Sota-aiheiset roolipelit (ei tietokone)

Mä olin backerina, eli ostin pelin ennen kuin siitä oli edes betaversiota. Samalla rahoitin projektia, joten on osittain minun ansiotani että peli ylipäätään valmistui.

Mielenkiinnolla odotan minkälainen pelimekaniikka tähän on saatu tehtyä. Ajattelin jo että työkaveriporukan kesken aloitettaisiin joku Suomeen sijoittuva kampanja. Immolan rajajääkärit tekemässä tiedustelua rajantakaisessa Svetogorskissa selvittäen Neuvostoliiton hyökkäysaikeita.
 
Mielenkiintoisia. Nyt Fria Liganin Twilightiin on lähdemateriaalia Puolasta ja Ruotsista (sääntökirjojen mukana), ja nyt Baltian maista. Suomi olisi siinä ikään kuin puuttuvana palasena. Tuleekohan jossain vaiheessa?
 
Mielenkiintoisia. Nyt Fria Liganin Twilightiin on lähdemateriaalia Puolasta ja Ruotsista (sääntökirjojen mukana), ja nyt Baltian maista. Suomi olisi siinä ikään kuin puuttuvana palasena. Tuleekohan jossain vaiheessa?

Alkuperäisen ykköspainoksen Pohjoismaat-lähdekirjaa tulee yhä ajoittain lueskeltua. YYA-Suomi torjui Lapissa ensin NATO:n kauttakulun Suomen läpi ja heti perään neukkujen yrityksen koukata Suomen läpi Norjaan.
 
Joo, mulla on myös tuo. Muistaakseni siinä oli esim säännöt jään kestävyydestä, ja jään kantavuuden muutoksista sään mukaan.
 
Back
Top