Sardaukarin elämä....

Ja taas "sedät jaksaa heilua".

Työtarjous Dublinista ja Bukarestista.

Ei siis sotilasjuttuja vaan managerina joko Hewlett Packardille tai General Motorsille.

Olen kuulemma hyvä "troubleshooter" ja "Murrica fuck yea" on kiinnostunut.
 
Olen ilmeisesti muuttamassa Bukarestiin ja tekemään duunia General Motors/Opelille. Totesin, että palkka vs. kustannukset-suhde oli Bukarestin suhteen täysin ylivoimainen. Dublin kun on kalliimpi kuin Helsinki. Bukarestissa esim. kämpät ovat 20-25% Dublinin hinnoista.
 
Aah, tuon lähemmäksi et Euroopassa tule pääsemään lähi/kaukoidän meininkiä. Olikohan niin, että Romaniassa sai aseluvat suojeluaseelle... Ei sillä, että sitä nyt välttämättä tarvitsisit, mutta tämä ajatus kumminkin jostain ilmestyi päähäni. :D
Todella elämänmakuinen paikka.
 
Nonnii..ny se on varma, työsoppari allekirjoitettu tänään. Ens kuussa Bukarest kutsuu.
 
Hyvää Romanian-komennusta. Sieltäkin tulee muuten joitakin hyviä aikuisviihdepuolen näyttelijättäriä, vaikkakin Unkari ja ehkä Tsekkikin kiilaavat kyllä vähän edelle... :D
 
Taas lievää vitutusta...miksi suomalaiset perunat alkavat itämään muutamassa päivässä? Kun en omista puutarhaa tai perunamaata...

Kiitoksia, S-market...taas :D
 
Taas lievää vitutusta...miksi suomalaiset perunat alkavat itämään muutamassa päivässä? Kun en omista puutarhaa tai perunamaata...

Kiitoksia, S-market...taas :D

Liian seksikäs ilmapiiri vissiin, kun perunatkin alkavat lisääntymään hetkessä. Stana.
 
Liian seksikäs ilmapiiri vissiin, kun perunatkin alkavat lisääntymään hetkessä. Stana.

Epäilen, että tiedostavat seksinpuutostilan ja kokeilevat kompensoida....:D
 
"Jostain syystä" olen DDoS" hyökkäyksen kohteena....onneksi se on dynaamisen ISP-osoitteen kanssa "hieman" vaikeata.
 
Kerroin kavereille, että voivat auttaa meikäläistä harvinaisen psykologisen mielenhäiriön kanssa... Oireisiin kuuluu halu heitellä käsikranaatteja ja ampua maalitauluja.

Disclaimer: tämä ei sitten tarkoita mitään rikollista tai terroritekoja.
 
Yllättävä juttu, kun pitkästä aikaa punnitsin itseni. 101.7kg vaatteet päällä. Eli 98+kg...joka on 8 kiloa yli oman normin (190 cm/90 kg).

Ei ole läskiä kun rasvaprosentti on sama, enkä käy salilla. Enkä käytä steroideja. Ja "yhtäkkiä" on n. 8kg lisäpainoa normiin...noh..vuodessa. Tietysti teen vakiona 4x 10 etunojapunnererrusta, leuanvetoa, vatsalihasliikettä, selkälihasliikettä ja hartioihin kohdistuvaa liikettä (jonka nimeä en muista) ja reppumarssia 4km...joka päivä kotona ja ulkona.

Olin aika yllättynyt, tässä iässä.

Huonompi puoli on laskuvarjohyppäämisen jutut, 8 ylimääräistä kiloa tekee laskusta aina vaan kovempaa.
 
Taattua Sardaukar-keskustelua:

""Now if you could confirm the office address and what time you need me there.
1f642.png
"


"Hi Janina,

You just cannot tell a Finn to "come anytime" into office. That is sure way to make him knocking on office door 23.59 smelling of booze and vomit....
1f61b.png

"
"J)))))) you’re funny Finn colleague. Come 9.00-18.00 I’m there (just making sure)""

:D:D:D
 
Taas tappava meili saman firman kanssa (editoin raskauttavia nimiä pois ja vahvensin hauskuuden):

Hi Giacomo,


Welcome to XXXXXXXX!

I understood from my colleague, XXXX, that you accepted our job offer and will start the activity with us on the 9th of May.

I would like to let you know that we have established the medical check for you as below:


....

WTF, nyt olen jo italialainen :D
 
Terveisiä Bukarestista. On tää aika erikoinen kaupunki tämäkin, mutta tuskin Belgradia pahempi. :D

Aivan paskana pitkän matkustusajan takia, mutta kyllä se siitä.
 
Hauskoja paikannimiä:

Metroasema Apärätorii...."äpärätori, hanki yksi, saat toisen kaupanpäälle!" :D

Ravintola Loka....need I say more... :D
 
Back
Top