Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Ehkä ois kannattanut olla vaa hiljaa tämä ei kovin hyvältä nyt näytä kyllä. Taas on muiden vika kaikki.

"Mielestäni toiminta kykyni oli ihan hyvä". Tosta olen uskoltaisin olla vähä erimieltä kyllä. Ei ehkä enää tasoa hyvä ole tuossa vaiheessa ollut.

edit:

Kukahan tämä rikollinen on joka on ollut Sannan kans samoissa kuvissakin? Juuri kyselivät siitä.

Sovellukset missä nämä jakavat näitä "ystävien" kanssa ni yleensä saavat aika laajat oikeudet materiaaliin jne. Tuntuu et tämän nyt joku on unohtanut täysin.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä tunti jos toinenkin tehty mediakoulutusta ja opeteltu jargonia. Näitä sitten toistellaan loputtomasti.

-toimintakyky hyvä
-ei kokouksia sovittuna
-oli lomalla
-ei nähnyt mitään itse
-jne.

Monta kertaa kysytty että mitä jos jotain yllättävää olisi tapahtunut, siihen ei vastaa millään tavalla kuten tavallista.
 
Että tuo Marinin ylimielinen seli-seli selittely ottaa päähän!

Odotin, että bilehile olisi jättänyt eroanomuksen presidentille, mutta ei kun lässyttää toimittajille tapansa mukaan ja väistelee kysymyksiä minkä kerkiää.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä tunti jos toinenkin tehty mediakoulutusta ja opeteltu jargonia. Näitä sitten toistellaan loputtomasti.

-toimintakyky hyvä
-ei kokouksia sovittuna
-oli lomalla
-ei nähnyt mitään itse
-jne.

Monta kertaa kysytty että mitä jos jotain yllättävää olisi tapahtunut, siihen ei vastaa millään tavalla kuten tavallista.
oli vapaa viikonloppu, ei sovittuja tapahtumia
 
Mitä hyötyä huumetesteistä jos jauhot on ollut nokassa elokuun alussa? Näkyykö muka näin pitkälle?
 
Back
Top