ehkä tämä uppoa joidenkin vartioihin, koska ymmärsin että jäi monesti kiinni. Ja välillä hän juoksee lujaa ilmankin rollattoria, sekä tanssinut metrolaiturilla kännissä. Unohtamalla koko rollatorin hyppinyt tasajalka kun hullu, samoin tehnyt aukioilla, sitten muisti rollatorista, kun ihmiset alkoi tujottaa rollattorin viereen jättänyt täti tekee hurjat tanssi- ja laulu esityksiä, joita voi katsoa vain joku juoppo tai narkki, sitten havahtaa ja ryhtyy selittämään surkealla suomen kielellä että älkää luulko mitään, minä olenkin invaliidi, että tänään on vain parempi päivä.
Nainen täyttää mielestäni houkka kriteereitä.

Venjällä niitä aina ollut,sillä erolla että suurin osa heistä hujareita ja varkaita, kuten hän. Suomessa suvaitaan vähän liikakin kaikkea, ja täällä on paratiisi hänen kaltaisille matalaotsaisille sosiopaateille.
 
Viimeksi muokattu:
Asiasta toiseen. Osaako joku neuvoa, jos rikosilmoitusta tehdään, mutta vadetään pois. Tallentuuko se jonnekkiin? Vai tuhotaanko se saman tien?
 
Asiasta toiseen. Osaako joku neuvoa, jos rikosilmoitusta tehdään, mutta vadetään pois. Tallentuuko se jonnekkiin? Vai tuhotaanko se saman tien?
Asianomistaja voi ottaa yhteyttä tutkivaan yksikköön ja perua rikosilmoituksen, jolloin rikoksen tutkinta lopetetaan. Sitä en tiedä, jääkö tietojärjestelmään siitä mitään lokitietoa kummempaa jälkeä eli poistetaanko se myös tietojärjestelmästä.
 
Asianomistaja voi ottaa yhteyttä tutkivaan yksikköön ja perua rikosilmoituksen, jolloin rikoksen tutkinta lopetetaan. Sitä en tiedä, jääkö tietojärjestelmään siitä mitään lokitietoa kummempaa jälkeä eli poistetaanko se myös tietojärjestelmästä.
Luulisi että pitäisi jäädä..kysyin toisen ihmisen puolestaan.
 
Back
Top