Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin.. Siksi ennustankin että persujen kannatus putoaa seuraavissa vaaleissa puoleen, siis likimain 10 %:ia..Ovat osoittautuneet niin HYVÄKSI hallituspuolueeksi, että seuraavissa vaaleissa puheita sinisillä katoksilla ovat kuuntelemassa turuilla ja toreilla lähinnä harakat, naakat ja lokit. Tätä tahtia kun kannatus valuu alaspäin, niin esittämäni skenaario on täysin mahdollinen. Jonkun pitää täyttää vielä verbaalivirtuoosi Timon ylisuuriksi osoittautuvat lapikkaat. Marginaali kutsuu.
jotenkin skenaario hirvittää, että Suomessa asuu 2020-luvulla yli miljoona muslimia. Siihen tämä todennäköisesti johtaisi.
Joo, kärjistyshän tuo oli. Mutta asian ydin on se, että linja tulee varmasti muuttumaan nykyhallitukseen nähden huomattavasti jos tuo vihr.vas -akseli voittaa.Jospa nyt toppuutellaan hieman näitä ennustuksia. Miljoonan uuden ihmisen tänne rahtaaminen ei taida onnistua edes ns vihervasemmistolta.
Jospa nyt toppuutellaan hieman näitä ennustuksia. Miljoonan uuden ihmisen tänne rahtaaminen ei taida onnistua edes ns vihervasemmistolta.
Kuuluisa lause: Hallitusohjelma ratkaiseeEnpä usko että RKP menevät persujen kanssa samaan hallitukseen, perivihollisia kun ovat. Ainakin ovat niin varmasti vannoneet etteivät joten kyllä olisi kiinnostava nähdä kehtaavatko syödä sanansa.
Koska lama-aikana ei voi ostaa ääniä, riittää oppositiolle vaalivoittoon että ei ole tekemässä leikkauksia. Mitään ei tarvitse osata, muuta kuin pitää suunsa kiinni ja välillä vähän murmuttaa että ei noin.Itse en usko että SDP pystyy nousemaan missään nimessä (ja onneksi!) pääministeripuolueeksi ainakaan Antti Rinteen alaisuudessa. Kyseistä herraa on viety vaalipaneeleissa kuin litran mittaa ja esimerkiksi viime eduskuntavaaleissa Rinteen pata meni totaalisen jumiin näissä samaisissa paneeleissa.
Osaavat tulla ihan itse, tai lähinnä salakuljettajien toimesta. Welcome refugees vaan.Jospa nyt toppuutellaan hieman näitä ennustuksia. Miljoonan uuden ihmisen tänne rahtaaminen ei taida onnistua edes ns vihervasemmistolta.
Heh ... älkää menettäkö toivorikkauttanne Tupailtojen (TM) mahtivoimaan....Tai sitten käy aivan päinvastoin.
RKP vääntyy minkälaiselle immelmannille tahansa, kunhan hallituspaikka vain irtoaa. "Nyt jos koskaan on tärkeää olla vaikuttamassa."Enpä usko että RKP menevät persujen kanssa samaan hallitukseen, perivihollisia kun ovat. Ainakin ovat niin varmasti vannoneet etteivät joten kyllä olisi kiinnostava nähdä kehtaavatko syödä sanansa.
Olen seuraillut hiven silmä sikkaralla erästä ilmiötä. Nimittäin Vihreiden, Sos.Demin ja Vasemmistoliiton selkeästi havaittavaa kuherruskuukautta. Äkkinäinen voisi arvailla, että kyse on opposition yhdistävästä vaikutuksesta. Minun alati epäluuloinen ja kärttyisä luonteeni haistaa muutakin, on sellainen nokkavainu nimittäin:
Sos.Demi 23%
Vihreät 12%
VL 10%
Aivan mahdollinen kannatusennuste. Sitten katsaus RKPn loivaan liitoon hiukan vasemmalle. Jos puolue niistää 5 prosentin osuuden, niin?
Jos paikkaluku korreloituu vahvimmalla mahdollisella moodilla suht. prosentteihin, niin?
Muuttuja: jos Persu lähtee vetämään oikein kovalla moodilla Halla-ahon johdolla, se sataa jossain määrin Persun laariin, mutta se saattaa sataa myös Persun vihollisten vihervasemmalla laariin samoin mitoin.
Veikkaan, että linjalla Keskusta-Kokoomus ollaan tarkkoina. Jompi kumpi näistä tai molemmat ei ole seuraavassa hallituksessa, sanokaa sanoneen. Haistan liukua vihervasemmalle seuraavissa vaaleissa, se on sellainen tutina nenäkarvoissa, vainu tulee kuin hienon sikarin tuoksu pakkasillassa.
Onko arvioni mielestänne ihan toopeilua, hölmöä arvailua, joutavuutta vai voiko tässä olla joku sievä pikku jyvä hyväksi arvailuksi?
Ennustus kannatuksesta seuraavissa eduskuntavaaleissa 14.4.2019
Sosdem 18 % 36 edustajaa
Vihreät 11 % 22 edustajaa
Vas 7 % 14 edustajaa
Yhteesä 36 % 72 edustajaa
............................
Kok 24 % 49 edustajaa
Kepu 22 % 44 edustajaa
PS 9 % 18 edustajaa
Kris 5 % 8 edustajaa
RKP 4 % 8 edustajaa
Åland 1 edustaja (voi mennä vasemmistollekin)
Yhteensä 64 % 128 edustajaa
Olen seuraillut hiven silmä sikkaralla erästä ilmiötä. Nimittäin Vihreiden, Sos.Demin ja Vasemmistoliiton selkeästi havaittavaa kuherruskuukautta. Äkkinäinen voisi arvailla, että kyse on opposition yhdistävästä vaikutuksesta. Minun alati epäluuloinen ja kärttyisä luonteeni haistaa muutakin, on sellainen nokkavainu nimittäin:
Sos.Demi 23%
Vihreät 12%
VL 10%
Aivan mahdollinen kannatusennuste. Sitten katsaus RKPn loivaan liitoon hiukan vasemmalle. Jos puolue niistää 5 prosentin osuuden, niin?