Saako joku muu jatkuvasti Varmennevirhe -ilmoituksia?

noska kirjoitti:
Heh, tuleepa tuosta viasta mieleen vanhat 486 toosat. Kun sieltä loppui virta siitä hauskaisesta nappiparastosta ja löi koneesta verkkoviran sammuksiin (tai tuli sähkökatkos eikä ollut upsia) käynnisti se kellon alusta (tarkoittikohan silloin 1.1.1900 klo 00:00 tai jotain). Fiksuimmat koneet silloin osasivat jopa siirtää verkon mukaan kellon oikeaan aikaan, niin tapahtunutta ei edes huomannut, ennenkuin alkoi kone kiukuttelemaan väärän päivämäärän vuoksi. Noistakin ajoista on pitkälti toistakymmentä vuotta aikaa. SItä alkaa taas tuntea itsensä vanhaksi. PItäisköhän sitä alkaa kysellä itselleen loppusijoituspaikkaa jostain museosta.

Ei tuo mitenkään 486 specifinen asia ollut, kyllä kaikki PC:t jollain tavalla palasivat perusasetuksiin jos CMOS battery delasi.

Loppusijoituspaikasta sen verran, että minä ajattelen silloin lähinnä kirkkomaata. En usko, että mikään museo huolisi minua, ei edes kauhukabinetti :cool:
 
Juu kaikkihan tota teki. Viimeks vaan on sitä tarvinnuta tehdä nelikasikuupan kanssa.

Mä elättelen vielä toiveita että pääsisin siihen tyrannosauruksen viereen
 
Back
Top