Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko juonut samasta pullosta lavrovin kanssa kun yhtä viisaita jankkaa, jos tuo nyt totta on
Olisiko juonut samasta pullosta lavrovin kanssa kun yhtä viisaita jankkaa, jos tuo nyt totta on
Meidän pitäisi myös niissä salaisissa luolissa militaarimäkäräisiä kehittää ryssän turmioksiÄlä unohda ryssän geneettisesti valmistamia taisteluhyttysiä.
Taho joka rampin siirsi syrjään hylyssä on voinut yhtä hyvin viedä pohjaan toisen rampin.Se, se, semtexiä se on ollut, se on ihan selvä.
Estonia-tutkinta | Tältä näyttää Estonian keularamppi – Nostettiin viime yönä merestä
Estonian hylyltä nostettiin keularamppi maanantain ja tiistain välisenä yönä. Kansainvälinen tutkintaryhmä on työskennellyt hylyllä nyt viisi vuorokautta.www.hs.fi
Mua rupes ihan oikeesti kiinnostaan kun itsekkin olen ihan aikuinen mies, että voikko vähän avata tota juttua mullekkin?Noh, ihmiskunnan viholliset kuvaa sitä kriminaalia menestyvintä elementtiä, joka esim. Venäjällä vallassa ollessaan on helposti tunnistettava ja muualla monesti vähemmän helposti. Ei määrity ensisijaisesti kansallisvaltioiden, etnisyyden ym. mukaan, koska kusipäitä ja psykopaatteja on kaikkialla. Se porukka jolle mm. fyffe kerääntyy lievästi sanoen epäilyttävin keinoin.
Ja tuo ensimmäisen kappaleesi, niin just noin. Muistaakseni ihan Suomen televisiossa PV:n isompi upseeri analysoi Venäjän hyökkäystä, että perinteisten doktriinien mukaan hyökkäävää voimaa oli ihan liian vähän. Ihan varteenotettava teoria, joka tietysti vaati venäläisen korruptoituneen kulttuurin toimimattomuuden yhtenä elementtinä. On tainnut mennä ihan ohi hoksottimiesi se vakava yhteiskunnallinen kuohunta, mikä varsinkin länsimaissa, mutta muuallakin on ollut koronapirskeiden aikana ja jälkimainingeissa, se mikä on nyt hävinnyt pinnalta kun intressi suhtautuu sotaan. Ensin Ukrainassa ja nyt Israelissa.
Ja nyt minä nauran puolestasi sinun kommentillesi. Ha ha ha. Aikuinen mies (oletettavasti) ja tällainen ajattelu tulee jotenkin yllätyksenä. Ja totta kai olen kristitty ja se näkyy ajattelussani.
Mutta yleisen rauhan pitämiseksi rajoitan nämä jatkossa sinne Salaliitot-lankaan, pysytään mainstreamissa.
Mua rupes ihan oikeesti kiinnostaan kun itsekkin olen ihan aikuinen mies, että voikko vähän avata tota juttua mullekkin?
Jos vaikka lähtisit tuosta ihmiskunnan vihollisesta ja sitten vielä se yhteiskunnallinen kuohunta, kiitos jo etukäteen.