Sardaukarin elämä....

@Baltriber


Oon viimeaikoina tykästyny naismusiikkiin :D
 
Reipasta menoa Bulgarian rautateillä...

Hauskinta oli, että jokin brittien matkatoimisto oli jakanut tätä (jätkä heitettiin niskaperseotteella junasta) :D


Hyviä kommentteja... "kuka vittu sanoi, että voit matkustaa ilman matkalippua?" :D
 
Ja tätäkään ei ihan näe Suomessa...

 
Etteikö Suomessa ole humalaisia kitaristeja? Niin voihan se olla että täällä se rooli on varattu basisteille.
 
Kai nykyään on keskitetty se juominen enempi bäkkärille ku lavalle. Dokaaminen on vissiin muuten vähän nähty, kusettaa ja pöhöttää. Lujempaa pääsee muilla kemikaaleilla.
Asiasta toiseen, hitto että mua tympii toi siltsusta uutisointi. Nitku mikä nitku. Kaksi vuotta sitten saatiin koko kesä nauttia lehdissä syväanalyysiä siltsun kipeestä pyllystä kun hän päätti tulla kaapista ulos, nyt sieltä kaapista putos iv-nesteet ja kristallit perässä.

Että @Sardaukar kyllä täällä härmässäkin osataan olla tyylittömiä. Siellä jos joku paikallinen Kitaristi vähän kupsahtaa tuolilta niin onhan näitä iskias-vaivaisia ns. Paremmissakin piireissä
 
On se aivan uskomatonta kun lukee lehtien kommenttiosastoa kuinka ihmiset ovat sokeita ja uskova että nyt siltu on kuivilla kun hän niin sanoo itse. Ja kehtaavat mennä keikoille ja käytännössä rahoittaa siltsun huumeiden käyttö.
 
Sepä. Mammat jammaa eturivissä tippasilmässä kun siltsua nyt niin koetellaan ja voi voi meidän jartsa. Siltsu ite sanonu ettei asia oo mikään ongelma ja jatkaa samaan malliin. Tai siis on asiassa yks ongelma, se kun jäi kiinni.
 
Vietin tuossa eilisen kävelemällä 5h Sofian keskustassa +30C helteessä. Otin kuvia nähtävyyksistä ja muuta matskua, meidän turistiprojektia varten. Kun netistä löytyviä kuvia ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.

Onneks oon tämmönen "all-weather asshole", niin ei tuntunut missään. Tosin oon kohta ruskeampi kuin paikalliset mustalaiset... :oops: Ihosyöpää odotellessa... :D

Nyt sitten tänään sain ylennyksen toimistosiivoojaksi...siivonnu meidän toimistoa...aika iso yhdelle miehelle....5 isoo huonetta.. :p Yleensä jopa nukuin täällä yöt, kun sänky ja kylppäri löytyy. Nyt talon omistaja kielti senkin :D
 
Back
Top