Vaativat perkeleet palkkaa vastineeksi. Se on kaikki pois viivan alta.
Joo, kunhan tuosta helmasynnistä saisi ihmiset opetettua pois.....sitten alkaisi jo yritystoiminta jotain tuottamaankin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaativat perkeleet palkkaa vastineeksi. Se on kaikki pois viivan alta.
Vielä kun saisi syömisen ja hengityksen loppumaan työpäivän ulkopuolella, niin ilmastokin pelastuisi..Joo, kunhan tuosta helmasynnistä saisi ihmiset opetettua pois.....sitten alkaisi jo yritystoiminta jotain tuottamaankin.
No ei nyt liioitella. Silloin kilpailukykymme saattaisi pysyä suunnilleen sellaisena, että toimintojen jatkuminen Suomessa olisi ehkä mahdollista.Joo, kunhan tuosta helmasynnistä saisi ihmiset opetettua pois.....sitten alkaisi jo yritystoiminta jotain tuottamaankin.
No ei nyt liioitella. Silloin kilpailukykymme saattaisi pysyä suunnilleen sellaisena, että toimintojen jatkuminen Suomessa olisi ehkä mahdollista.
Itse olen sitä mieltä, että vaikka se paikka löytyisi, se ei saata olla tarpeeksi 15% kannatukseenkaan.Ei ole Keskustalla helppoa, pikkasen joutuu etsimään paikaansa.
Itse olen sitä mieltä, että vaikka se paikka löytyisi, se ei saata olla tarpeeksi 15% kannatukseenkaan.
Itse olen sitä mieltä, että vaikka se paikka löytyisi, se ei saata olla tarpeeksi 15% kannatukseenkaan.
Tuohon löytyy vanha sanonta: Ihan kuin mustalaisen hevonen, juuri kun oli oppinut olemaan syömättä niin kuoli....Vielä kun saisi syömisen ja hengityksen loppumaan työpäivän ulkopuolella, niin ilmastokin pelastuisi..
Just joo.
Se vaatii tasan yhden kauden verran mölyämistä oppositiossa, ja päävastustajien hallitusvastuuta. Keskustan puoluekoneisto on edelleen vahva, kuten tiedetään.
Onhan se täälläkin palstalla huomattu miten vahvasti "omia" osataan tarpeen vaatiessa harjailla jos homma ei menekään kuin Strömsössä.
Politiikan askelmerkkejä on turha lähteä kovin pitkälle aikavälille ennustelemaan. Putinsuomalaiset ovat tästä hyvänä esimerkkinä.
Mikä puolue on Putinsuomalaiset?
Vihavasemmiston nimitys konservatiivisille nationalisteille jotka vastustavat venäläistä imperialismia?Mikä puolue on Putinsuomalaiset?
Moro Kärnän Mikko! Oliko sulla muuta?PS vahvistettuna venäläismielisillä jäsenillä, eli puolue nykymuodossansa.
Vihavasemmiston nimitys konservatiivisille nationalisteille jotka vastustavat venäläistä imperialismia?
PS vahvistettuna venäläismielisillä jäsenillä, eli puolue nykymuodossansa.
Joskus takavuosina vanhoillislestadiolaisuudessa pidettiin kepua ainoana sallittuna puolueena, ja vaikka asiasta ei käsittääkseni olekaan enää ohjeistettu, niin kepun kannatus varmaan säilyy liikkeen parissa pitkään ihan vanhasta tottumuksesta.Ainakin pohjois-Suomessa tuntuu olevan lestadiolaisten puolue. Muutenhan Sipilä ideologiansa puolesta sopisi paremmin Kokoomukseen.
Kenties Neuvostoliiton ja nyttemmin Venäjän hyödyllisten idioottien ex-puheenjohtajan johtama puolue? Puolue, jonka ex-puheenjohtaja ja presidenttiehdokas istuu Venäjän valtion liikepankin hallituksessa?Mikä puolue on Putinsuomalaiset?