Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olin Jämillä katsomassa samaa. Satoi niin hulluna että jäi lentokoneet maassa olevan Spitfiren ihailuun,mutta sen sijaan jahtasin kilometrin kolmea wermahctin sotilasta. Schmeisseri oli kannossa ja sitä piti päästä räplään. En päässyt. Puolalainen telahaupitsi oli hieno.
Tuttuja meni itseltäkin tonttiin jämin onnettomuudessa. Alueella on ollut viimeaikoina erittäin huono karma.
No ensikesänä paremmin varustettuna ja paremmalla säällä uudestaan.
Ei kun olin juuri sen myräkän aikana lauantaina.Olitko sunnuntaina? Lauantaina odottelivat ukkosmyräkän menevän ohi, ja näytös vedettiin putkessa muistaakseni alkaen 16:15 kauniissa säässä.
Tämän "retrorainan" pojat tekivät reilu viikko sitten Jämin lentokentällä ilmailunäytöksen aikana. Hauska tunnelma.
Ei kun olin juuri sen myräkän aikana lauantaina.
Mikä porukka näitä videoita tekee? .
Harmi. Näytös keskeytettiin muistohypyn jälkeen useaksi tunniksi ukkosmyrskyn vuoksi. Tuossa on vielä muutama napsu. Moni vanhempi herrasmies tunnistaa ainakin MG:n ja "Sergein". Fokker Dr.1 ei ollut sentään punaisen paronin väreissä, mutta "huoltoauto" oli. Sain myös ensimmäistä kertaa kuulla, että Manfred von Richthofenia ei pudottanutkaan kapteeni Brown Sopwith Camelilla vaan hänen rintaansa tuli .303:n yksittäinen luoti maasta.
WauNyt saatiin YouTubeen tarkempi kuvaus kuin nuo minun kuvani.
Paljonko näillä pudotettiin vihollisia ?Tämän "retrorainan" pojat tekivät reilu viikko sitten Jämin lentokentällä ilmailunäytöksen aikana. Hauska tunnelma.
Paljonko näillä pudotettiin vihollisia ?
Sain myös ensimmäistä kertaa kuulla, että Manfred von Richthofenia ei pudottanutkaan kapteeni Brown Sopwith Camelilla vaan hänen rintaansa tuli .303:n yksittäinen luoti maasta.