Jotakin tällaista ajattelitJos yksi Helsinki-Savonlinna linja-autovuoro tartutti yli 60 henkilöä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jotakin tällaista ajattelitJos yksi Helsinki-Savonlinna linja-autovuoro tartutti yli 60 henkilöä.
PK-seudulla ainakin tämä on lähempänä totuutta. Ja maskien käyttö samalla tasolla.Jotakin tällaista ajattelit
PK-seudulla ainakin tämä on lähempänä totuutta. Ja maskien käyttö samalla tasolla.
Jotakin tällaista ajattelit
Jos siis ajatellaan vaaliaikaa huhtikuu vs. kesäkuu, niin mikään ei puolla siirtämistä, koska tilanne ei tule olemaan oleellisesti erilainen. Toki pahempi se voi olla, muttei juurikaan parempi. Ja jos näin heppoisin perustein voidaan siirtää vaalit, niin vaalit tullaa siirtämään myös kesäkuulta, sillä samat perusteet pätevät edelleen. Siinä vaiheessa olisi jo hallituksen aika ryhtyä ilmoittelemaan erostaan.. ai niin, mutta eihän vaaleja voida pitää, niin hallituksen täytyy jatkaa hutkimista.
Arvo Pohja, se joka sotki ja mädätti jo 2015Tästä olen samaa mieltä.
Tämän hallituksen suurin ongelma on se, että päätöksen teon pohjalla on arvot jotka estävät kriisiin puuttumisen.
Arvo Pohja, se joka sotki ja mädätti jo 2015![]()
Se olisi tosiaan vaatinut selkärankaa sisäministeri Orvolta, joten kieltämättä se olisi ollut mahdotonta.Erilainen kriisi ja eri aika.
Edelleen en näe miten 2015 Tornion raja olisi suljettu.
Orpo sai varmaan vihiä ennakkoon ja kuvitteli synnyttävänsä uuden tarujen Sammon..Se olisi tosiaan vaatinut selkärankaa sisäministeri Orvolta, joten kieltämättä se olisi ollut mahdotonta.
Oikeastihan Ruotsi on turvallinen maa, ja sieltä tulevat turvapaikanhakijat voidaan palauttaa välittömästi.
Se olisi tosiaan vaatinut selkärankaa sisäministeri Orvolta, joten kieltämättä se olisi ollut mahdotonta.
Oikeastihan Ruotsi on turvallinen maa, ja sieltä tulevat turvapaikanhakijat voidaan palauttaa välittömästi.
Tulikohan vinkkiä SDP:ltä?Orpo sai varmaan vihiä ennakkoon ja kuvitteli synnyttävänsä uuden tarujen Sammon..
Raportti: Pakolaisiin satsattu raha palautuu nopeasti ja lähes kaksinkertaisena
On iso harhaluulo, että pakolaiset olisivat länsimaille taakka
![]()
Raportti: Pakolaisiin satsattu raha palautuu nopeasti ja lähes kaksinkertaisena
On iso harhaluulo, että pakolaiset olisivat länsimaille taakka, sanoo raportin laatinut Philippe Legrain. Jokainen euro saadaan takaisin miltei kaksinkertaisena jo viidessä vuodessa, hän laskee.yle.fi
Tälläkin hetkellä balkanilaisen maantien laitaa taivaltaa jalan joukko matematiikanopettajia, arkkitehtejä, taloustieteilijöitä ja hammaslääkäreitä
Torniossa tehty turvapaikkahakemus hylätään, koska hakija on saapunut turvallisesta maasta. Ruotsi ei ole noudattanut Dublinin sopimusta, joten hakija palautetaan Ruotsiin.Kerroppa kuinka se olisi tehty.
Oon kysynyt vuodesta 2015. Ja kukasn ei oo vastannut realistisesti.
Nyt kesällähän ne käännytti yksittäisiä turistejakin niin miksei bussillista läpsytteliöitä samalla tavalla, ja miksei voinut tehdä samanlaista säännöstöä kuin venäjän rajalla että rajan yli ei tulla kävelemällä suomeen...Kerroppa kuinka se olisi tehty.
Ihan vain sellaista mietin että jos tilanne huononee näin nopeasti, missä viipyy uudet toimet tartuntojen vähentämiseksi. Meneekö koulut etään, kauppoihin rajoituksia esim vain 10 hlö sisään ja rajat kiinni vai miten tästä selvitään kun meillä on kohta Euroopan huonoin tilanne?
Pääministeri on varmasti näin vakavassa asiassa tänä päivänä pitänyt tiedotustilaisuuden, on vain mennyt minulla ohi.
Kerroppa kuinka se olisi tehty.
Ei voitu kun oli kaltaisiasi vässykköjä päättämässä.Kerroppa kuinka se olisi tehty.
Jokainen, joka lausuu taikasanan asylum, autoon ja rajalle takaisin. Kun joku jättää turvapaikkahakemuksen, sama juttu. Varmasti joku olisi päässyt, mutta tulijavirta olisi pienentynyt.Kerroppa kuinka se olisi tehty.
Erilainen kriisi ja eri aika.
Edelleen en näe miten 2015 Tornion raja olisi suljettu.