... vaikeeta/mahdotonta "uskovaiselle" kertoa miten on kys. henkilö väärässä tai harhaan johdettu..joten mieti itse ...tai kilauta kaverille..
Oliko tuo asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... vaikeeta/mahdotonta "uskovaiselle" kertoa miten on kys. henkilö väärässä tai harhaan johdettu..joten mieti itse ...tai kilauta kaverille..
Oliko tuo asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen?
Mite tuollaiseen kysymykseen muuten voi vastata?
Niin, oliko niitä esimerkkejä vai ei?? Mielenkiinnolla odotan edelleen. Ei tarvitse linkittää mitään yksittäisiä uutisia, esimerkit aihepiireittäin riittää kyllä mainiosti.... vaikeeta/mahdotonta "uskovaiselle" kertoa miten on kys. henkilö väärässä tai harhaan johdettu..joten mieti itse ...tai kilauta kaverille..
Poikkeaako Suomen mediakenttä länsieurooppalaisesta mediakentästä yleensä ja erikseen? Minusta Suomi on peesannut melko selvästi länsi-eurooppaa tiedottamisessa ja erityisesti sen eksakteissa yksityiskohdissa. Okei, se on luonnollista, koska niinhän teemme kaikessa muussakin.
Olisiko Suomen pitänyt irrottautua tuosta turmiollisesta samispiiristä ja ryhtyä samaan kuoroon puolabaltiajne. kanssa? Yhtälailla tuon jälkimmäisen kerhonkin tiedottamisesta löytää suoranaisia virheitäkin.
Kansalliset mediat eivät voi käsittääkseni lähteä mukaan someulvontaan. Tai ryhtyä erikoisesti peesaamaan vaikkapa baltian oppia tiedottamisesta. Tai voivat, mutta silloin irtaudutaan länsieurooppalaisesta kehyksestä. Kumpi on parempi? Minä en tiedä.
Kyllä jokainen täystolkkuinen on nähnyt mitä Ukrainassa tapahtuu. Minusta yleisöllä ei ole isompia empätiijätunnelmia aiheesta. Mutta suomalaiset huonosti taipuvat baltialaiseen linjaan. Eikä siihen ole lähtenyt Norja eikä Ruotsikaan. Meidänkö pitäisi?
Foorumikeskusteluissa on näitä erilaisia ääripäitä. On suoranaista lasitasankofantasiointia ja toisaalta on Kremliä ymmärtäviä teemoja. Valtaosa sattuu tuohon väliin. Millä tiedoin? Millä ymmärryksellä?
Minusta asiaton kysymys ansaitsee asiattoman vastauksen...
Minusta asiaton kysymys ansaitsee asiattoman vastauksen...
Niin, oliko niitä esimerkkejä vai ei?? Mielenkiinnolla odotan edelleen. Ei tarvitse linkittää mitään yksittäisiä uutisia, esimerkit aihepiireittäin riittää kyllä mainiosti.
Olisi helpompi nimittäin keskustella ja arvioida asiaa, jos voisit esittää esimerkkejä väitteesi tueksi.
Nyt mennään vähän samalla linjalla kuin eräässä jokin aika sitten mediassa esillä olleessa sekoilussa - siinähän perustelu oli: "koska se on niin".
No ei tietenkään ole hakemassa eikä tule hakemaan, koska Soumalian ei tarvi olla jäsenenä kahdessa puolustusliitossa. Varsovan liitto riittää edelleen ihan hyvin. Kysykää vaikka comrad Sipilältä tai YLENannon kommunisti-toimittelijoitlta.Suomi ei ole hakemassa Naton jäsenyyttä.
Miten hybridivaikuttamiseen voitaisiin vastata? Omilla informaatio-operaatioilla? Hakemalla liittolaisia muualta? Ignooroimalla vaikuttaminen? Nöyristelemällä?
Rivien välistä luen, että nyt on kyse maahanmuutosta?Millä ilveellä pystyn esittämään jollekin toiselle /vakuuttamaan uutiosinnin tai median vääristyneen tavan esittää asioita jos tällä ihmisellä on aivan eri käsitykset ja arvomaailam kuin minulla...se on aiva turha ja tyhjänpäiväinen juttu eikä ole mitään syytä jatkaa vänkäämistä asian suhteen ...
Millä ilveellä pystyn esittämään jollekin toiselle /vakuuttamaan uutiosinnin tai median vääristyneen tavan esittää asioita jos tällä ihmisellä on aivan eri käsitykset ja arvomaailam kuin minulla...se on aiva turha ja tyhjänpäiväinen juttu eikä ole mitään syytä jatkaa vänkäämistä asian suhteen ...