Itse olen kieltämättä idiootti mutta pyrin seuraamaan pitkää linjaa.Jos näin hyvin olet perillä asioista, loputkin viesteistäsi voi jättää huomiotta ilman että mitään menettää...
Vasemmistoliitto ennen Ukrainan sotaa oli Natoa vastaan ja kaikkein raskauttavinta; oli puolustusvoimia kohtaan todella kielteinen, asevelvollisuutta sekä pv:n budjettia olisivat leikanneet urakalla jos olisivat pääseet vallankahvaan täysin.
Äänestäjät tuntuvat unohtaneen tämän, mutta itse en unohda, koskaan. Nyt sitten esitetään ja sanotaan mitä täytyy kun paska on potkurissa, jos asia olisi ollut heistä kiinni olisi meillä vielä huonommin asiat. Liittyminen myötäilijöiden ryhmään vain vahvistaa tätä: populistiset puheet, mutta historia ja teot toisia.
Itse tykkään somessa muistuttaa vasemmistolaisia jotka harkitsevat muuttoa, että ovat muuttamassa väistämättä oikeistolaisempaan maahan. (Oli maa käytännössä mikä hyvänsä euroopassa) mutta oikeistolaisten takia ovat harkitsemassa muuttoa.Meidän talousongelmat myös johtuvat tästä. Tämä alkaa olemaan kiikun kaakun, että jääkö tähän maahan edes asumaan, enää nuorempi sukupolvi jotka pystyvät oikeisiin länsimaihin työllistymään.