SUSI1.net - haudan sijainti?

RPG83

Soome Majori
Tämä liittyy nyt niin vankasti sivustoon, että pistin tänne iltavapaiden sijaan.

Eli Susiykkösen :a-smiley: maallisia jäännöksiä kyselisin, että jos jollain olisi laittaa jakoon. Vaikka yksärillä.

*Jää odottamaan hautarauhanpuolustajia*
 
RPG83 kirjoitti:
Tämä liittyy nyt niin vankasti sivustoon, että pistin tänne iltavapaiden sijaan.

Eli Susiykkösen :a-smiley: maallisia jäännöksiä kyselisin, että jos jollain olisi laittaa jakoon. Vaikka yksärillä.

*Jää odottamaan hautarauhanpuolustajia*

Muistelen tämmöistä, että joku olisi ottanut itselleen sudettimen keskustelut talteen omalle kovalevylleen. Toki tietysti käytetty jotain ohjelmistoa avuksi. Muistelen, että ilmoitteli tällä foorumilla moisen backupin olmassa olosta ja antoi ymmärtää, että jos vain paikka löytyisi loppusijoitukselle (jokin palvelu), han voisi yrittää tehdä restoren tuosta aineistosta.

Kuka olikaan kyseessä?, itse en muista tätä...
 
http://web.archive.org/web/20091005064935/http://susi1.net/e107_plugins/forum/forum.php

ELSOtin tuommosen. Mistään en mitään tiedä, mutta takaan, ettei tuoltakaan aivan kaikkea löydy.
 
Keskustelualueille pääsee ja topicien nimet näkyvät, mutta varsinaiset keskustelut eivät aukea. Aika hyvin elsoteltu siitä huolimatta...
 
Eräällä käyttäjällä oli sivut tallessa ja lupasi ne minulle lähettää mutta kaveri on hävinnyt johonkin ja paketti jäi saapumatta. Tästä on aikaa jo jonkun aikaa.

Jos jollakin on tallessessa niin voipi ilmoitella myös minulle.
 
pstsika kirjoitti:
Keskustelualueille pääsee ja topicien nimet näkyvät, mutta varsinaiset keskustelut eivät aukea. Aika hyvin elsoteltu siitä huolimatta...

Kuten arvelinkin, nuo ryökäleen vako..ei kun kaikkien hyväksi toimivat kaiken tallentavat palvelut eivät ainkaan julkisesti ihan kaikkea tallenna. Googlella on luultavasti koko netti kolmeen kertaan jemmassa. Mutta ne ei pahemmin jakele sitä.
 
TomTom kirjoitti:
Eräällä käyttäjällä oli sivut tallessa ja lupasi ne minulle lähettää mutta kaveri on hävinnyt johonkin ja paketti jäi saapumatta. Tästä on aikaa jo jonkun aikaa.

Jos jollakin on tallessessa niin voipi ilmoitella myös minulle.
:a-cool: Loikkasiko paketti kainalossaan?
vitsi..vitsi

Löytyisikkö täältä keskusteluviitteitä, kuka olisi ollut?

Muistelen jossain yhteydessä silloin maanpuolustus.net alkuaikoina tästä olleen puhetta mutta en muista kuka tuon taltionsa toi esille, joku sudarin keskusteluaktivisti joka tapauksessa.
 
Tuo Flyer on ollut jopa ihan tässä kuussa kirjautuneena, että jos joku laittaisi yksäriä ja antaisi jonkun kunnon paikan johon ladata?
 
Laiteltiin aijemmin yv:tä ja laitoin valmiiksi ftp:n mihin olisi voinut ladata sen mutta sitten tapahtui katoaminen. Laitoin nyt uudestaan viestiä josko olisi vielä tallessa.
 
Kyllä siitä Susi1:stä on hauskoja muistia :D....chatti Imaginen kanssa!!! :D
 
Back
Top