Ryssien aiheuttaman "Kriisin" -odotusketju.

Kukapa on pätevä tekemään muita kuin huonoja ennustuksia Venäjän liikkeistä? Puuttuu tiedustelutietoa ja tuntemusta. Sen tiedän vain että Venäjä ei lepää ennen kuin jokainen neliömetri maapallolla on heidän hallinnassa. Tämä todennäköisesti rajaa seuraavat valloitusvaihtoehdot rajanaapureihin. Juuri nyt heillä näyttää olevan pohjoinen napaseutu työn alla. Heidän suuri strategia on se, että ensin napataan maailma, vasta sitten mietitään mitä sillä tehdään. He voivat myös ajatella, että heidän on otettava pala pohjoista napaseutua ihan vain jotteivät muut saisi kaikkea siitä, eli otetaan vain siksi, että kielletään muilta se. Siellä missä ovat helposti hyödynnettävät luonnonvarat, sinne Venäjä suuntaa seuraavaksi... Koska strategiana on kehittää osaaminen niiden hyödyntämiseen paaaljon myöhemmin... Tai antaa muiden kehittää osaaminen, ja sitten varastetaan (vakoillaan) sekin muilta. Ensin rohmutaan kaikki raaka-aineet, vasta sitten jalostetaan. Tämä on se heidän tuhatvuotinen maailmanryöstövisio.

Globaalin hyvinvoinnin ja tasapainon nimissä pienten valtioiden on yhdistyttävä vastustamaan suurvaltoja. Ensin Venäjää, sitten jenkkejä. Kiinasta en osaa sanoa mihin kohtaan heidät pitäisi asettaa, mahdollisesti jopa ennen Venäjää.

Jos joku muistaa uutisista menneiltä vuosilta, niin Venäjän (venäläisten kaivosyhtiöiden) on annettu tehdä syväporauksia arvomineraalien löytämiseksi Suomen maaperälläkin. Tietysti he ovat sanoneet meille etteivät löytäneet mitään merkittävää. Eivät he kertoisi meille jos meillä olisi maaperässämme suuria rikkauksia. Ennemmin he sanovat ettei ole mitään, jotta me emme tavoittelisi niitä rikkauksia. Koska suomalaiset ovat hyväuskoisia, ja kaikenkattava valehtelu on osa venäläistä strategiaa. Suomen pitäisi toistaa kaikki venäläisten suorittamat koeporaukset, ja alkaa aika äkkiä nostamaan ja jalostamaan niitä mineraaleja, tai myydä ne pois... jos siis siellä maan uumenissa jotain on. Vähintäänkin olisi hyvä kyseenalaistaa kaikki venäläisten sanomiset viime vuosikymmeniltä. Venäjähän odottaa vaikka 100v ennen kuin iskee kyntensä meihin jos meillä jotain on mitä se haluaa.

Ehkäpä Venäjä järjestää meille jotain 100-vuotispäivän kunniaksi itsenäisyydestä tai Mainilan laukauksista (2017 tai 2039)? Näin minäkin tekisin, ja minun on oletettava, että joku Venäjällä on tullut ajatelleeksi tätä jo kauan sitten. Mutta mitäs minä mistään tietäisin. Olen vain pseudovenäläinen ja tunnen (vastentahtoisesti) pientä samankaltaisuutta Putiniin (sillä minussakin asuu itsetuhoinen diktaattori).
 
Kukapa on pätevä tekemään muita kuin huonoja ennustuksia Venäjän liikkeistä? Puuttuu tiedustelutietoa ja tuntemusta. Sen tiedän vain että Venäjä ei lepää ennen kuin jokainen neliömetri maapallolla on heidän hallinnassa. Tämä todennäköisesti rajaa seuraavat valloitusvaihtoehdot rajanaapureihin. Juuri nyt heillä näyttää olevan pohjoinen napaseutu työn alla.

Venäjä on toki suomalaisten näkökulmasta suuri ja mahtava, mutta eikö maailmanvalloitushanke ole jo vähän turhan liioiteltu tavoite jopa Venäjälle? Missään heidän strategioissa ei ole mainintoja maailmanvalloituksesta, on vain bipolaarinen maailmanjärjestys, Naton leviämisen estäminen ja venäläinen maailma (Ruskij mir), mikä tarkoittaa käytännössä lähinnä Venäjää itsessään sekä sen lähiulkomaihin laskettavia slaavilaisia maita ja kansoja.

Samalla tavalla aina jauhetaan silmät kirkkaina, kuinka Hitlerillä oli maailmanvalloitussuunnitelma. Samaan aikaan Saksan armeijan pääosat marssivat jalan ja hevoskärryillä. Maailmankiertue voi niillä eväillä käydä aika raskaaksi.
 
Venäjän modus operandi on luoda aluekiista maiden kanssa jotka pyrkivät NATO:n jäseneksi.
Itäisellä Suomenlahdella aivan rajalla on saaria sekä Lapissa on sopivia mutkia rajassa tällaisen järjestämiseen.
Suomi joutuu mobilisoimaan vallatakseen "merkityksettömän" alueen takaisin tai jättää tapaus YK:n käsittelyyn josta Venäjää ei kyllä eroteta.
Avoin kiista on aina este NATO jäsenyydelle..
 
Harmittaako? :D Ota itkupotkuraivarit! :D

Onpahan sielläkin tullut käytyä.

Ei oikein ole syytä harmistua, mutta sinua tämä säie tuntui vaivaavan melkolailla, kun yrität vielä provosoida minua jatkamaan. Tämäkin vastaus oli vähän turha, koska tällainen ”keskustelu” ei ole kovin hedelmällistä, sillä et tuota tekstiisi sellaista pointtia, että se herättäisi ajattelemaan asiaa eri tavalla vaan pikemminkin vain vahvistat ja todistat oikeaksi sitä kuvaa mikä minulle on ehtinyt vuosien mittaan syntyä.

Jos kuitenkin koet mielekkääksi jatkaa tästä vänkäämistä, niin tehdään se privaviestein, jotta keskustelu ei sotkeudu onelinereilla tämän enempää. Asiallisiin privaviesteihin koskien erilaisten ideologioiden yhteentörmäyksiä ja niistä selviämistä olen valmis vastaamaan asiapohjalta jos haluat, mutta tämän ketjun osalta annan väittelyn kanssasi olla.
 
Niin, varmasti haluaisit, ettei rasistinen puheesi olisi julkista. Mutta kun se on.
 
Mentiin jo sinun puolelta.

Sama pätee sinun täysin kritiikittömään juutalais- ja Israel agitaatioosi, jossa Valittu kansa tekee kaiken ainoalla mahdollisella oikealla tavalla silloinkin kun kyse on ihmisoikeusrikkomuksista. Israelilainen paskakin on varmaan parempaa kuin suomalainen... Onko eurooppalaisittain katsottuna eksoottinen pillu sokaissut järjen äänen täysin, kun puolustelit esimerkiksi täysin barbaarista pikkupoikien silpomista?

Koitappa selittää lausuntojasi. Otan erityisesti omaan naisystävääni kohdistuvan loukkauksen aika helvetin henkilökohtaisesti.
 
Mentiin jo sinun puolelta.

Sama pätee sinun täysin kritiikittömään juutalais- ja Israel agitaatioosi, jossa Valittu kansa tekee kaiken ainoalla mahdollisella oikealla tavalla silloinkin kun kyse on ihmisoikeusrikkomuksista. Israelilainen paskakin on varmaan parempaa kuin suomalainen... Onko eurooppalaisittain katsottuna eksoottinen pillu sokaissut järjen äänen täysin, kun puolustelit esimerkiksi täysin barbaarista pikkupoikien silpomista?

Koitappa selittää lausuntojasi. Otan erityisesti omaan naisystävääni kohdistuvan loukkauksen aika helvetin henkilökohtaisesti.

Tämä alkoi niin lupaavasti privassa, että luulin jo, että voisimme pitää sen siellä, vaikkakin pidän huvittavana sitä, että leikit PC tässä ja vedät ilman filtteriä non-PC privassa. Näin minä aavistelin, enkä ollut väärässä. Tässäkään.

Mitä minun pitää sinulle selittää tuosta kursivoidusta? Tuossa on mielestäni aika yksinkertainen kysymys, jonka pitäisi kyllä aueta ilman, että se joudutaan sana kerrallaan selittämään.

Oletko kannattanut näitä barbaarisia pikkupoikien sukupuolielinten silpomisriittejä jo ennenkuin tapasit nykyisen naisen/naisesi ja siirryit emigrantiksi Israeliin vai onko naisseurasi vaikuttanut sinuun niin, että pidät puolustuskyvyttömälle lapselle uskonnon nimissä tehtyjä väkivallantekoja "normaalina" ja "hyväksyttävänä" asiana osana kyseistä kulttuuria.

Nyt tiedät vastauksen tuohon, jota lainasit ja kursivoit. Kyllä vai ei?

@baikal Lukkoa vai saadaanko jatkaa?
 
Miksi jatkuvasti juokset jonkun taakse karkuun?

Ympärileikkauksesta on käyty sen miljoona juttua jo aikaisemmin. Mutta menit sitten ja loukkasit naisystävääni. Se ei nyt vaan toimi.
 
Miksi jatkuvasti juokset jonkun taakse karkuun?

Minulla ei ole tarkoitus väistää kysymystä, mutta olisi keskustelun kannalta hyvä saada sinulta myös vastauksia eikä vain kysymyksiä. Vastauksien antaminen ei toki sovi sinulle, sillä yrität vain "ovelasti" saada kaikki eriävän näkemyksen kertovat puhumaan itsensä pussiin.

Se oli aiheellinen kysymys koskien sinun siionistista agitaatiotasi. Miksi sinä sitä toistat? Onko kyse oman ajattelun lopputuloksesta vai onko kotona ollut jalat ristissä niin kauan, että Toora alkaa olla tuttu?

Laittamasi facepalm on yksi hyvä meemi ja käytettyäsi sitä totesin, että samaa meemiä voisi käyttää sinun propagandaasi kohtaan. Meemit vaan ovat huono tapa keskustella ja en edelleenkään saanut sinulta vastausta kyllä vaiko ei tuohon, jota ehdin kysyä heti facepalmkuvasi jälkeen.

Miksi sinä väistelet kysymystä ja projisoit sen minuun? Eikun tähänhän minä vastasin jo tämän viestin toisessa lauseessa...

Ympärileikkauksesta on käyty sen miljoona juttua jo aikaisemmin.

Ja kertaakaan et ole vastannut, että maksaako joku sinulle tuosta vai mikä saa Suomessa syntyneen miehen noin kritiikittömästi suitsuttamaan Israelia, juutalaisuutta ja juutalaiseen kulttuuriin/uskontoon kuuluvaa silpomista, ei-juutalaisten kohtelua oletusarvoisesti terroristina ja muita epäkohtia fanaattisemmin kuin juutalainen itse?

IDF on murhannut palvelustehtävissä olleen suomalaisen upseerin jokunen vuosi sitten kaiken muun aiheuttamansa inhimillisen pahan lisäksi. Toki juutalaisilla on oikeus sortaa naapureitaan ja tappaa rauhanturvaajia, koska holokausti. Ainahan pahan saa oikeuttaa pahalla.

Mutta menit sitten ja loukkasit naisystävääni.

Mitä tulee tuohon ei-loukkaustarkoituksessa sanottuun heittoon eksoottisesta pillusta, niin itsehän olet mehustellut IDF-typyillä päivän minkki ketjussa ja näin impivaaralaisena nuo ovat minun perspektiivistäni eksoottisia, kuten neekerit tai thaikutkin.

Jos tuo heitto noin korpeaa, niin voit toki laittaa kuvia laudalle tai meiliin ja sitten voimme raatina arvioida, että pannako vaiko olla panematta.

Se ei nyt vaan toimi.

Jo Vanha testementti on täynnä juutalaista peppukipeyttä ja uhriutumista. Ei mitään uutta auringon alla.
 
Eiköhän esiintymisesi jutut kuulu modejen asiaan.

Ehken saamasi kritiikki on tietysti juutalaisen salaliiton tuote. Ja kuten aikaisemmin sanoit, suomalainen oikeusjärjestelmäkin ilmeisesti rankaisee viatonta ihmistä.
 
Viimeksi muokattu:
Tulihan se Mossad sieltä....

Kuule...paskahattuja kuten sinä ei kenenkään tarvitse sietää. Se ei vain toimi sekään.
 
"Keskustelijoita"? :)

Jos nyt tunnet saavasi "ban-hammeria" niin kai saat esittää toivomuksia lähtösi kunniaksi?

Oma suosikkini on:

 
Tervehenkinen kettuilu kuuluu asiaan, mutta perinteisesti vyön alle lyönnit luovat vain kostomenttaliteettia. Kierrokset nousee ja kaverin naama näyttää aina vaan inhottavammalta.

Ei tälläisellä foorumilla voi välttää kipinäniskua kun näkemyserot ovat näin massiivisia, mutta voisitte pitää älyttömimmät mylväykset itsellänne. Jätetään ryssittely, jutkuttelu, nekruttelu ja muut sinne kellariin tai kattohuoneistoon josta näitä juttuja naputtelette. On helpompi pureutua asian ytimeen kun keskustelun osapuolet keskittyvät itse asiaan, eikä siihen miten asia tuodaan esille.

-Setämies-
 
Väittely internetissä on kuin kilpaileminen erikoisolumppialaisissa.

Voi sitä voittamisen riemua, ja voi voitettuja.

argue.jpg


Sama pätee myös trollaamiseen ja virallisten totuuksien julistamiseen - Palkattuna tai vapaaehtoisena freelanserina. Siitäkin huolimatta, että trollaaminen ja informaatiovaikuttaminen on tärkeä korkean hyötysuhteen sodankäynnin muoto.
 
Mielestäni erään lumedemokratian puolesta kirjoitettuihin viesteihin on reagoitu aika hyvin ja banniakin annettu. Ryssittelystä toistaiseksi vissiin ei? Toivottavasti kirjoittajilla riittää sen verran älliä päässä, ettei tarvitse jatkossakaan. Itänaapurin hallituksen ala-arvoista tilaa voi kritisoida vaikka minkälaisin sanankääntein ilman, että sen väestöstä aletaan käyttää alentaavaa ilmaisua.
Jos nyt kuitenkin saan antaa oman empiirisen mielikuvani sensuurista huolimatta julkisuuteen. Asuinkaupungissani on venäläisiä paljon. Kukaan ei pidä heistä. Ei paikalliset, eivätkä ulkomaiset asujat, eivätkä turistit. He ovat ylimielisiä, narsistisia, tyhmiä koulukiusaajien prototyyppejä, joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. He eivät kunnioita ketään ja jos venäläiseltä vahingossa katkeaa hius, tuntuu että heillä on oikeus katkaista kostoksi käsi. Voidaan siellä kotosuomessa viisastella lämminhenkisesti, mutta minä olen vuosia asunut lähellä heitä. Kusipäisempää kansaa pitää hakea Intiasta asti.

Jos tästä rapsahtaa taas kk bänni, niin kestän sen kuin mies. Tämä on kuitenkin minun mielipiteeni, joka ei pala tulessakaan.

PS. Tässä asuinmaassani ei ole suomalaismallista rasismia mielipiteiden suhteen, vaan kusipäätä saa sanoa kusipääksi.
 
Back
Top