Minusta olisi kiinnostavampaa tietää kuinka monta piilohomoa tällä foorumilla majailee.
Perusteena oma pohdintani, miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minusta olisi kiinnostavampaa tietää kuinka monta piilohomoa tällä foorumilla majailee.
Jos 612 on juhlamarssi ilman nykyaikana epämuodikkaita poliittisia vaikuttimia, se assimiloituisi priden sarjaan, mutta järjestävällä taholla on poliittinen tausta eikä sillä taustalla liene tekemistä moniarvoisuuden kanssa. Ymmärrän, että moni hämmentyy: miten sotilas ei voisi virkapuvussa marssia kansalaiskulkueessa itsenäisyyspäivänä marskin haudalle mutta homoparaati on ok.
Mutta ei tämän päivän Suomessa, Yhdysvalloissa tai Euroopassa kannata laittaa ropojaan likoon ahdasmielisyyden puolesta.
Voisivatko 612-marssiin osallistua Priden tyypit mukana niin, että heidät otettaisiin hyvin ja vilpittömästi vastaan? Yhteisen isänmaan asialle? Silloin vastaus varmaan olisi: paraatipuvut keulaan! Muuten ei.
Priden järjestäjilläkin lienee poliittista "taustaa" mutta kumpikin on poliittisesti sitoutumaton ja 612-kulkueessa lienee homotkin edustettuna.
Mikäli tarkoitit ovatko tervetulleita Pride-rekvisiitta päällä kysymyksen voi esittää toisinpäinkin, kuten tässä tapauksessa PV:n virkapuvussa.
Kunhan pohdin. Eivät tulisi 612:een vaikka kutsuttaisiin. Menisi se vastakkainasettelu "fasistien ja moniarvoisten välillä". Propagandaa kaikki, tavalla tai toisella.
Olen lukenut somesta, että "olihan poliisi virkapuvuissa 612-kulkueessa". Olen itse ollut ymmärryksessä että virkatyönään pitivät väkivaltaisia anarkisteja sivummalla.
Muuten olen sitä mieltä, että selkeä rasismi ja tiukka ahdasmielisyys ei tavoita laajoja kansanjoukkoja koskaan. Suurin osa paskat nakkaa Suomen Sisusta tai porkkanapäisistä punkkareista. Pride taas on pienen vähemmistön marssi enkä tiedä, miksi juuri se oli ylikersantin julkisuusvalinta nyt. Aavistelen.
612-kulkueessa voi joskus vielä marssia satojatuhansia ihmisiä, siksi sitä vastustetaankin monilla tahoilla.
Varmasti voisi, jos porukan ei tarvitse olla yhdestä puusta veistetty.
Ei taida olla nytkään.
Minä taas haluaisin tietää, että montako foorumin ns suvaitsevaisista harjoittelee salaa kotonansa hypnoottismagneettisia katseita sekä käy pyhiinvaellusmatkalla Naantalin hautausmaalla.Minusta olisi kiinnostavampaa tietää kuinka monta piilohomoa tällä foorumilla majailee.
Mä olen niin vitun hetero, että voin vaikka panna miestä todistaakseni sen.Minusta olisi kiinnostavampaa tietää kuinka monta piilohomoa tällä foorumilla majailee.
Samaa mielta, jos se jarjestetaan kuten Vantaan kaljakellunta eli jengi vaan tulee paikalle... ei siella tarvita mitaan puheita yms. nissutusta, niista viime vuonnakaan kuullut mitaan kun oli kunnon sissinkeli. Ehka sopivana kellonaikana voisi kajauttaa pari "elakoon"-huutoa itsenaisyydelle ja sitten lahtea lampsimaan... ne typerat ja epakaytannolliset soihdut voisi hyvin korvata siten etta jokainen tuo mukanaan kouraansa ja budjettiinsa sopivan Magliten .612-kulkueessa voi joskus vielä marssia satojatuhansia ihmisiä, siksi sitä vastustetaankin monilla tahoilla.
Miksi eivät marssineet 90 luvulla, kun oikeasti oli vielä avointa syrjntää
Meidänkin luokan pahikset kävivät Turun pääkirjastoa vastapäätä olevassa Jack&Mikes homobaarissa ovella.
Ei se ole homo joka panee miestä kakkoseen vaan se joka vastaanottaa kakkoseen.
Sanot vaan olevasi transsukupuolinen ja majoitus naisten puolelle...On se niin väärin, että homot pääsevät ihastelemaan ja esineellistämään samaa sukupuolta olevia esim. suihkutiloissa. Seksuaalisen tasa-arvon nimissä vaadin heteroille samoja oikeuksia. Toisin sanoen, haluan käydä naisten puolella suihkussa ilman, että haukutaan pervoksi.
Voin olla väärässäkin, mutta minulla on sellainen muistikuva, että myös äärioikeiston organisoima 612-kulkue oli rekisteröity yleisötilaisuudeksi, ei mielenosoitukseksi. Tältä osin se on ja sen pitää olla samanarvoinen tapahtuma Pride-kulkueen kanssa. Sinne voi siis mennä univormussa ihan vapaasti. Jos ei kuitenkaan voi, niin silloin ollaan alueella jolla ei pitäisi olla.