Sardaukarin elämä....

Mmm...minä en niin välitä cokiksesta enkä pepsistä. Mutta välillä on saatava kylmää dr pepperiä. Se on herkullista.
 
Kohta olen sitten no-fly-listalla... :D

Tuli piruillessaan kysyttyä että onko kainalossasi oleva nainen vaimosi vai tyttäresi....jonkinnäköiseltä ilmailupomolta.

Mitään suurta hyvyyttä tästä tuskin tulee.
 
Sardaukar!

Minä haluan pyytää sinulta anteeksi. Sinä taannoin käyttäydyit lievästi kusipäisesti minua kohtaan mutta minä epäilen että minä tietämättäni ongin sen reaktion sinusta. Ehkäpä tekijänä ovat myös tosielämän rasitteet puolin ja toisin, sekä puutteellinen kykyni välittää hankalia ajatuksia. Minua on ymmärretty väärin aiemminkin.

Ajattelin aluksi trollata sinua viheliäisin ja hulvattomin keinoin (mm. antamalla muille kuvan että olisimme suuria kavereita) mutta sitten tajusin että maailmassa on jo ihan tarpeeksi ikäviä asioita. Intresseissäni ei ole suututtaa ketään, vaikka aina en tiedosta sitä.

Joten... sori. Mä voin käydä hakemassa puuhalon tuolta ulkoa ja takoa päätäni sillä jos sulle tulee parempi mieli siitä...
 
No worries. ;)
 
Hyvin meikän tunteva sotilaslääkäri jenkkilästä lähetti sähköpostin linkillä: "This is you"...


En kiistä diagnoosia.
 
Tulin tuossa myyneeksi firman noin Itsepäisyyspäivän johdosta "Mossadille". Eli yhdelle suurimmista asiakkaista.

Ei paha kun maksoivat 6-numeroisen luvun ja alkupääoma alussa oli 4-numeroinen. :D Halusivat meikän asiakkaat. :) Ja olin hieman kypsä koko alaan jo.
 
Tulin tuossa myyneeksi firman noin Itsepäisyyspäivän johdosta "Mossadille". Eli yhdelle suurimmista asiakkaista.

Ei paha kun maksoivat 6-numeroisen luvun ja alkupääoma alussa oli 4-numeroinen. :D Halusivat meikän asiakkaat. :) Ja olin hieman kypsä koko alaan jo.

Shekeleitä? ;) Vapaaherran elämä on aina joskus paikallaan. Saa tehdä tai olla tekemättä.
 
Shekeleitä? ;) Vapaaherran elämä on aina joskus paikallaan. Saa tehdä tai olla tekemättä.

No..ei tällä eläkepäiviä vietetä.

60% firmalta joka halusi mun asiakkaat, 40% firman työntekijöiltä. Eli ilmeisesti olivat vakuuttuneet bisneksen toimivuudesta kun pistivät eurot kasaan. Shekeleissä tosin tuli se 60%. :D
 
Tuttu A-stanin kävijä briteistä ehdotteli, että muuttaisin sinne, kun on iso talo jonka peri juuri edesmenneltään äidiltä. Heppu on ex-tarkka-ampuja ja aseseppä. Myöskin ex-rikollisen moottoripyöräjengin jäsen ja ex-uusnatsi, josta brittiarmeija teki miehen.

Saatan vaikka mennä, ihan aikuisten oikeasti.
 
80-luvulla tapahtunutta...äiti on on piruillessaan säästänyt lehtileikkeen..

"Mies pieksi 7 asiakasta baarissa"....
 
Voinnista puheenollen...koitin 2am viekoitella online yhtä entistä kolleegaa kuin vuosia sitten offline...

Tulos oli sama..eli tunnelma oli kuin Colosseumin keskiringissä jossa katsomossa porukka painaa peukkua alaspäin :D
 
Possun ulkofilepihvejä syödessä italiansalaatin kanssa tein yhden naurettavan Facebookin testin: "Mikä historiallinen henkilö olet?" Tulos oli hieman ylläri.

Thor Heyerdahl
Norjalainen seikkailija

Tunnetaan seuraavista ominaisuuksista: Ylitti Tyynenmeren omatekoisella lautalla.

Innostunut, rohkea ja idealistinen. Nuo kolme sanaa kuvaavat norjalaista Thor Heyerdahlia, joka todisti ensimmäisenä, että ihmiset olivat pystyneet ylittämään Tyynenmeren tuhansia vuosia sitten yksinkertaisilla veneillä. Aiemmin sitä oli pidetty mahdottomana. ”Edistys on ihmisen kykyä tehdä yksinkertaisesta monimutkaista”, Heyerdahl totesi. Heyerdahl oli toiminnan mies eikä tyytynyt teoretisoimiseen ja hypoteettisten mallien luomiseen. Hän oli vakuuttunut siitä, että ainoa tapa todistaa teoria oli suorittaa tehtävä itse. Hän oli todistanut sen jo toisessa maailmansodassa, jossa hän taisteli Saksan miehitysvaltaa vastaan Norjan vastarintaliikkeessä.

Pahempiakian vaihtoehtoja voisi varmaan olla tarjolla.... :D
 
Viimeksi muokattu:
Facebook alkaa pistää jo hieman karmivia mainoksia:

http://hiconsumption.com/2016/12/car-transport-bag/

Car-Transport-Bag.jpg


Voisihan tuosta olla hyötyä jos olisi tapana kuljetella vainajia takakontissa...mutta siis...mitä vittua?? Enkä nyt viittaa siihen julkaisuun.
 
Possun ulkofilepihvejä syödessä italiansalaatin kanssa tein yhden naurettavan Facebookin testin: "Mikä historiallinen henkilö olet?" Tulos oli hieman ylläri.

Thor Heyerdahl
Norjalainen seikkailija

Tunnetaan seuraavista ominaisuuksista: Ylitti Tyynenmeren omatekoisella lautalla.

Innostunut, rohkea ja idealistinen. Nuo kolme sanaa kuvaavat norjalaista Thor Heyerdahlia, joka todisti ensimmäisenä, että ihmiset olivat pystyneet ylittämään Tyynenmeren tuhansia vuosia sitten yksinkertaisilla veneillä. Aiemmin sitä oli pidetty mahdottomana. ”Edistys on ihmisen kykyä tehdä yksinkertaisesta monimutkaista”, Heyerdahl totesi. Heyerdahl oli toiminnan mies eikä tyytynyt teoretisoimiseen ja hypoteettisten mallien luomiseen. Hän oli vakuuttunut siitä, että ainoa tapa todistaa teoria oli suorittaa tehtävä itse. Hän oli todistanut sen jo toisessa maailmansodassa, jossa hän taisteli Saksan miehitysvaltaa vastaan Norjan vastarintaliikkeessä.

Pahempiakian vaihtoehtoja voisi varmaan olla tarjolla.... :D


Hei Tor, minusta tuli Perikles.

images
 
Back
Top