Sardaukarin elämä....

Kyllä ne jo molemmat piruilivat, että tulevat Bulgariaan kylään... :p
Kahden tai useaaman naisen loukku on pirullinen paikka, siinä mitataan mieskunto ja jaksaminen :D Onneksi näin yli 40vee ei enää jaksa eikä uskalla kokeilla tuommosta ratkaisua, mvarsinkaan nuorempien naisten kanssa :cool:
 
Kyllä joskus tulee maisteltua.
Itse en perusta kovin humaloiduista oluista, ehkä minulle lagerin eri maut ovat helpoimpia.

Minä otan välillä mielelläni yhden tai kaksi IPA:a tai vastaavaa. Mutta jos pitää koko ilta kaljaa lipittää niin siihen nuo on liian hapokkaita.
 
Kyllä joskus tulee maisteltua.
Itse en perusta kovin humaloiduista oluista, ehkä minulle lagerin eri maut ovat helpoimpia.

Minä otan välillä mielelläni yhden tai kaksi IPA:a tai vastaavaa. Mutta jos pitää koko ilta kaljaa lipittää niin siihen nuo on liian hapokkaita.
 
Mä olin ammattilainen jo syntyessäni, koskaan en ole krapulassa oksentanut saatikka ollut oikeastaan sitä krapulaa. Ainoa oire on haukottelu ;) ja usko pois, se on paha juttu kun ei tule kunnon krapulaa:confused:

Itselle tulee väsymystä ja joskus oluen kanssa läträämisestä tulee jälkeenpäin pitkä sylki. Hassuinta, että silloinkaan ei tule ulos yleensä olut vaan limaa.

Veri ja lima tuntuvat olevan se ihmisen vatsaa ärsyttävin tekijä.
 
Normi viikonloppukaljoittelusta ei tule krapulaa, mutta jos siihen sekaan ottaa jotain vahvempaa vähääkään enempää, niin sitten kyllä tietää ottaneensa seuraavana aamuna. Pitkää sylkeä tulee hyvin harvoin, mutta olo on hyvin hutera ja päässä jyskyttää..
 
Itselle tulee väsymystä ja joskus oluen kanssa läträämisestä tulee jälkeenpäin pitkä sylki. Hassuinta, että silloinkaan ei tule ulos yleensä olut vaan limaa.

Veri ja lima tuntuvat olevan se ihmisen vatsaa ärsyttävin tekijä.

Nuorenahan se oli hupaa kun oli aamulla ihan yhtä pirteä kuin normisti, mitä nyt joskus ihan umpitunnelissa. Yksi tuttu lääkäri sanoikin, että noilla ominaisuuksilla on hyvä päätyä suurkuluttajaksi ;) Mutta onneksi on myös annettu se jarru, että osaa lopettaa ja myös se, että ei jää ryyppy päälle. Kaikki nämä tietysti myyntimiehelle hyviä ominaisuuksia :D
 
Nuorenahan se oli hupaa kun oli aamulla ihan yhtä pirteä kuin normisti, mitä nyt joskus ihan umpitunnelissa. Yksi tuttu lääkäri sanoikin, että noilla ominaisuuksilla on hyvä päätyä suurkuluttajaksi ;) Mutta onneksi on myös annettu se jarru, että osaa lopettaa ja myös se, että ei jää ryyppy päälle. Kaikki nämä tietysti myyntimiehelle hyviä ominaisuuksia :D

Riippuu mitä on myymässä...joidenkin asioiden myynnissä tuntuu että kannattaa ottaa sekä viinaa että huumeita :D
 
Riippuu mitä on myymässä...joidenkin asioiden myynnissä tuntuu että kannattaa ottaa sekä viinaa että huumeita :D
Pölynimurit :D
Myymisessä pitää ottaa se linja, että ymmärtää ja osaa oikeasti sen asian mitä myy, silloin molemmilla osapuolilla on hyvä mieli kaupan jälkeen.
 
Uusi joululahjaidea:

 
17ed26b084370135eed7005056a9545d
 
Ja sitten...

an8rdPx.jpg
 
Back
Top