Rekka ajanut väkijoukkoon Tukholman keskustassa

Tähän väliin täytyy todeta että olen tuossa lähikaupan edustalla ihmetellyt usein sitä että autot jätetään tyhjäkäynnille samaan aikaan kun lastaus/purku toimenpiteet käynnissä.

Monissa tapauksissa, vaikkei välttämättä panimoauton, kylmäketjun katkeamattomuuden takaamiseksi auton kylmäkonetta ei voi sammuttaa ja siksi auto täytyy jättää käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän nämä ole mitään mukavia juttuja...mutta silti itsellä on tietty ironinen katsantokanta.

Mutta sen jälkeen kun itse on nähnyt tällaista ihan paikan päällä...niin noita sattuu (olen muuten itsekin jälkimmäisessä kuvassa..en tosin lattialla):

En kehoita herkkämielisiä katsomaan, vaikka eivät mitään turhan rankkoja olekaan (tosin siitäkin voi olla montaa mieltä).


1015.jpg


4826.jpg
Onko tossa Magen David Adom paikalla? Ovat pelottomia kavereita, miehiä ja naisia...
 
Eihän nämä ole mitään mukavia juttuja...mutta silti itsellä on tietty ironinen katsantokanta.

Mutta sen jälkeen kun itse on nähnyt tällaista ihan paikan päällä...niin noita sattuu (olen muuten itsekin jälkimmäisessä kuvassa..en tosin lattialla):

En kehoita herkkämielisiä katsomaan, vaikka eivät mitään turhan rankkoja olekaan (tosin siitäkin voi olla montaa mieltä).


1015.jpg


4826.jpg
Onko tossa Magen David Adom paikalla? Ovat pelottomia kavereita, miehiä ja naisia... ainoa 'punatähti' jota tervehdin kunnioituksella!
 
Monissa tapauksissa, vaikkei välttämättä panimoauton, kylmäketjun katkeamattomuden takaamiseksi auton kylmäkonetta ei voi sammuttaa ja siksi auto täytyy jättää käyntiin.
Ovet lukossa? Mutta lasin saa paskaksi. Jokin turvasysteemi oltava kyllä.
 
Olisikohan käynyt niin että tekijällä ei tarkkaa suunitelmaa mutta kun tilaisuus aukeni (saada varastaa kuormuri) niin hän käytti mahdollisuuden hyväksi?
 
Olisikohan käynyt niin että tekijällä ei tarkkaa suunitelmaa mutta kun tilaisuus aukeni (saada varastaa kuormuri) niin hän käytti mahdollisuuden hyväksi?

Onhan se mahdollista. Toisaalta on myös mahdollista, että tavaran toimitukset tulevat samoihin aikoihin, joten on osannut mennä varta vasten paikalle varastamaan kuorma-auton.
 
Back
Top