Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Marinhan itse sanoi, että lomansa oli loppunut jo ennen presidentinesittelyä 4.8

Pääministeri ei aina välttämättä puhu totta kuten on nähty tässä. Minä en luota enää hänen sanomisiinsa ikävä kyllä. Mut onneksi meil luultavasti hommat toimii vaikka pääministeri olisikin kännissä. Toki aina parempi et olisi pääministeri mikä toimisi kuten hommaan kuuluu.
 
Eikö Suomessa työlainsäädäntö pakota työnantajaa puuttumaan tuurijuopon tekemisiin.

Tarkoitan, eikö työnantajallakin ole joku vastuu ohjata hoitoon ? Jokainen tuurijuoppo aina perustelee juomistaan kovalla työnteon moraalilla.Marin perusteli vähän samoilla sanoilla.

Jos pää ei kestä, niin ei se kestä. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Jos kyseessä olisi oma alainen, olisin hiukan huolestunut.
 
Pääministeri ei aina välttämättä puhu totta kuten on nähty tässä. Minä en luota enää hänen sanomisiinsa ikävä kyllä. Mut onneksi meil luultavasti hommat toimii vaikka pääministeri olisikin kännissä. Toki aina parempi et olisi pääministeri mikä toimisi kuten hommaan kuuluu.
Uskoisin myös asian olevan juurikin noin. En myöskään pidä touhusta, mutta ne mittasuhteet näissä pitäisi ottaa huomioon kun kurmuutetaan.
 
Joo, ei kai tässä sitten muuta odotella kuin että Sale vuorostaan limboaa yläruumis paljaana jossakin ihme teinikotibileissä, ympärillä outoa porukkaa joka huutaa rytmikkäästi hey hey hey.

…Ja sitten loppuillan suttuinen video jossa Sale hönkiin jonkun Some naaraan kaulaan jossakin Helsingin yössä.

Jenniä ei näy mailla eikä halmeilla.

Ja seuraavana päivänä Salen tiedotustilaisuus pokkana: Mitään en ole ottanut, tai ehkä otin, ehkä en. Mutta mitään en muista/ kommentoi. Ykstyistilaisuus.

Että sillee. Boomerit ja feministit hiljaa.
 
Mutta onneksi meillä on vielä, ainakin toistaiseksi, sellainen oikeuskäytäntö, että syyttäjän täytyy todistaa tekijän syyllisyys.
Juuri tämä minua Suomessa ärsyttääkin. Joka saatanan sormennostolle olisi oltava laki kun ei muuten "sarvikuonojen maan" asukkaat osaa omaa järkeään käyttää.
Ottaa muuten pannuun niin vietävästi just tämä pilkunnussiminen.

Eikä niin, että syytetyn täytyy todistaa syyttömyytensä tekoon, kuten touhu on monissa diktatuureissa. No juu, onhan meilläkin tietysti vakuutusyhtiöt, pankit ja verottaja, joille on luotu aivan omat sääntönsä lain noudattamiseen
Ja lisää sääntöjä. Kato ny hemmetti ne videot ja huomaa että Suomen pääministeri siinä vetää. Kaikki hyvin vai ? Kannattaisiko katsoa asiaa jollain muulla perspektiivillä kuin kylätason Vinland?
.
 
Eikö Suomessa työlainsäädäntö pakota työnantajaa puuttumaan tuurijuopon tekemisiin.

Tarkoitan, eikö työnantajallakin ole joku vastuu ohjata hoitoon ? Jokainen tuurijuoppo aina perustelee juomistaan kovalla työnteon moraalilla.Marin perusteli vähän samoilla sanoilla.

Jos pää ei kestä, niin ei se kestä. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Jos kyseessä olisi oma alainen, olisin hiukan huolestunut.
Työnantajia olemme sinä ja minä, meiltähän poliitikot palkkansa saavat.
 
Juuri tämä minua Suomessa ärsyttääkin. Joka saatanan sormennostolle olisi oltava laki kun ei muuten "sarvikuonojen maan" asukkaat osaa omaa järkeään käyttää.
Ottaa muuten pannuun niin vietävästi just tämä pilkunnussiminen.


Ja lisää sääntöjä. Kato ny hemmetti ne videot ja huomaa että Suomen pääministeri siinä vetää. Kaikki hyvin vai ? Kannattaisiko katsoa asiaa jollain muulla perspektiivillä kuin kylätason Vinland?
.
Katsottu on, ja nolojahan ne ovat. Noloja, mutta tuskin valtion turvallisuutta vaarantavia mitenkään. Mahtaisiko melu olla tällaista, jos Marinin paikalla olisi ollut vaikkapa Petteri Orpo?
 
Joo, ei kai tässä sitten muuta odotella kuin että Sale vuorostaan limboaa yläruumis paljaana jossakin ihme teinikotibileissä, ympärillä outoa porukkaa joka huutaa rytmikkäästi hey hey hey.

…Ja sitten loppuillan suttuinen video jossa Sale hönkiin jonkun Some naaraan kaulaan jossakin Helsingin yössä.

Jenniä ei näy mailla eikä halmeilla.

Ja seuraavana päivänä Salen tiedotustilaisuus pokkana: Mitään en ole ottanut, tai ehkä otin, ehkä en. Mutta mitään en muista/ kommentoi. Ykstyistilaisuus.

Että sillee. Boomerit ja feministit hiljaa.
Salella työ- ja elämänkokemusta sen verran enemmän, että paremmat kaverit juhlimiseen, esim Boris.
f7b4f95ec0d28293.jpg
 
Katsottu on, ja nolojahan ne ovat. Noloja, mutta tuskin valtion turvallisuutta vaarantavia mitenkään. Mahtaisiko melu olla tällaista, jos Marinin paikalla olisi ollut vaikkapa Petteri Orpo?
Orpo olisi jo lentänyt pellolle ja olisi uusi pääministeri. mikä helvetti teitä valkosia ritareita vaivaa? Kyllä se Sanna on ihan kunnollinen tyttö, mutta kun muut sen houkuttelee pahoille teille. Just joo...
 
Työnantajia olemme sinä ja minä, meiltähän poliitikot palkkansa saavat.


No tätähän toki tarkoitinkin ...

Tuurijuopot kyllä on ihan aidosti usein hyviä työntekijöitä. Silloin kun ovat selvinpäin. Kyllä Marin melko varmasti taas jatkaa todella tarmokkaasti hommia jatkossa. Kunhan pysyy selvinpäin ...
 
Katsottu on, ja nolojahan ne ovat. Noloja, mutta tuskin valtion turvallisuutta vaarantavia mitenkään. Mahtaisiko melu olla tällaista, jos Marinin paikalla olisi ollut vaikkapa Petteri Orpo?
Todellakin olisi, todennäköisesti paljon isompikin. Ja voit olla varma että kukaan marin-faneista ei olisi puolustamassa setämiehen toilailuja. :)
 
No tätähän toki tarkoitinkin ...

Tuurijuopot kyllä on ihan aidosti usein hyviä työntekijöitä. Silloin kun ovat selvinpäin. Kyllä Marin melko varmasti taas jatkaa todella tarmokkaasti hommia jatkossa. Kunhan pysyy selvinpäin ...
Voisit itse miettiä millaista liitoa pääministerikin tehtävissään menee ja miettiä kuinkahan massiivinen ongelma nämä baarireissut tuohon suhteutettuna oikeasti on..
 
Todellakin olisi, todennäköisesti paljon isompikin. Ja voit olla varma että kukaan marin-faneista ei olisi puolustamassa setämiehen toilailuja. :)

Minä en tekisi nyt tästä setämiehet vs "nuori" nainen kamppailua. Kysessä nyt kuitenkin on yhden (1) ihmisen elämänhallintaongelmasta. Ei mitään enempää tai vähempää.
 
Orpo olisi jo lentänyt pellolle ja olisi uusi pääministeri. mikä helvetti teitä valkosia ritareita vaivaa? Kyllä se Sanna on ihan kunnollinen tyttö, mutta kun muut sen houkuttelee pahoille teille. Just joo...
Juuri näin.

Onhan se huikea ajatusmaailma jossa joku pääministeri Orpo tai Sipilä bilettää umpikännissä somevideolla, puristelee jotain kohublondia perseestä ja jatkaa tuon jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Marinia kohdellaan silkkihansikkain, kuka tahansa muu, erityisesti mies, olisi lähtenyt ajat sitten tällaisen sekoilun jälkeen.
 
Sanokaapa rehellisesti: onko kenenkään käsitys Sannasta muuttunut?
Ei. Ihan selkeästi omaa ikäpolvea nuorempi ja ei kovin varmaan siinä ryhmässä erotu. Vastuullinen tehtävä ja ihan kohtuu ok sitä hoitanut tässä erikoisessa ajassa.
Someikäkauden tuote, siksi ei osu käytös omaan arvomaailmaan.
 
Back
Top