Savotta Rajajääkärireppu

Nyt rupesi itseäkin tuo reppu kiinnostamaan, mietin jos tuon kanssa saisi vielä jotenkin järkevästi naitettua tuon Mini-TST repun.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Tyhjänä voi dumpata reppusäkkiin, läpän alle, tavaraa täynnä voi viilekkeillä ja lantiovyöllä kiinnittää, tai läpän alle laittaa. Ylimääräisillä pistosoljilla tai grim-lock + varustehihnalla saa myös pultattua kiinni.

En oo noilla kokeillut, mutta toisilla samantyyppisillä repuilla.
 
Kiinnostava tuote, kun rinkkaa pienempi reppu menee vääjäämättä vaihtoon pian. Vyön kiinnitys mollettimilla vähän epäilyttää. Taakkaa kantavan vyön pitäisi olla orgaanisesti kiinni repussa. Voiko mollerenksuilla saada riittävän tukevan kiinnityksen, pitäisi kokeilla itse.
 
Kiinnostava tuote, kun rinkkaa pienempi reppu menee vääjäämättä vaihtoon pian. Vyön kiinnitys mollettimilla vähän epäilyttää. Taakkaa kantavan vyön pitäisi olla orgaanisesti kiinni repussa. Voiko mollerenksuilla saada riittävän tukevan kiinnityksen, pitäisi kokeilla itse.

Kerro jos käyt testaamassa.
Itse olen melkein halukas uskomaan että toimii kun kaikki sitä kehuvat, lisäksi tuohon tulee luontevasti noilla lisätaskuilla 15-20 litraa lisää kapasiteettia.
Itsellä ei ainakaan ole suuremmalla määrälle tarvetta edes, kaikki materiaaali on mennyt eteenpäin joten mikään ei pakota kantamaan yhtä suuria määriä nykyään.
Itse olen sitä koulukuntaa että kuormitusta äärirajoilla liikuttaessa vältetään jotta paukkuja on reilusti muuhun toimintaan, niin sodassa kuin rauhassa.
 
Back
Top