Sardaukarin elämä....

@Sardaukar
Jos en väärin muista. Oliko sinulla Ilmajoella sukujuuria? Tuollaiset pikku vekit naamassa, juo vähenemän viinaa.
Oletko käynyt anteekissa Suomeasa?
 
Ja kasvata parta.
 
@Sardaukar
Jos en väärin muista. Oliko sinulla Ilmajoella sukujuuria? Tuollaiset pikku vekit naamassa, juo vähenemän viinaa.
Oletko käynyt anteekissa Suomeasa?

Onko Ilmajoella sukua? Oliko tuo retorinen kyssäri...olen Jaakko Ilkan sekä Könnin sukua :D

Mites ny mulla Ilmajoella vois sukua olla :D
 
Knuan pieniistä kpaapiista ei eres kehtaa puhua.
 
Painelemalla kiinni. Itte ei kannata parsia.
 
Y0mYkYi.jpg
 
Jännitys lisääntyy :D

 
 
Etelässä on oppinut asennetta:

 
Sardaukar kun pyörii Luvatussa maassa, tiedätkö erään suomiblondimiehen, jonka isä oli YK hommissa siellä 70/80luvulla. Henkilö on syntynyt 70luvulla. Tämä mies meni sit takasin sinne , koska blondit... no joo kaikki arvaa :D
 
Sardaukar kun pyörii Luvatussa maassa, tiedätkö erään suomiblondimiehen, jonka isä oli YK hommissa siellä 70/80luvulla. Henkilö on syntynyt 70luvulla. Tämä mies meni sit takasin sinne , koska blondit... no joo kaikki arvaa :D

Saatan tunteakin :)

Me blondit ollaan suosiossa. Ja kukaan ei siitä vedä hernettä nenään, kun juutalaisuus menee naisen eikä miehen mukaan. :)

 
@Vääpeli

Tiedän useammankin "punasaappaisen" (eli eliittiyksiköiden) tyypin, joilla on suomalainen tausta.
 
Pistetääns hauskuutta lisää:


 
Vähän lisää sotilaallisuutta:

 
Nyt on sitten tämäkin nähty...

"Flag-waving" palestiinalainen referroi mut yhtä duunia varten...ja tasan tietää että olen aika "hardcore-sionisti" :D

Tais ns. "peace process" ottaa yhden askeleen :D
 
Back
Top