Suomi NATOn jäseneksi - or not?

Pitäisikö Suomen hakea NATOn jäseneksi


  • Äänestäjiä yhteensä
    883
Suomen rakennusmääräyksiin pitäisi kirjata, että talon pönttö pitää aina suunnata itää kohti.
Tästä tuli mieleen jutut arkkitehti rastimon kanssa muinoin, oli joskus suunnitellut jotain moskeijoita tai jotain arapeille, kompassin kanssa piti vessan pytyn suunta tarkistaa ettei mekkaan päin, omasta mielestäni ei ole haitaksi, jos hyyskä on mekkaan tai moskovaan suunnattu
 
Kilautin TJ:lle etten ole ihan aamusta Teamsissä tavoitettavissa, puhelin kyllä toimii. Kiroili hetken kun hänellä oli aikomus lähettää sama viesti minulle mutta ehdin ensin. :D Tultiin siihen tulokseen että eiköhän se firma pysy pystyssä ilman meitäkin sen puolipäivää...

Nyt olut->konjakki->jallu ja katsotaan sitten muita myöhemmin...
Sama "vika"
 
Kilautin TJ:lle etten ole ihan aamusta Teamsissä tavoitettavissa, puhelin kyllä toimii. Kiroili hetken kun hänellä oli aikomus lähettää sama viesti minulle mutta ehdin ensin. :D Tultiin siihen tulokseen että eiköhän se firma pysy pystyssä ilman meitäkin sen puolipäivää...

Nyt olut->konjakki->jallu ja katsotaan sitten muita myöhemmin...

Voin kertoa sinulle, että tyypilliset työntekijät eivät juo olutta, konjakkia ja jallua samanaikaisesti toimitusjohtajan kanssa. 🍻
 
Mä voisin kokeilla kiskaista korin Koronaa(3.7%) jahka Hurrit pääsee Natoon. Tuskin ihan heti(never). Ilon kautta mitäpä tässä kuin olla hyvillään näin(kin).
 
Voin kertoa sinulle, että tyypilliset työntekijät eivät juo olutta, konjakkia ja jallua samanaikaisesti toimitusjohtajan kanssa. 🍻
Harvemmin he myöskään soittavat suoraan toimarille ja päättävät lähteä viihteelle.. kse ja niin edelleen...

Edit: Eli asema suo oikeuksia velvollisuuksien ohella. Omistanhan minäkin tästä puljusta 15% johtajasopparin myötä.... (14kk sitten)
 
Back
Top