Sardaukarin elämä....

Onhan se toi Sardaukar jo vähän elämää nähneen näköinen. Mutta elä välitä, Sarda, omat lapseni kehuvat minunkin ulkonäköäni laatusanoilla, jotka mykistävät. Ja edesmenneellä ystävälläni oli tapana arvioida naamaani: kuin ukkosen nussima käkikello. Ja mutkalla oleva kohtuullisen iso nenäni oli sitten ukkosen nussiman käkikellon vieteri. Hyvä meininki.

Ittelle sanottiin toisella kotimaisella, että "you look like a corpse slightly warmed in microwave"... Ja ei se toinenkaan sanonta helpottanu.."when did you die?"

Paskiaiset :D
 
Uusi kämppä, viimeinkin netti.

Ehken meikän habitus herättää huolta täällä...

MbsxB8z.jpg
Sulla on kauniit ja älykkäät silmät ja pärstäsi on komea :) olet jopa jotenkin liiankin seksy tässä kuvassa..

Fremen( ?)kerran laittanut myös kuvan, hän on ihan yhden näyttelijän näköinen, (yksi sarja, muistaakseni jenkkisarja..nyt ei tule vaan nimi mieleen) komea mies! (Sorry, Fremen, jos muistan väärin.. Minulla muuten taisi mennää sinun, Fremen, artdecon tunteminen Sardaukarin nimimerkin kanssa sekaisin.

Herman on komea ilman muuta ja huipputyylikas omassa lippalakissa. Ja Baikal ihan varmasti vähättelee pärstänsä, ja itse myhäilee kun tietää olevaan Clint Eastwoodin kaksoisolento..

PS Tunnen itseäni nyt uudelleen syntyneeksi, kaikki tuntuu niin upealta ja ihmeelliselta, joten sallikaa minulle tunnenousut :) :cool:.

 
Viimeksi muokattu:
Sulla on kauniit ja älykkäät silmät ja pärstäsi on komea :) olet jopa jotenkin liiankin seksy tässä kuvassa..

Fremen( ?)kerran laittanut myös kuvan, hän on ihan yhden näyttelijän näköinen, (yksi sarja, muistaakseni jenkkisarja..nyt ei tule vaan nimi mieleen) komea mies! (Sorry, Fremen, jos muistan väärin.. Minulla muuten taisi mennää sinun, Fremen, artdecon tunteminen Sardaukarin nimimerkin kanssa sekaisin.

Herman on komea ilman muuta ja huipputyylikas omassa lippalakissa. Ja Baikal ihan varmasti vähättelee pärstänsä, ja itse myhäilee kun tietää olevaan Clint Eastwoodin kaksoisolento..

PS Tunnen itseäni nyt uudelleen syntyneeksi, kaikki tuntuu niin upealta ja ihmeelliselta, joten sallikaa minulle tunnenousut :) :cool:.


Sulle kaikki sallitaan. :)

 
Hiukan tulee mieleen James Spader. :cool:

250px-The_Blacklist_-_James_Spader_%28cropped%29.jpg
On siinä jotakin, muttei ihan nappiin. Täytyy miettia.Spaderin silmät ja nenä muuten ovat aika lähellä mun ex-miestä, varsinkin nuoren Spaderin. Paitsi hänellä oli hiukan kapeammat kasvot.
Nyt muistin Fremenin kaksoisolenton - Richard Anderson "Ihmemies Mc Gyver"
29db9b583eea66cb7363830fa069084b.jpg


Harmi että unohdin miten nickname korostetaan, Fremen voisi syyttää seläntakana juoruilusta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt saatte hyvät naurut....meikä naisystävän pinkeillä sydämillä koristeluissa pyjamanhousuissa...

MMiMRWt.jpg
 
Nyt saatte hyvät naurut....meikä naisystävän pinkeillä sydämillä koristeluissa pyjamanhousuissa...

MMiMRWt.jpg
No nyt sinä näytät vasta komealta!
Se on ehdottomasti sun väri - tuo vaalean punainen..ja käsilaukku sopi kasvojen väriin..:)

Nyt löysin muuten Hermanille kaksoiolentoon:
Sivert_H%C3%B8yem_Stavernfestivalen_%28191519%29.jpg

Herman nuorempana..
 
Viimeksi muokattu:
Noin 30 vuotta vanha kuva. Nykyään on huomattavasti enemmän kiloja ja huomattavasti vähemmän hiuksia.

Voi miten söpö, ja miten aurinkoinen hymy!
No uudessa kuvassa näytät enemmään Sivert Høyemilta. Sen pitää tuoda lohtua. Miehethän tunnetusti komistuu vanhemmiten.
 
No nyt sinä näytät vasta komealta!
Se on ehdottomasti sun väri - tuo vaalean punainen..ja käsilaukku sopi kasvojen väriin..:)

Normikuvissa enemmänkin Mr. Olyphant...

timothy-olyphant-season-premiere-screening-fx-s-justified-held-dga-theater-hollywood-usa-january-82026028.jpg


V9uuItS.jpg


ZPPYEX4.jpg
 
Tuli näistä omakuvista mieleen kun mun tyttö räpsi kyökissä kuvia pöydän toiselta laidalta ja lähetti sitte mulle otoksen. Melkeen kuolin. Tollai kun kenottaa räpläten puhelinta niin kuvassa on pelkkää otsaa eikä yhtään leukaa, näyttää kiusallisen paljon hjallis harkimolta.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    112.2 KB · Luettu: 71
Joskus kahdeksan vuotta sitten poika oli joku 2v. Katsottiin kahdestaan putousta lauantai illalla tv.stä. Pirjo Lonka oli tv.ssä. Poijalta pääsi poru äiti, äiti. Oli yksin ensimmäisiä kertoja minun luona yksin.
No paras on, että poika väitti minun näyttävän J-P Mäkilähteeltä, melkein annoin piiskaa.
Nykyään kuuluu, miksi sinulta kasvaa nenästä ja korvalehdistä karvat?. :)
Toivoin muuten nenätrimmeriä joululahjaa.

Totuus on jotakin tuolta väliltä.alkonasiakas.jpgalkonasiakas.jpg
 

Liitteet

  • IMG_20170718_194042.jpg
    IMG_20170718_194042.jpg
    2.5 MB · Luettu: 34
Tämän päivän joulu(pukki)kuva (suoraan päivän uunista):

5Ry7j5b.jpg
 
Jokainen näkee, että "kuomussa on joskus kolissu".

Paidan kun ottaa pois niin lisää löytyy.
 
Joulun kunniaksi:

vvyqqzo.jpg
 
@sandaukar näkisit mun kädet. B-finaalissa ei saa ottaa iskuja vastaan.
@Herman oikea paikka.
 
Back
Top