Susi1.netin läksiäisbileet

vehamala

Kenraali
Kutsun kaikki susi1.nettiläiset virtuaalisiin päätösbileisiin !
Kun kaikki kuitenkin istumme Wappuaattoiltana koneen ääressä :D
ja suremme wanhan saittimme poistumista :mad: ,
niin otetaan tuossa klo 21 aikaan kaikki yhtäaikaa lasillinen kuohujuomaa,
niinkuin peijaisryypyn tapaan, vaineeseen vaipuvaa kunnioittaen.

Erityinen kiitos menee Korpisoturille eli Sudettimen Ylläpidolle menneistä vuosista ja tarunhohtoisen sivuston perustamisesta.
Kts mm. http://susi1.net/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?142485
(HUOM: linkki lakkaa toimimasta 1.5.2010)
 
Kilistelen isoa tuoppia sudettimen kunniaksi!
 
vehamala kirjoitti:
Kun kaikki kuitenkin istumme Wappuaattoiltana koneen ääressä :D

Kyllä. Vai meinasitko, että olemme ulkona juhlimassa kommarien juhlaa punaliput (nykyään haalaritkin kelpaa) lepattaen??
 
Trolli kirjoitti:
vehamala kirjoitti:
Kun kaikki kuitenkin istumme Wappuaattoiltana koneen ääressä :D

Kyllä. Vai meinasitko, että olemme ulkona juhlimassa kommarien juhlaa punaliput (nykyään haalaritkin kelpaa) lepattaen??

Minulle vappu on kyllä jotain ihan muuta mutta kukin tyylillään....
 
vehamala kirjoitti:
Trolli kirjoitti:
vehamala kirjoitti:
Kun kaikki kuitenkin istumme Wappuaattoiltana koneen ääressä :D

Kyllä. Vai meinasitko, että olemme ulkona juhlimassa kommarien juhlaa punaliput (nykyään haalaritkin kelpaa) lepattaen??

Minulle vappu on kyllä jotain ihan muuta mutta kukin tyylillään....

Juu pää pensaassa juodaan simaa ja hullutellaan serpentiineillä, leikkien täysin tietämätöntä, mitä TYÖVÄENJUHLA taakseen oikeasti kätkee.

Ainiin ja ilmapalloja lapsille ja lapsenmielisille samalla kun katsotaan kun wappumarssi menee ohi hienoissa punaisissa (joo ihan oikeasti punaisissa) lippulinnoissaan. On ne keksineet kivan värin näin vapun kunniaksi!

Siinä sitä "muuta".
 
Eläs nyt Trolli. Itsekin olet kuitenkin nuorna miesnä ollut Pohjantähti-huiskeessa kuseskelemassa ylioppilaana Havis Amandan takana.

Näinköhän nykynuoriso ymmärtää Vapun "perimmäisestä sanomasta" mitään? Eiköhän se ole vaan juhla, kun pääsee dokaamaan vaihtelevassa säässä jonnekin ja koittelemaan hyvällä tuurilla jonkun isin pikku takkupyllyn tuheroa.

Vappupäivän puheitakin pitävät kaikki puolueet oikein nokkamiestensä voimin. Lippulinnat ovat pienentyneet sitten -70-luvun aneemisiksi, lähes säälittäviksi kulkueiksi. Toista se oli Kekkosen aikaan, oli oikein jymyparaateja ja jessus-orkka marssi taustalla ja pasuunat soi ja Kansainvälinen tukki kortteleittain työläisten korvia.

Jos taas syvällisemmin haluaa TIEDOSTAA ASIAN, niin onhan se aika irvokas näytelmä, jonka juuria ei varmaan yleisö HALUAKAAN tietää.
 
Mulla on nykyään tapana duunailla Vappuna kotihommia, viime vuonna tehtiin muuttoa uuteen kotiin ja nyt ajattelin naputella autokatosta kasaan. Nuorempana pidettin kaverin ranchilla perinteinen ampumapäivä johon liittyi kotitekoisen tulenkuvauskentän rakentelua, kuten myös Ahvenanmaa demilitarisoinnin päivänä :)

Mutta läksiäisbileet on niin houkutteleva ajatus, että jospa sitä hiljentyisi koneen ääreen muutaman oluen kera. Uskoakseni enään ei tarvitse pelätä pänniä.
 
Kokeile Leppis saada viimeinen bänni itsellesi. Vähän sama kuin tehdä itsemurha tuntia ennen kuolemaansa...
 
En viitsi.
Vuodesta 2003 olen pystynyt tasapainoilemaan veitseterällä, joten olisi lähinnä surullista hölmöillä vain hölmöilyn vuoksi :D
 
No niin, Castellblanchia lasissa ja prosit !
Vanhan saittimme kunniaksi !
 
Nostan tässä nyt Susi1:sen maljan ja siemailen halpaa kuohuviiniä. Kiitos ylläpidolle,modeille ja kaikille kirjoittajille hauskaan on ollut, joten jatkakaamme sitten tällä foorumilla, vetäydyn nyt hörppimään kuohariani.
Latvasta laho Over and out :a-smiley: :a-smiley:
 
Marskin Votkaa (aitoa Virolaista!) lasissa SUSI.1net muistoksi... taas ajatus lentää:p ja tekstiä tulee...

"Vino veritas"
 
Trolli kirjoitti:
Tais viimein susi1 kaatua urhean taistelun jälkeen. Ei ainakaan mulla aukea enää..

Kirjauduin juuri sinne sisään, kyllä rullaa vielä.
Urhea taistelu jatkuu....hetken
 
vehamala kirjoitti:
Trolli kirjoitti:
Tais viimein susi1 kaatua urhean taistelun jälkeen. Ei ainakaan mulla aukea enää..

Kirjauduin juuri sinne sisään, kyllä rullaa vielä.
Urhea taistelu jatkuu....hetken
"SUSI1.net -sivusto lopettaa toimintansa 1.5.2010 "
Tänään.
 
Tämä palstahan pienen totuttelun jälkeen on hyvinkin toimiva! Aikaansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin. Sudetin oli hieno. Toivottavasti tästä kanavasta tulee nimensä arvoinen, tai onhan se jo.
 
Back
Top